המצב בו פייסבוק מהווה כלי חשוב עבור עסקים ואנשים פרטיים, מחייב אותנו לפעמים לפנות לקבלת תמיכה או סיוע וזה הזמן להכיר את כל דרכי יצירת קשר עם פייסבוק. יש המון סיבות למה צריך לפנות לפייסבוק ונפרט אותם בהמשך.
אז רגע לפני, הסיבה לכך שאנחנו כותבים את הכתבה, כי עסקים רבים צריכים את התמיכה הזו וגם רצינו ליצור מאגר שלא רק מופיע במועדפים שלנו, אלא גם באתר. תהנו 🙂
שימו לב! אנחנו חברת שיווק וייעוץ לעסקים.
אנחנו מציעים שירות תמיכה או תקלות. אבל עבור מוצרי Facebook לעסקים בלבד והשירות שלנו בתשלום נוסף.
יצירת קשר עם פייסבוק – על מה ולמה?
פייסבוק (Facebook) היא רשת חברתית עצומה וכלי חשוב מאוד בין אם אתם בעלי עסקים, אנשים פרטיים, משפיענים (מובילי דעה), בעלי עמודים או קבוצות (קהילות), מרוויחים כסף מפרסומות או מאפליקציות, או מסיבה אחרת. לעיתים יש מקרים בהם אתם צריכים לקבל סיוע, עזרה או תמיכה דרך פייסבוק או הנציגים שלהם.
כך למשל אם המודעה שלכם לא אושרה, החשבון שלכם נסגר או הושעה, הסדרת חוב כספי, לא קיבלתם כסף ממוניטיזציה או סיבה אחרת – אחת הדרכים לפיתרון ברור ויעיל (ולעיתים גם מהיר, לעיתים) הוא הגשת פניה לפייסבוק.
עם זאת, יש קהילות מעולות לנושאים רבים, יש את מרכז העזרה של פייסבוק שהוא עצום בתוכן, יש את הפורום (הקהילה) הרשמית בה אפשר לשאול שאלות ולקבל תשובות, ואף יש אתרים נוספים בהם דנים בנושאים אלו.
אם אחת הדרכים הרגילות לא עזרה לכם, אתם יכולים לפנות אל פייסבוק באחד או יותר מהשיטות הבאות. מדובר לרוב על שיטות של טופס יצירת קשר שמועבר אל גורמים מסויימים בחברה המטפלים בנושאים אלו.
איך ליצור קשר עם פייסבוק?
הטפסים הבאים מחולקים לקטגוריות מסויימות, בהתאם לסוג הסיבה והבקשה בנושא. מומלץ מאוד להשתמש בטופס הרלוונטי ביותר ולציין את כל הפרטים החשובים, ככל האפשר.
עסקים (כללי)
צ'אט תמיכה לעסקים – אם אתם רוצים לדבר בצ'אט מסנג'ר עם נציג פייסבוק ישראל בעברית, עליכם קודם כל לבחור את מהות הפניה ולהשלים פרטים אישיים נוספים. לצורך כך, השתמשו בטופס זה, בעמוד זה, או כאן.
דיווח חשבון מתחזה – אם מישהו פתח חשבון לעסק שלכם או לארגון שלכם, השתמשו בטופס זה.
סיוע עם קניות בפייסבוק או קניות באינסטגרם – אם יש לכם בעיה בחשבון מנהל מסחר (Commerce Manager) או פייסבוק שופס (חנות פייסבוק או חנות אינסטגרם), פנו דרך הטופס הזה או הטופס הזה.
הרחבת Facebook Business – אם יש לכם בעיה מסויימת עם הרחבות של פייסבוק ביזנס מנג'ר, השתמשו בטופס הזה או בטופס זה.
בקשה לקבלת תג אימות כחול – אם אתם חברה או גוף ידוע ויש לכם עמוד או פרופיל, אתם יכולים לבקש לאמת את החשבון עם תג כחול בקישור זה.
חשבון פרסום
חשבון עסק הוגבל לפרסום – אם חשבון פייסבוק ביזנס מנג'ר שלכם הוגבל לפרסום עקב אי ציות למדיניות הפרסום או להוראות אחרות של פייסבוק. אפשר לבקש בדיקה מחדש, השתמשו בטופס זה.
