יצירת קשר עם גוגל (Google) – איך לקבל סיוע ותמיכה עם נציגים עבור עסקים?

גוגל היא אחד הכלים החשובים שיש לאנשים רבים ובמיוחד גם לעסקים, אך לעיתים אנחנו צריכים סיוע או תמיכה טכנית דרך נציגים, וכאן יש דרכי יצירת קשר עם גוגל.

דרכים אלו עוזרים לכם לקבל תשובה מספקת למקרים רבים.

שימו לב! אנחנו חברת שיווק וייעוץ לעסקים.
אנחנו מציעים שירות תמיכה או תקלות. אבל עבור מוצרי Google לעסקים בלבד והשירות שלנו בתשלום נוסף.

יצירת קשר עם גוגל – מתי ולמה?

גוגל (Google) היא לא רק מנוע חיפוש לאיתור וחיפוש מידע, אלא תאגיד ענק המציע שירותים וכלים רבים שלרוב הם מאוד פופולאריים. אנחנו משתמשים בשירותים של החברה מדי יום באופן כזה או אחר.

מנוע החיפוש ומוצרים נוספים של גוגל הם כלים מאוד חשובים במיוחד עבור עסקים, ארגונים וגופים שונים, כך שנעשה הם שימוש לצרכים רבים ובין היתר שימושים עסקיים, פרטיים או ארגוניים. לעיתים אנחנו צריכים לקבל סיוע או תמיכה טכנית דרך הנציגים שלהם.

כך למשל, לעיתים המודעות שלכם בגוגל לא אושרו, לא ניתן להיכנס לחשבון אנליטיקס, או מקרים נוספים. לגוגל יש גם פורומים ייעודיים ששם ניתן להיוועץ ולקבל מידע ותשובות לשאלות.

איך ליצור קשר עם גוגל?

יש כמה סוגים של מוצרים וכמה סוגים של טפסים באמצעותם תוכלו לפנות אל חברת גוגל. צריך לבחור את המוצר הרלוונטי ולאחר מכן לבחור את הטופס המתאים ואז להשאיר מידע ולציין את כל הפרטים הדרושים.

הרשימה כאן היא לפי קטגוריות:

חשבון פרסום

גוגל אדס (עבור פרסום בגוגל) –

  • מדיניות או מודעות לא אושרו – אם יש שאלות בענייני מדיניות או מודעות שלא אושרו, השתמשו בטופס זה.
  • מודעות בבדיקה – אם יש מודעות שעדיין בבדיקה, השתמשו באשף זה.
  • חשבון שבוטל – אם יש בעיה עם חשבונכם, השתמשו באשף זה.
  • תשלומים וחיובים – אם יש בעיה בעניינים של חיוב או תשלומים בגוגל אדס, השתמשו בטופס זה.
  • כללי – אם יש שגיאה בנתונים, מודעה בבדיקה, חשבון בוטל או בעיה אחרת עם חשבון הפרסום, השתמשו בטופס זה.
  • גוגל אדס אדיטור – אם יש שגיאה או תקלה בכלי, השתמשו בטופס זה.

חשבון עסקי או מקצועי

גוגל מרצ'נט סנטר

  • חשבונות, פידים או פרטים שבוטלו – אם יש בעיה והחשבון או המוצרים שלכם בוטלו, השתמש בטופס זה.
  • מוצרים בחנויות מקומיות – אם יש שאלה או בעיה לגבי מוצרים מקומיים, השתמשו בטופס זה.
  • שגיאות בקידומי מבצעים (Promotion) – אם יש שאלה או בעיה בעניין promotions, השתמשו בטופס זה.
  • כללי – לכל שאר הבעיות עם החשבון שלכם, השתמשו בטופס זה.

גוגל פאבלישר (גוגל ניוז לאתרי חדשות)

  • כללי – אם יש בעיה או שגיאה בהצגת אתר החדשות שלכם, השתמשו בטופס זה.

גוגל מיי ביזנס (גוגל לעסק שלי)

  • השעיית חשבון – אם החשבון שלכם הושעה, השתמשו בטופס זה.
  • כללי – לכל הבעיות עם החשבון שלכם, השתמשו בטופס זה.
  • תמיכה לסוכנויות – לקבלת תמיכה בעניין תכנית הסוכנות של גוגל מיי ביזנס, השתמשו בטופס זה.

גרף הידע (Knowledge Graph)

  • כללי – לכל הבעיות עם החשבון שלכם, השתמשו בטופס זה.

תקבולים או קבלת כסף

גוגל אדסנס

  • כסף לא התקבל בבנק – אם לא קיבלתם תשלום / תקבלול לחשבון הבנק שלכם, השתמשו בטופס זה.
  • כללי – אם יש לכם בעיה עם חשבון האדסנס שלכם, חשבון בוטל, הפרות למינהם או שאר הנושאים, השתמשו בטופס זה.

חיובים או תשלומים

גוגל פליי

  • קבלת זיכוי על רכישה – אם אתם רוצים לקבל זיכוי על רכישת דרך חנות האפליקציות, השתמשו באשף זה.
  • כללי – אם יש לכם בעיה או שגיאה בעניין חנות האפליקציות, השתמשו בטופס זה.

כללי

לעניינים אחרים, ניתן להיכנס למרכז העזרה של גוגל כאן, לבחור את המוצר שלכם ולאחר מכן לראות את המדריכים וההסברים. בחלק מהמוצרים יש גם אפשרות לקבלת תשובות דרך הפורומים ממשתמשים אחרים.

תזכורת!
אנחנו מציעים שירות תמיכה או תקלה למוצרי גוגל לעסקים בלבד, בתשלום נוסף!

תגיות:

הוספת תגובה

הוספת תגובה

נטולינק Netolink
Logo
השוואת פריטים
  • Total (0)
ביצוע השוואה
0