איך לספק גישה לנכסים דיגיטליים שלכם באינטרנט (הרשאות, משתמשים ועוד)

אם אתם מעוניינים לקבל שירותי שיווק דיגיטלי או פתרונות אחרים באינטרנט, אתם צריכים לספק גישה לנכסים דיגיטליים שלכם באינטרנט. כאשר לקוחות פונים אלינו לצורך ניהול הנכסים שלהם באינטרנט, אנו מבקשים מהם לספק לנו גישה.

על מנת לסדר את התהליך וכדי שיהיה קל יותר, יצרנו עבורכם מדריך מקיף בנושא מתן גישה לכל הנכסים הדיגיטליים באינטרנט.

מהי גישה לנכסים דיגיטליים?

נכסים דיגיטליים הם כל אותם הנכסים שלכם, שאתם משתמשים בהם כדי לקדם את העסק שלכם, למכור את המוצרים שלכם, להציע את השירותים שלכם, או אפילו גם לקדם או לשווק את עצמכם, באופן אורגני (ללא תשלום) או באופן ממומן בתשלום על פרסומות או מודעות.

אם אתם מעוניינים לקבל פתרונות שיווק דיגיטלי (כגון: פרסום ממומן באינטרנט, ניתוח וניטור תהליכים, ניהול מדיה חברתית, קידום אתרים ועוד) עליכם לספק גישה לנכסים הדיגיטליים שלכם לחברה איתה אתם עובדים.

כאשר אתם מספקים לנו גישה, אנחנו יודעים להשתמש עם המערכות שלנו כדי לנהל עבורכם את הנכסים שלכם בצורה יעילה, מקצועית ואיכותית. בדרך כלל אינכם צריכים לספק שם משתמש או סיסמא החשבון האישי שלכם.

הרשאות משתמשים וגישה

ישנן סוגים שונים של הרשאות או במילים אחרות, רמות שונות של מתן גישה (חשוב לציין כי יש נכסים שיש סוגי נוספים של הרשאות או שהם נקראים בשמות אחרים):

  • ניהול – גישה ניהולית לחשבון שלכם.
  • עריכה – גישה של עריכה ללא ניהול כולל.
  • צפייה – רק צפיה בחשבון שלכם.

כאשר אנחנו מבקשים גישה, אנחנו בדרך כלל מבקשים את הרמת הגבוהה ביותר של גישה. הסיבה לכך היא ניסיון עשיר שלנו – הדבר מאפשר לנו חופש של פעולה וכך גם אתם יכולים לעבוד בשקט ובסופו של דבר העבודה תיהיה מסודרת יותר.

יש לציין כי בפלטפורמות שונות, ייתכן כי ההרשאות הן שונות מעט, אנחנו ננסה לפרט את זה יותר גם כאן, וגם בכתבות אחרות.

1. ניהול מדיה חברתית

ניהול מדיה חברתית הוא אחד הפתרונות שלנו שאמצעותו אנחנו מנהלים את העמודים העסקיים שלכם, מפרסמים מידע, יוצרים אינטקציה עם קהל היעד ועוד פרטים. הפתרון מאפשר בין היתר מענה לקהל היעד שלכם, הגדלת כמות העוקבים ופרטים נוספים.

אם אין לכם עמוד עסקי כלשהו כפי שאתם מבקשים, יש לומר לנו זאת כדי שנוכל ליצור אותו עבורכם או כדי לעזור לכם ליצור אחד.

פייסבוק

על מנת שנוכל לקבל גישה לעמוד העסקי שלכם בפייסבוק, עליכם רק לאשר את הבקשה שלנו. כל תוכלו לאשר את הבקשה:

  1. לחצו על חלק התראות בפרופיל שלכם.
  2. לחצו על ההתראה שלנו.
  3. כשתועברו לחלק הגדרות העמוד שלכם, שם יש לאשר את הבקשה.

במידה ולא ראיתם התראה כזו, עליכם להיכנס לניהול העמוד שלכם, ואז לחיצה על "הגדרות" בתפריט העליון, לאחר מכן בתפריט הצדדי יש לבחור בלשונית "תפקידים בדף" ואז יש לתת להעניק גישה לחשבון הסוכנות העסקית שלנו.

אינסטגרם

על מנת שנוכל לנהל את עמוד האינסטגרם שלכם, עליכם לספק לנו את פרטי הכניסה למשתמש. בשלב זה אין אפשרות לנהל בצורה אחרת.

לינקדאין

על מנת שנוכל לנהל את עמוד החברה שלכם בלינקדאין, עליכם לספק לנו גישה. כך תוכלו לעשות זאת:

  1. גשו לניהול עמוד החברה שלכם.
  2. לחצו על Admin tools ואז על Page admins.
  3. הקלידו את שם המשתמש שלנו netolink.*
  4. בחרו את המשתמש שלנו וספקו לו רמת ניהול.
  5. שמרו את ההגדרות.

* חובה להיות איתנו בקשר במהלך מתן הגישה, כדי לוודא שהכל תקין.

טוויטר

בדומה לאינסטגרם, על מנת שנוכל לנהל את עמוד הטוויטר שלכם, עליכם לספק לנו את פרטי הכניסה למשתמש. בשלב זה אין אפשרות לנהל בצורה אחרת.

פינטרסט

על מנת שנוכל לנהל את עמוד הפינטרסט שלכם, עליכם לספק לנו את פרטי הכניסה למשתמש. בשלב זה אין אפשרות לנהל בצורה אחרת.

יוטיוב

על מנת שנוכל לנהל את ערוץ היוטיוב שלכם, עליכם לספק לנו גישה. כך תוכלו לעשות זאת:

  • גשו לערוץ היוטיוב שלכם.
  • לחצו על הלוגו שלכם ואז על הגדרות (Settings).
  • בחלק של מנהלי הערוץ (Channel managers) לחצו על הוספה או עריכת מנהל.
  • בעמוד הבא יש ללחוץ על הכפתור ניהול הרשאות (Manage Permissions).
  • לחצו על כפתור ההוספה בחלונית שנפתחה.
  • הזינו את המייל שלנו (שתקבלו אותו מנציג) ובחרו בתפקיד מנהל (Manager).

דרך נוספת היא כניסה לקישור חשבונות מותג בגוגל בקישור זה – https://myaccount.google.com/brandaccounts, ואז לחצו על ניהול הרשאות (Manage Permissions) > כפתור הוספה > הזינו את המייל שלנו (שתקבלו אותו מנציג) ובחרו בתפקיד מנהל (Manager).

2. פרסום ממומן

פרסום ממומן פתרון נוסף שלנו שמאפשר לכם לפרסם במנועי החיפוש וברשתות החברתיות באופן ממומן, כלומר כאשר אתם מקציבים תקציב עבור פרסום לפלטפורמות. הפרסום עוזר להגביר את המכירות שלכם על ידי יצירת קמפיין ייעודי שאותו אנו בונים עבורכם.

חשבון פרסום גוגל אדס (Google Ads)

בשירות של פרסום בגוגל אדס (Google Ads או AdWords לשעבר), כדי לנהל את החשבון, עליכם לספק לנו את מזהה חשבון הפרסום שלכם, כך:

  • היכנסו לחשבון שלכם: ads.google.com.
  • כאשר אתם מחוברים לחשבון, לחצו על האייקון סימן שאלה, ושם תוכלו לראות את מספר החשבון.
  • מספר זה יש לתת לנו.

כאשר אנו נבקש גישה, אתם תקבלו מייל, תלחצו על הקישור ואז תצטרכו לאשר שנוכל לגשת לחשבון. דרך נוספת היא באמצעות כניסה לקישור הבא, ואז לחיצה על אישור הענקת גישה. קישור: https://ads.google.com/aw/accountaccess/managers.