מודעות בבדיקה מעל 24 שעות – אם פרסמתם מודעה או פרסומת בחשבון פרסום בפייסבוק, עברו מעל 24 שעות והמודעות עדיין בסטטוס של ממתינות לבדיקה, השתמשו בטופס לעיל.
תמיכה בתשלומי מודעות – אם יש לכם שאלה בנושאי תשלומים וחיובים, אמצעי תשלום, סף החיוב וכד', השתמשו בטופס זה.
חשבון פרסום הושעה / מושבת, או תשלומים מושבתים – אם חשבון הפרסום שלכם הושבת/הושעה בטעות, עליכם לספק מידע לצורך בדיקה, השתמשו בטופס זה.
חשבון פרסום הושעה עקב הפרה במדיניות פרסום – אם חשבון הפרסום שלכם הושבת מכיוון שלא עמד בכללי מדיניות הפרסום של פייסבוק, אפשר לבקש בדיקה, השתמשו בטופס זה.
בקשה לבדיקה של הגבלות פרסום – אם חשבון הפרסום שלהם הושעה או הוגבל מפרסום בשל הפרת מדיניות הפרסום או נהלים אחרים, ניתן לבקש בדיקה דרך הטופס הבא.
גישה מוגבלת לפרסום – אם חשבון הפרסום שלהם הושעה כי לא עמדתם במדיניות של עקיפת מערכות, ואינכם מצליחים להפעיל מודעות או לנהל חשבונות פרסום, השתמשו בטופס הבא.
זכויות יוצרים / סימן מסחרי / קניין רוחני
בקשה לקבלת כלי "מנהל זכויות" – אם אתם מוסיפים תוכן לפייסבוק ואתם רוצים לוודא שהוא נעשה בהתאם למדיניות זכויות היוצרים שלכם, כולל שליטה על תוכן ברשת, השתמשו בעמוד זה.
דיווח על הפרת זכויות יוצרים – אם אתם מאמינים שתוכן מסויים מפר את זכויות היוצרים שלכם, השתמשו בטופס זה. אפשר גם בטופס זה.
דיווח על הפרת זכויות סימן מסחרי – אם אתם מאמינים שתוכן מסויים מפר את זכויות סימן המסחר שלכם, השתמשו בטופס זה. אפשר גם בטופס זה או בטופס זה.
דיווח על הפרת זכויות יוצרים או סימן מסחרי – אם אחד מ-2 הטפסים מקודם (זכויות יוצרים או סימן מסחרי) לא פעלו, אפשר להשתמש גם בטופס זה.
ערעור על סימני מסחר – אם פרסמתם משהו והוא הוסר בגלל דוח על הפרת זכויות סימן מסחרי, ואתם סבורים שלא היה צריך להסיר את התוכן, השתמשו בטופס זה.
ערעור על קניין רוחני – אם פארסמתם משהו והוא הוסר בגלל דוח על הפרת זכויות קניית רוחני, ואתם סבורים שלא היה צריך להסיר את התוכן, השתמשו בטופס זה.
דיווח על דיוג – אם נפלתם קורבן להונאת דיוג (פישינג) השתמשו במייל phish@fb.com.
דף פייסבוק עסקי
בקשת בדיקה של דף שהוגבל – אם הדף שלכם הוגבל מפרסום בפייסבוק משום שלא עמד בתקנון ובמדיניות הפרסום של פייסבוק, אפשר לבקש בקשה לבדיקה, השתמשו בטופס זה.
דיווח על בעיה בדף – אם יש בעיה כלשהו בדף, כך שהוא הושעה או הושבת, השתמשו בטופס זה. אפשר גם בטופס זה.
בקשה לקבלת כלי תוכן ממותג – אם אתם משתפים תוכן ממותג עם עסק אחר, תוכן בשיתוף שמקבלים עליו כסף, צריך להשתמש בכלי ולקבל אותו, השתמשו בטופס זה.
בקשה לאימות וקבלת תג כחול – אם אתם מעוניינים לקבל תג כחול של אימות החשבון שלכם, דף עסקי או חשבון פרטי, השתמשו בטופס זה.
משוב על נתוני שימוש – אם אתם רוצים להגיש משוב על נתוני שימוש של דפים בפייסבוק, השתמשו בטופס זה.
ערעור על מוצר שנדחה בקטלוג או בחנות – אם הוספתם מוצר ואז פייסבוק ביטלה או השביתה את ההצגה בשל אי התאמה למדיניות הפרסום, ולדעתכם זאת טעות, השתמשו בטופס זה.
ערעור על מוצר שנדחה במרקטפלייס – אם הוספתם מוצר במרקטפלייס ואז פייסבוק ביטלה את ההצגה שלו בגלל אי האתמה למדיניות תנאי המסחר, ולדעתכם זו טעות, השתמשו בטופס זה.
מפתחי אפליקציות וכלים
פניה בנוגע ל-API תרומות – אם אתם מפתחים אפליקציה המבוססת על שימוש ב-API לתרומות, השתמשו בטופס זה.
יוצרי תוכן, שותפים או מובילי דעה (משפיענים)
ערעור על מדיניות המוניטיזציה לשותף – אם איבדתם את הגישה להרוויח כסף מהתוכן שלכם, כולל מאמרים מידיים או תוכן ממותג, השתמשו בטופס זה.
קבוצות מינויים בפייסבוק – אם מעוניינים ליצור או ללמוד על קבוצות מינויים לפייסבוק או שיתופי פעולה של מותגים לקבוצות, השתמשו בטופס זה.
תמיכת מודעות מוזרמות (In-Stream) עבור יוצרי תוכן – בקשר של תשלומים, תמיכה טכנית, כשירות ועוד, השתמשו בטופס זה.
תכנית שותפים Audience Network – אם מעוניינים היות חלק מרשימת השותפים של Audience Network לצורך הצגת מודעות בכלי מאמרים מיידיים או מודעות נייטיב. הטופס לא פעיל יותר.
תקבולים / קבלת כסף
תמיכה למקבלי כסף מפרסום או אפליקציה – אם אתם מרוויחים כסף באמצעות Audience Network, אפליקציה או משחק, או אוקולוס (Oculus) ויש בעיה, השתמשו בטופס זה.
תמיכה בתקבולים לעמותות רשומות – אם אתם מייצגים עמותה, מוסד או ארגון צדקה שמקבל כסף מפייסבוק (לרבות על ידי תרומות) ויש בעיה, השתמשו בטופס זה.
תמיכה בעניין תרומות – אם אתם צריכים תמיכה וסיוע של פייסבוק בנוגע לתרומות, השתמשו בטופס זה.
תמיכה למקבלי כסף מפרסום מדיה -אם אתם מרוויחים כסף באמצעות פרסומות או מודעות בקשר למדיה שלכם כמו מודעות בסרטונים, ויש בעיה, השתמשו בטופס זה.
תמיכה של תקבולים ליוצרים ומנהלי קהילות – אם אתם מקבלים כסף עקב מינויים לקהילה שלכם, מינוי אוהדים או בקשר לגיימינג, ויש בעיה, השתמשו בטופס זה.
תשלומים
תמיכה למשחקים – אם יש לכם בעיה הקשורה לתשלומים וסכומים ששילמתם עבור משחקים, השתמשו בטופס זה.
תשלומים במסנג'ר – אם יש לכם בעיה עם תשלומים הקשורים למנסג'ר, השתמשו בטופס זה.
תמיכה במינויים של דפי אוהדים – אם יש לכם בעיה עם תשלומים הקשורים למינוי בדף אוהדים, השתמשו בטופס זה.
תמיכה במינויים – אם יש לכם בעיה או עם נושאים הקשורים במינויים של דפי אוהדים, קבוצות, תרומות וכד', השתמשו בטופס זה. אפשר גם בטופס זה.
תמיכה בתשלומים – אם יש לכם בעיה הקשורה לתשלומים מסויימים, השתמשו בטופס זה.
חיובים לא מורשים או לא ידועים – אם יש לכם בעיה אחרת הקשורה לחיובים לא מורשים, השתמשו בטופס זה.
חשבון פייסבוק
חסימה, נעילת חשבון או בעיית התחברות – אם אתם חסומים או נעולים מחוץ לחשבון או אינכם יכולים להתחבר עם שם המשתמש או הסיסמא, נסו בעמוד זה https://www.facebook.com/login/identify.
חשבון פייסבוק הושעה / הושבת – אם אתם בטוחים שהחשבון שלכם הושבת בטעות, יש לציין את הפרטים לפייסבוק לבדיקה, השתמשו בטופס זה.
חשבון פייסבוק הושעה – אם חשבון הפייסבוק שלכם הושבר עקב הפרה של תנאים ומדיניות פייסבוק, השתמשו בטופס זה. אם הושעה בגלל בעיות אבטחה, השתמשו בטופס זה.
ערעור פרופיל הושבת – אם החשבון שלכם הושבת ופייסבוק דרשה מכם פרטים מאמתים כמו תעודת זהות, השתמשו בטופס זה. אפשר גם בטופס זה או בטופס זה או בטופס זה או בטופס זה.
כמה חשבונו פייסבוק שבוטלו – אם יש לכם כמה חשבונות פייסבוק בניגוד לתנאים ומדיונות פייסבוק, והם בוטלו, אפשר לבקש להחזיר חשבון מסויים ולבטל את השאר, השתמשו בטופס זה.
דיווח בעניין אבטחת חשבון – אם מצאתם פוסט שלא פרסמתם, מישהו שנכנס ללא רשות לחשבון, משתמש בתמונות או מקרה אחרת, השתמשו בטופס זה.
דיווח על חשבון מתחזה – אם מישהו יצר חשבון מתחזה לכם, משתמש בכתובת דואר האקטרוני, יצר חשבון לעסק שלכם או מתחזה לכם או לחבר, השתמשו בטופס זה.
שינוי שם ספציפי לשפה – אם מעוניינים לשנות שם לשפה ספציפית, השתמשו בטופס זה.
שם שלא הותר לשימוש – אם בעת ההרשמה אינכם יכולים להירשם בשם הרשמי שלכם, השתמשו בטופס זה.
חסימות בפייסבוק – לעיתים פייסבוק חוסמת תוכן מסויים או פעולות מסויימות. אפשר להגיש משוב עם מידע נוסף כאן.
בקשה לביטול חשבון שלכם שהונצח – אם החשבון שלכם הונצח בטעות, השתמשו בטופס זה.
מחיקת חשבון פייסבוק – אם אתם רוצים למחוק את חשבון הפייסבוק שלכם לצמיתות (אזהרה!) או להשבית אותו לתקופה מסויימת, השתמשו בטופס זה.
פרטיות
הפרת פרטיות, בקשה להסרת תמונה – אם מישהו משתמש בתמונה שלכם או מפר את הפרטיות שלכם, אפשר לבקש להסיר את התמונה, השתמשו בטופס זה או בטופס זה או בטופס זה או בטופס זה.
הפרת פרטיות, בקשה להסרת סרטון – אם מישהו משתמש בסרטון וידאו שלכם או מפר את הפרטיות שלכם, אפשר לבקש להסיר את סרטון הוידאו, השתמשו בטופס זה או בטופס זה.
גישה למידע בפייסבוק – אם אתם רוצים לקבל גישה למידע של חשבון הפייסבוק שלכם (פוסטים, תמונות, תגובות וכד'), השתמשו בטופס זה.
ניהול הנתונים שלכם – אם יש לכם שאלות או הערות בקשר לפרטיות בפייסבוק, השתמשו בטופס זה.
אוכלוסיות מסויימות
בקשת נתונים של ילד – מי שרוצה לקבל נתונים ומידע שיש לפייסבוק על ילד או ילדה, לפני מחיקת החשבון, השתמשו בטופס זה.
דיווח על משתמש קטין מדי – אם מישהו סבור שילד עד גיל 13 משתמש בפייסבוק, אפשר להגיש בקשה לפייסבוק, השתמשו בטופס זה או בטופס זה.
בקשת הנצחת חשבון – אם אדם מסויים הלך לעולמו, אפשר לבקש בקשה כך שהחשבון יהפוך להיות במצב של הנצחה, אלא אם הוא ביקש למחוק, השתמשו בטופס זה.
בקשת תוכן של אדם שנפטר – אם אדם הלך לעולמו, אפשר לבקש ולקבל את המידע והנתונים לגביו, השתמשו בטופס זה.
בקשה להסרת חשבון של אדם עם מוגבלות – אם לאדם עם מוגבלות יש חשבון, ומעוניינים להסיר את החשבון, השתמשו בטופס זה.
בעיה בקשר לנגישות וטכנולוגיה מסייעת – אם אתם רוצים לפנות כדי לברר בנושא נגישות (אנשים עם מוגבלות) או בקשר לטכנולוגיה מסייעת, השתמשו בטופס זה.
בקשה מיוחדת להסרת חשבון של אדם שנפטר או אדם עם מוגבלות – אם מעוניינים להסיר חשבון של אדם עם מוגלות או אדם שנפטר, השתמשו בטופס זה.
אחר
דיווח על השמצה – אם תוכן שמפורסם בפייסבוק הוא משמיץ לפי חוק או מפר באופן אחר את הזכויות המשפטיות שלכם ואף שמכם הטוב, השתמשו בטופס זה.
דיווח על סחיטה או איומים לשיתוף תמונות אינטימיות – אם מישהו מאיים או סוחט אתכם לגבי דברים אישיים ואינטימיים שלכם כמו הודעות, תמונות או סרטונים, אפשר לדווח עליו על ידי כפתור דיווח.
דיווח על תוכן – אם אתם רוצים לדווח על תוכן פוגעני או דואר זבל (ספאם), אפשר לעשות זאת ללא טופס, לפי העמוד הזה.
משוב על תכונה של פייסבוק – אם יש לכם משוב על תכונה של פייסבוק או שאתם רוצים לשלוח מידע על חווית השימוש, השתמשו בטופס זה.
דיווח על עבריין מין שהורשע – אם נמצא כי עבריין מין הורשע, ניתן להגיש בקשה לפייסבוק להשבתת החשבון שלו, השתמשו בטופס זה.
דיווח על איום או התאבדות – אם מישהו מפרסם תוכן אובדני, ניתן להגיש בקשה לפייסבוק (יש גם לדווח לרשויות החוק), השתמשו בטופס זה.
דיווח על בעיה עם סרטונים – אם יש בעיה מסויימת עם צפייה בסרטונים בפייסבוק, השתמשו בטופס זה. אפשר גם בטופס זה.
דיווח על בעיה עם תמונות – אם יש בעיה מסויימת עם עיון בתמונות בפייסבוק, השתמשו בטופס זה.
דיווח על בעיה עם חיפוש – אם יש לכם בעיה עם חיפוש בפייסבוק, השתמשו בטופס זה.
דיווח על בעיות עם מפרסמים ועסקים – אם יש בעיה עם מפרסם בפייסבוק או באינסטגרם לגבי מודעות או המוצרים שפורסמו (לרבות אם המוצרים לא הגיעו או לא כמו שתוארו), השתמשו בטופס זה.
דיווח על מוצר מזוייף – אם נתקלתם במוצר מזוייף כמו חיקוי או העתקה של מותג הנושא סימן מסחרי של בעל זכויות יוצרים, השתמשו בטופס זה.
משוב על התראות ואימיילים – אם יש לכם משוב על ההתראות של פייסבוק באתר או על הודעות שנשלחות בדואר אלקטרוני, השתמשו בטופס זה.
גישה מוגבלת עקב IP שגוי – אם אתם גולשים לפייסבוק מכתובת (Internet Protocol) IP שלא הוגדר כראוי וזהי בעיה, השתמשו בטופס זה.
דיווח על שגיאה ב-Facebook Watch בטלויזיה – אם צופים בכלי להצגת סרטוני פייסבוק בטלוויזיה ויש שגיאה, השתמשו בטופס זה.
דיווח על דף שלא זמין – אם אתם מנסים לגשת לדף / עמוד מסויים והוא לא זמין, השתמשו בטופס זה.
אינסטגרם
אם יש לכם פניות בנוגע לאינסטגרם, אפשר לקרוא את הכתבה על יצירת קשר עם אינסטגרם.
תזכורת!
אנחנו מציעים שירות תמיכה או תקלה למוצרי פייסבוק לעסקים בלבד, בתשלום נוסף!
חברים לא מצליחים לעשות שיתוף .
אין תגובות לפוסטים שלי
שלום,
הינך מוזמנת לבצע שימוש באחד הטפסים לעיל. איננו עונים כאן לתגובות של תמיכה וסיוע שלא לצורך עסקים.