שיווק דיגיטלי Netolink » בלוג שיווק דיגיטלי באינטרנט » תוסף צ'אט לקוחות פייסבוק מסנג'ר – מדריך הוספה של צ'אט פייסבוק לאתר שלכם בחינם

תוסף צ'אט לקוחות פייסבוק מסנג'ר – מדריך הוספה של צ'אט פייסבוק לאתר שלכם בחינם

רוצים לשוחח עם הלקוחות שלכם דרך הפייסבוק כשהם נמצאים אצלכם באתר? תוסף צ'אט לקוחות פייסבוק מסנג'ר מאפשר לכם לעשות זאת בצורה פשוטה ובחינם. אפשר גם לשוחח עם משתמשים שאין להם פייסבוק.

המדריך הבא נותן לכם את כל המידע.

מהו צ'אט פייסבוק מסנג'ר?

צ'אט פייסבוק מסנג'ר (Facebook Messenger Chat) הוא תוסף של פייסבוק שמאפשר להציג באתר שלכם כלי באמצעותו לקוחות יכולים להתכתב ישירות עם העסק שלכם ללא צורך לצאת מן אתר האינטרנט. צ'אט לקוחות (Customer Chat) מתאים מבוסס עמוד הפייסבוק שלכם וחשבון הפייסבוק של הלקוח שלכם.

צ'אט הוא כלי שיווקי חשוב ומספק ביטחון ללקוחות שלכם, משום שהם יכולים לפנות אליכם אם יש להם שאלות כשהתשובות לא מופיעות באתר, הוא משפר את החשיפה של העמוד העסקי שלכם, עוזר לבנות אמון עם הלקוח וכמובן מגדיל את כמות ההמרות (רכישות) של קהל היעד שלכם.

    מנהל/ת חנות מסחר אלקטרוני או עסק בתחום ריטייל?

    קבע/י שיחה עם מומחה שיווק דיגיטלי לשיפור המכירות שלך

    איזה שירות או מוצר מעניין אותך?



    הערה: אנחנו מספקים שירות רק לעסקים המוכרים מוצרים או עסקים בתחום מסחר, קמעונאות, סיטונאות, חנויות דיגיטליות וכד'.
    אנחנו לא מספקים שירות לעסקים נותני שירות מכל סוג שהוא.

    בעבר הצ'אט היה אפשרי רק למי שיש חשבון פייסבוק, כך שמי שאין לו פייסבוק או לא מעוניין לפנות דרך החשבון שלהם, לא יכלו לעשות זאת. עם הזמן, פייסבוק הגדילה לעשות ואפשר כיום להציג צ'אט ולשוחח עם משתמשים רק בתור אורחים רגילים.

    משתמשים בצ'אט באתר האינטרנט שלכם? הכירו את צ'אט לקוחות פייסבוק המאפשר לכם להטמיע צ'אט של העמוד העסקי שלכם באתר ולהיות בקשר עם לקוחות. הצ'אט החדש של פייסבוק מבוסס על מערכת המסנג'ר שלה.

    יתרונות הצ'אט של פייסבוק

    יש כמה יתרונות לצ'אט הזה:

    • זה בחינם – אתם יכולים לשוחח עם משתמשים ללא תשלום על שימוש במערכת.
    • גם לאורחים – גם משתמש שאין לו פייסבוק יכול לפנות אליכם (וגם אם יש לו, אך אינו מעוניין לפנות דרכו).
    • שיוך לעמוד עסקי – בצ'אט משוייך לעמוד העסקי שלכם ולכן קל מאוד לעקוב אחר הפניות.
    • המשך תהליך – הלקוחות יכולים להמשיך לשוחח איתכם גם אם הם יצאו מהאתר.
    • זה פשוט – השימוש של המערכת הוא פשוט גם לעסק וגם למשתמש.

    איך להוסיף צ'אט לקוחות פייסבוק מסנג'ר לאתר?

    יש 2 דרכים לפיהם תוכלו להוסיף פלאגין צ'אט פייסבוק מסנג'ר אצלכם באתר. בחרו רק את הדרך המועדפת עליכם.

    1. כלי להגדרה בעמוד הפייסבוק

    השיטה הראשונה הוא באמצעות שימוש כלי הגדרה שנמצא בעמוד הפייסבוק שלכם. זו השיטה הפשוטה והמומלצת ביותר.

    כדי לעשות זאת, פעלו כך:

    • גשו לעמוד הפייסבוק שלכם ולחצו על "הגדרות".
    • עברו ללשונית "הודעות" (Messaging).
    • גשו לאזור שנקרא "הוספת Messenger לאתר שלך" ולחצו על הכפתור "התחל/י".

    כך זה נראה:

    הגדרת צ'אט פייסבוק מסנג'ר
    הגדרת צ'אט פייסבוק מסנג'ר

    בחלק זה אתם יכולים להגדיר את הצ'אט לשימוש שלכם באופן הבא:

    • כפתור "הגדרה" – כאן תוכלו לבחור את השפה של הצ'אט (עברית, אנגלית וכד'), להוסיף דומיינים נוספים, העתקת קוד והדבקה באתר.
    • דומיין של האתר – כאן מופיע הדומיין המאומת והמחובר של העמוד. אפשר גם להוסיף דומיינים נוספים לרשימה לבנה (למשל אתרים אחרים שלכם, תת דומיין וכדומה).
    • התחלת שיחה – כאן אתם יכולים להוסיף הודעות מותאמות אישית שהם "הודעת ברוך הבא" וכן הודעות "שאלות ותשובות נפוצות".
    • התאמה אישית של פלאגין – כאן אפשר להתאים את הצבע של כפתור הצ'אט, יישור לימין או שמאל באתר, ריווח, האם אורחים יכולים גם לפנות אליכם וכמובן "הרחבה אוטומטית" המאפשרת להציג את הצ'אט פתוח ללקוחות.