אם אין לכם חשבון מודעות, תוכלו ליצור אחד כזה בשלב הקודם, אחרת, יש לומר לנו זאת כדי שנוכל לספק לכם פתרון אחר.

חשבון פרסום פייסבוק אדס (Facebook Ads)

בשירות של פרסום בפייסבוק אדס כדי לנהל את החשבון הפרסום שלכם בפייסבוק, עליכם לספק לנו את המספר המזהה שלכם. תוכלו לספק לנו את המידע הזה באחת הדרכים הבאות:

העתיקו את המזהה והעבירו לנו אותו.

לאחר מכן אתם תקבלו התראה ובה בקשה לניהול חשבון המודעות, לחצו על ההתראה ואז אשרו לנו את הגישה. דרך נוספת היא באמצעות כניסה ישירה לקישור כמו מקודם ואז לחיצה על אישור.

אם אתם עובדים עם פייסבוק ביזנס מנג'ר בלבד: היכנסו להגדרות החשבונות בעסק כאן: https://business.facebook.com/settings/ad-accounts/, לאחר מכן בחרו בחשבון שלכם, לחצו על הקצאת שותפים ("Assign Partners"), ושם לחצו על האפשרות השניה של יצירת קישור לשיתוף. לאחר מכן, בחרו ב-"הרשאת ניהול", העתיקו את הקישור ושלחו לנו בחזרה למייל את הקישור.

אם אין לכם חשבון מודעות פייסבוק, תוכלו ליצור אחד כזה בשלב הקודם, אחרת, יש לומר לנו זאת כדי שנוכל לספק לכם פתרון אחר.

חשבון פרסום לינקדאין אדס (LinkedIn Ads)

כדי לנהל את חשבון הפרסום שלכם בלינקדאין, עליכם לספק לנו גישת ניהול לחשבון שלכם. כך תוכלו לעשות זאת:

  1. היכנסו לאתר: www.linkedin.com/ad/accounts
  2. אם אין לכם חשבון פרסום, לחצו על הוספה ואז ספקו שם ושייכו אותו לעמוד חברה בלינקדאין.
  3. לחצו על גלגל השיניים ואז על "Manage Access".
  4. לחצו Add user to account ואז הזינו Netolink.*
  5. בחרו את המשתמש שלנו וספקו לו גישת ניהול.

* חובה להיות איתנו בקשר במהלך מתן הגישה, כדי לוודא שהכל תקין.

אם אין לכם חשבון מודעות לינקדאין, תוכלו ליצור אחד כזה בשלב הקודם, אחרת, יש לומר לנו זאת כדי שנוכל לספק לכם פתרון אחר.

חשבון פרסום טוויטר אדס (Twitter Ads)

כדי לנהל את חשבון הפרסום שלכם בטוויטר, עליכם לספק לנו גישת ניהול לחשבון שלכם. כך ניתן לעשות זאת:

  1. היכנסו לאתר: ads.twitter.com
  2. לחצו על שם המשתמש בחלק העליון ואז על Edit access to account.
  3. לחצו על הכפתור Add Access.
  4. הזינו את שם המשתמש שלנו @netolink ובחרו רמת גישה מנהל.
  5. סמנו Can compose promotable tweets ולחצו על שמירה.

אם אין לכם חשבון מודעות טוויטר, תוכלו ליצור אחד כזה בשלב הקודם, אחרת, יש לומר לנו זאת כדי שנוכל לספק לכם פתרון אחר.

חשבון פרסום מיקרוסופט אדס (Microsoft Ads)

כדי לנהל את חשבון הפרסום שלכם במיקרוסופט (לשעבר: בינג אדס Bing Ads), עליכם לספק לנו את מזהה החשבון שלכם. על מנת לספק לנו עשו זאת כך:

  1. לפני בקשת הגישה:
    • היכנסו לחשבון הפרסום שלכם: ads.microsoft.com
    • בסרגל הצד תראו את מזהה החשבון שלכם, אותו יש לספק לנו.
  2. לאחר בקשת הגישה:
    • לחצו על המייל שלכם בחלק העליון ובחרו "Accounts & Billing".
    • גשו ללשונית Requests.
    • אשרו את הבקשה.

אם אין לכם חשבון מודעות בינג, תוכלו ליצור אחד כזה בשלב הקודם, אחרת, יש לומר לנו זאת כדי שנוכל לספק לכם פתרון אחר.

3. קידום אתרים

באמצעות הפתרון קידום אתרים, אנחנו עוזרים לכם לנהל את הנראות של המותג שלכם במנועי החיפוש, אנו עוזרים לקדם את העסק שלכם לפי מילות מפתח רלוונטיות כאשר קהל היעד שלכם יחפש אתכם, אנחנו הופכים את האתר שלכם לטוב יותר עבור המשתמשים ועוד.

גוגל סרץ' קונסול

על מנת לספק לנו גישה לגוגל מנהלי אתרים שלכם, יש לבצע את השלבים הבאים:

  • גשו לקונסולת החיפוש: search.google.com/search-console.
  • בחרו באתר שלכם.
  • לחצו על גלגל השיניים ואז על משתמשים ובעלים של נכסים.
  • לחצו על "הוסף משתמש חדש".
  • הזינו את המייל שלנו שקיבלתם על ידי מחלקת שיווק, פרסום או אנליטיקס שלנו.
  • ספקו לנו אישור מלא ולחצו על "הוסף".

אם אין לכם חשבון קונסול של גוגל, יש לומר לנו זאת כדי שנוכל ליצור לכם אחד כזה.

בינג וובמאסטר טולס

על מנת לספק לנו גישה לבינג מנהלי אתרים שלכם, יש לבצע את השלבים הבאים:

  • גשו למנהלי אתרים בבינג: www.bing.com/webmasters/home.
  • בחרו באתר שלכם.
  • בסרגל הצדדי לחצו על "User management" ולחצו על "Add user".
  • הזינו את המייל שלנו שקיבלתם על ידי מחלקת שיווק, פרסום או אנליטיקס שלנו.
  • בתפקיד, בחרו Administrator ולחצו בסוף על "Add".

אם אין לכם חשבון בינג מנהלי אתרים, יש לומר לנו זאת כדי שנוכל ליצור לכם אחד כזה.

יאנדקס וובמאסטר

על מנת לספק לנו גישה ליאנדקס מנהלי אתרים שלכם, יש לבצע את השלבים הבאים:

  • גשו למנהלי אתרים יאנדקס: webmaster.yandex.com/sites
  • בחרו באתר שלכם.
  • בסרגל הצדדי לחצו על "Access rights".
  • הקלידו את שם המשתמש שלנו: Netolink.
  • לחצו על כפתור Delegate rights.

אם אין לכם חשבון יאנקס מנהלי אתרים, יש לומר לנו זאת כדי שנוכל ליצור לכם אחד כזה.

4. אתרי אינטרנט

שירות נוסף שלנו הוא ניהול אתרי אינטרנט. בין אם אתם מעוניינים רק בתפעול ובתחזוקה או לצורך הזנת תוכן, עליכם לספק לנו גישה לאתר. במקרה זה, אנחנו מבקשים את שם המשתמש שלכם על מנת לגשת לניהול האתר. לעיתים אתם יכולים לספק לנו משתמש ניהולי חדש במערכות.

אם מדובר על שירות קידום אתרים, עליכם לספק לנו את הגישה המרבית לאתר שלכם.

וורדפרס (WordPress)

אם אתם צריכים לספק גישה לאתר האינטרנט שלכם שבנוי על וורדפרס, יש לפעול בצורה הבאה:

  • בלוח הבקשה לחצו על משתמשים ואז "משתמש חדש".
  • בשדה שם משתמש הזינו: netolink
  • הזינו את המייל שלנו שקיבלתם על ידי מחלקת שיווק, פרסום או אנליטיקס שלנו.
  • בחלק תפקיד, בחרו "מנהל".
  • ואז לחצו על כפתור "משתמש חדש".

אתרים אחרים

אם מדובר על אתרים אחרים, יש ליצור עבורינו משתמש חדש עם גישת מנהל. אחרת, אנחנו נבקש מכם את המשתמש שלכם.

5. ניתוח וניטור תהליכים

ווב אנליטיקס היא מחלקה בחברה שלנו שדואגת לנתח ולנטר את הפעילויות של אתרי האינטרנט והאפליקציות שלכם. מעקב אחר אופטימיציית יחס המרה, מבחני A/B ושירותים נוספים.

גוגל אנליטיקס (Google Analytics)

כדי לספק לנו גישה לחשבון גוגל אנליטיקס שלכם, יש לעשות זאת בצורה הבאה:

  1. היכנסו לחשבון שלכם: analytics.google.com
  2. לחצו על הניהול (גלגל השיניים למטה).
  3. מתחת לחשבון, לחצו על ניהול משתמשים.
  4. בחלונית החדשה לחצו על + בחלק העליון.
  5. הזינו את המייל שלנו שקיבלתם על ידי מחלקת שיווק, פרסום או אנליטיקס שלנו.
  6. בחלק הרשאות, בחרו את כל האפשרויות.
  7. לחצו על כפתור הוספה.

אם אין לכם חשבון אנליטיקס, יש ליידע אותנו כדי למצוא לכך פתרון.

יאנדקס מטריקה (Yandex Metrica)

על מנת לספק לנו גישה לחשבון יאנדקס מטריקה שלכם, יש לפעול כך:

  1. היכנסו לחשבון שלכם כאן: metrica.yandex.com/list.
  2. בחרו בתג שלכם ולחצו עליו.
  3. לחצו על גלגל השיניים בצד למטה לכניסה להגדרות.
  4. גשו ללשונית "Access" ולחצו על "Add User".
  5. הקלידו את שם המשתמש שלנו: Netolink.
  6. בהרשאות (Premissions), בחרו "Can Edit".
  7. לבסוף לחצו "Add".

אם אין לכם חשבון כזה, אנא יידעו אותנו.

פייסבוק פיקסל (Facebook Pixel)

על מנת לספק לנו גישה לנתוני פייסבוק פיקסל, יש לפעול כך – רק דרך ביזנס מנג'ר:

  • היכנסו להגדרות הפיקסל בביזנס מנג'ר כאן: https://business.facebook.com/settings/pixels/.
  • בחרו בפיקסל שלכם.
  • לחצו על הקצאת שותפים ("Assign Partners").
  • הדביקו את מספר הביזנס שלנו בשדה – מספר זה תקבלו מאיתנו במייל.
  • בחרו בגישת "ניהול פיקסל" ואז לחצו על הבא.
  • בחרו "Netolink היא סוכנות הפרסום של העסק שלי" (האפשרות הראשונה) ואז לחצו על הבא.
  • לאחר מכן אשרו את הגישה.

6. מסחר אלקטרוני

חשבונות מסחר אלקטרוני אלו נועדו לצורך ביצוע אופטימיזציה ויצירה של מודעות ותכנים מבוססי מוצרים באתר שלכם.

גוגל מרצ'נט סנטר

על מנת לספק לנו גישה לחשבון גוגל מרצ'נט סנטר, יש לפעול כך:

  • היכנסו להגדרת המשתמשים בחשבון כאן: https://merchants.google.com/mc/users.
  • לצד משתמשים (users), לחצו על הפלוס והזינו את המייל הייעודי שקיבלתם מאיתנו.
  • לחצו על הוספה ואז לחצו עליו.
  • תנו לנו גישה של "ניהול" ואז שמרו את ההגדרה.
הוספת תגובה

הוספת תגובה

נטולינק Netolink
Logo
השוואת פריטים
  • Total (0)
ביצוע השוואה
0