    לאחר מכן לחצו על הכפתור "פרסום" כדי לפרסם ולשמור את ההגדרות שלכם.

    בלחיצה על כפתור "הגדרה" יינתן לכם קוד ואותו אתם צריכים להזין בחלק <body> של האתר.

    2. כלי מפתחים

    שיטה נוספת להוסיף פלאגין צ'אט לאתר שלכם הוא באמצעות כלי המפתחים של פייסבוק. זו דרך פחות מומלצת ומיועדת יותר למי שיש לו ידע טכני. בכל זאת, מומלץ השיטה הראשונה, היא פשוטה יותר.

    על מנת להוסיף את תוסף הצ'אט של פייסבוק בשיטה זו, יש לפעול כך:

    1. הוספת הדומיין לרשימה לבנה – מטעמי בטיחות, פייסבוק מחייבת הוספה לרשימה לבנה. יש להיכנס להגדרות עמוד הפייסבוק שלכם, ואז לעבור ללשונית "שליחה וקבלה מתקדמת של הודעות", ובחלק "דומיינים שכלולים ברשימה הלבנה" יש להזין את הדומיין שלכם ולשמור הגדרות.
    2. יצירת אפליקציית פייסבוק – יש צורך ליצור Facebook App כדי לגשת לאפשר הצגה באתר. לצורך גם נרשמים ב- Facebook for Developers, יוצרים אפליקציה חדשה ואז שומרים את מספר האפליקציה.
    3. העתקת מספר מזהה של העמוד – גשו אל העמוד העסקי שלכם, בחלק "אודות" בסוף יש מזהה עמוד ואותו צריך להעתיק.
    4. עריכת הקוד של ההוספה – כעת אתם צריכים לערוך את הקוד של ההוספה, להוסיף את מספר המזהה של האפליקציה ואת המספר המזהה של העמוד. וגם לבצע התאמות מתקדמות כמו הודעת ברוכים הבאים, צבע, מיקום ועוד.

    למידע נוסף על קבלת הקוד ולמפתחים, יש להיכנס לעמוד הבא.

    הוספת הקוד באתר

    לא משנה באיזו דרך בחרתם, הראשונה (הקלה יותר) או השניה (למפתחים), כעת עליכם להוסיף את הצ'אט אל האתר שלכם. תוכלו להוסיף את הצ'אט באמצעות הדרכים הבאות:

    • גוגל תג מנג'ר – אם הכלי מוטמע אצלכם באתר, אפשר להוסיף תגית HTML ולהזין שם את הקוד שקיבלתם.
    • עריכת הקוד של האתר – אתם יכולים להוסיף את הקוד אל האתר שלכם בחלק <body> מיד עם פתיחתה או אפילו לקראת סיום התגית. לצורך כך אתם צריכים לפנות את המפתח שלכם.

    אם יש לכם אתר וורדפרס, אתם יכולים להוסיף את הצ'אט גם באמצעות התוסף הרשמי של פייסבוק לוורדפרס כאן.

      מנהל/ת חנות מסחר אלקטרוני או עסק בתחום ריטייל?

      קבע/י שיחה עם מומחה שיווק דיגיטלי לשיפור המכירות שלך

      איזה שירות או מוצר מעניין אותך?



      הערה: אנחנו מספקים שירות רק לעסקים המוכרים מוצרים או עסקים בתחום מסחר, קמעונאות, סיטונאות, חנויות דיגיטליות וכד'.
      אנחנו לא מספקים שירות לעסקים נותני שירות מכל סוג שהוא.

      חדש: רוצים להתעדכן, לשאול שאלות ולקבל הסבר בענייני שיווק דיגטלי?
      הצטרפו אל קהילת מקצועני שיווק דיגיטלי באינטרנט בקבוצת הפייסבוק

      כלים מומלצים לאתרי וורדפרס WordPress
      • Cloudways - אחסון אתרים לוורדפרס הטוב ביותר! 25% הנחה קוד קופון CLOUDONE
      • Elementor PRO - תוסף בניית עמודים לוורדפרס
      • JetPlugins - תוסף הרחבה לאלמנטור
      • Astra PRO - תבנית/ערכת נושא לוורדפרס מבין הטובות ביותר

      הטבות לעסקים ולחנויות:

      • רוצים לקבל חשיפה לעסק? פרסום כתבה בחינם במגזין חזית.
      • רוצים לקדם את העסק? פרסום עסק בחינם באינדקס עסקים טופלינק.

      רוצים לדעת מה הזכויות והחובות שלכם? היכנסו למאגר מידע פרוטוקול.

      5 מחשבות על “תוסף צ'אט לקוחות פייסבוק מסנג'ר – מדריך הוספה של צ'אט פייסבוק לאתר שלכם בחינם”

      1. היי,

        "הי! אנחנו כאן כדי לענות על שאלות שיש לך."
        איך אפשר לשנות את הטקסט הזה באתר?

      2. מעולה!
        חיפשתי מידע על איך ממזערים את הודעת הפתיחה ואצלכם זה הופיע בצורה ברורה ופשוטה.
        יש דף הסבר דומה גם להטמעת whatsapp באתרים? (לא אתר וורדפרס)

      כתיבת תגובה

      האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *