אינסטגרם מהווה כלי חשוב מאוד עבור עסקים ואנשים פרטיים, כך שלעיתים אנחנו צריכים לקבל סיוע או תמיכה ולכן חשוב להכיר דרכי יצירת קשר עם אינסטגרם.
אז אם אתם צריכים עזרה כזו, הכתבה הזו ככל הנראה מתאימה לכם.
שימו לב! אנחנו חברת שיווק וייעוץ לעסקים.
אנחנו מציעים שירות תמיכה או תקלות. אבל עבור מוצרי Instagram לעסקים בלבד והשירות שלנו בתשלום נוסף.
יצירת קשר עם אינסטגרם – מדוע?
אינסטגרם (Instagram) היא רשת חברתית מבוססת תמונות הגדולה בעולם, ואף מהווה רשת חברתית באופן כללי בין הגדולות בעולם, אלא שהיא גם חברה בבעלות מלאה של פייסבוק.
בדקו איך לשפר את המודעות והקמפיינים שלכם לקידום המכירות והלקוחות בעסק - ייעוץ ראשוני בחינם (במקום 599 ₪).
אפשר גם לפנות ישירות דרך הוואטסאפ שלנו.
האתר מהווה כלי חשוב עבור עסקים, משפיענים ועבור אנשים פרטיים, שכן כל אחד מהם עושה שימוש במערכת לצרכי האישיים או העסקיים, בהתאם לצורך. לעיתים צריך לקבל סיוע רשמי או תמיכה בנושאים שונים על ידי נציגים רשמיים של אינסטגרם.
למשל, חשבון שהושבת, מודעה שלא אושרה או בעיות אחרות הקשורות לחשבונכם. אז בזמן שיש את הקהילה של פייסבוק הרשמית, יש את הקבוצות השונות ואת מרכז העזרה – לעיתים הדבר שעוזר זה פנייה אישית.
איך ליצור קשר עם אינסטגרם?
כל הטפסים הבאים מחולקים לפי קטגוריות מסויימות. מומלץ להשתמש רק בטופס רלוונטי לאותה בקשה ולציין שם את הפרטים הרלוונטיים בעניין.
עסקים (כללי)
צ'אט תמיכה לעסקים – אם אתם רוצים לדבר בצ'אט מסנג'ר עם נציג אינסטגרם ישראל בעברית, עליכם קודם כל לבחור את מהות הפניה ולהשלים פרטים אישיים נוספים. לצורך כך יש להיכנס דרך פייסבוק, השתמשו בטופס זה, או בטופס זה.
מפתחי אפליקציות וכלים
דיווח על באג בממשק API – אם יש איזו בעיה או שגיאה הקשורה למפתחים, אפשר להשתמש בטופס זה.
דיווח על בעיה בעניין החלטה או ערעור – אם יש למפתח בעיה באפליקציה, אפשר להשתמש בטופס זה.
ערעור על החלטת אינסטגרם – אם האפליקציה הושבתה, הוגבלה או אוכפה עקב הפרה של מדיניות אינסטגרם, ואתם מאמינים כי זו שגיאה, השתמשו בטופס זה.
זכויות יוצרים / סימן מסחרי / קניין רוחני
דיווח על הפרת זכויות יוצרים – אם אתם מאמינים שיש תוכן שמפר את זכויות היוצרים שלכם, השתמשו בטופס זה.
דיווח על הפרת זכויות סימן מסחרי – אם אתם מאמינים שיש תוכן שמפר את זכויות סימן המסחר שלכם, השתמשו בטופס זה.
דיווח על הפרת זכויות יוצרים או סימן מסחרי – אם אחד מ-2 הטפסים מקודם (זכויות יוצרים או סימן מסחרי) לא עובדים משום מה, תוכלו להשתמש בטופס זה.
ערעור על סימני מסחר – אם פרסמתם תוכן ואז הוא הוסר עקב דיווחח על הפרת זכויות סימן מסחרי, והינכם סבורים שלא היה צריך להסיר זאת, השתמשו בטופס זה.
חשבון אינסטגרם
ערעור על ביטול פרסום חשבון – אם פרסום חשבון האינסטגרם שלכם בוטל (Unpublish) כי הוא מפר את אחד או יותר מתנאי הדפים של פייסבוק, ניתן לערער על ההחלטה בטופס זה.
דיווח על חסימת הוספת תוכן – אם נחסמתם בהוספה של תוכן מסויים, ייתכן כי הדבר סומן כפוגעני, אם התוכן נחסם בטעות, ניתן לדווח בטופס זה.
דיווח על הטרדה או ביריונות באינסטגרם – אם נתקלתם בתמונות, סרטונים, תגובות או פרופילים שיש בהם הטרה או בריונות, השתמשו בטופס זה או בטופס זה או בטופס זה או בטופס זה.
דיווח על התחזות (חשבון מתחזה) – אם מישהו יצר חשבון מתחזה, משתמש בכתובת דוא"ל, יצר חשבון לעסק או מתחזה בדרך אחרת, השתמשו בטופס זה.
דיווח על הפרות של הנחיות קהילה – אם יש תוכן (תמונות או סרטונים) שמפר את הנחיות הקהילה, אפשר להשתמש בטופס זה.
חשבון האינסטגרם הושבת / הושעה – אם אתם בטוחים שחשבון האינסטגרם שלכם הושבת בטעות, עליכם לספק את הפרטים השונים לצורך בדיקה, השתמשו בטופס זה או בטופס זה או בטופס זה.
שאלות על שמות משתמש – למידע ושאלות בנושאי שמות משתמש (usernames), השתמשו בטופס זה.
בקשה לשינוי יום הולדת – אם ברצונכם לשנות את תאריך הלידה שלכם (יום הולדת) תוכלו להשתמש בטופס זה.
דואר אלקטרוני בשימוש – אם מקבלים דוא"ל על חשבון לא שלכם, או שהדוא"ל בשימוש חשבון אחר או במקרים אחרים, השתמשו בטופס זה.
דיווח על דיוג – אם נפלתם קורבן להונאת דיוג (פישינג) השתמשו במייל phish@instagram.com.
פרטיות
הפרת פרטיות, בקשה להסרת תמונה או סרטון – אם מישהו משתמש בתמונה שלכם באינסטגרם או מפר את הפרטיות שלכם, אפשר לבקש להסיר את התמונה או הסרטון בטופס זה או בטופס זה.
הפרת פרטיות, בקשה להסרת תמונה – אם מישהו משתמש בתמונה שלכם או מפר את הפרטיות שלכם בצורה כזו, אפשר לבקש הסרה בטופס זה.
הפרת פרטיות, בקשה להסרת סרטון – אם מישהו משתמש בסרטון וידאו שלכם או מפר את הפרטיות שלכם בצורה כזו, אפשר לבקש הסרה בטופס זה.
גישה למידע באינסטגרם – אם אתם רוצים לקבל גישה למידע שלכם בחשבון האינסטגרם שלכם (פוסטים, תמונות, תגובות וכד'), השתמשו בטופס זה.
ניהול הנתונים שלכם – אם יש לכם שאלות או הערות בקשר לפרטיות באינסטגרם, השתמשו בטופס זה.
שאלה בנוגע לפרטיות נתונים ומידע – אם יש לכם שאלת פרטיות בנושא למידע שאינסטגרם אוספת, איך חברות פייסבוק עובדות יחד וכד', השתמשו בטופס זה.
אוכלוסיות מסויימות
דיווח על משתמש קטין – אם מישהו סבור שילד עד גיל 13 משתמש באינסטגרם או למתחזה לילד שלכם, אפשר להגיש בקשה לאינסטגרם, השתמשו בטופס זה.
בקשה לאימות גיל – אם חשבון ננעל כי דיווח שהוא שייך לקטין עד גיל 13, צריך לאמת כדי לשחרר מנעילה ולכן השתמשו בטופס זה או בטופס זה.
בקשת הנצחת חשבון – אם אדם מסויים הלך לעולמו, אפשר לבקש בקשה כך שחשבון האינסטגרם שלו יעבור למצב של הנצחה, השתמשו בטופס זה.
בקשה להסרת חשבון של אדם שנפטר – אם מעוניינים להסיר חשבון של אדם שנפטר, השתמשו בטופס זה.
אחר
דיווח על סחיטה או איומים לשיתוף תמונות אינטימיות – אם מישהו מאיים או סוחט אתכם בעניין דברים אישיים ואינטימיים שלכם כגון תמונות או סרטונים, הודעות וכד', אפשר לדווח עליו, השתמשו בטופס זה או בטופס זה.
דיווח על השמצה – אם תוכן שמפורסם בפייסבוק משמיץ אתכם לפי חוק או מפר באופן אחר את הזכויות המשפטיות שלכם ואף שמכם הטוב, השתמשו בטופס זה.
דיווח על עבריין מין שהורשע – אם נמצא כי עבריין מין הורשע, ניתן להגיש בקשה לאינסטגרם להשבתת החשבון שלו, השתמשו בטופס זה.
דיווח על מוצר מזוייף – אם נתקלתם במוצר מזויף שהוא חיקוי או העתקה של מותג בעל סימן מסחרי מסויים, השתמשו בטופס זה.
פייסבוק
אם יש לכם פניות בנוגע לפייסבוק, אפשר לקרוא את הכתבה על יצירת קשר עם פייסבוק.
תזכורת!
אנחנו מציעים שירות תמיכה או תקלה למוצרי אינסטגרם לעסקים בלבד, בתשלום נוסף!
היי,
אני מנסה לקדם פוסטים/סטורי באינסטגרם ונתקלת בחסימה :
בגלל דירוג תוכן ע"י צד שלישי
איך אפשר לערער על זה?
היי מיתר,
פני לאחד הטפסים של העסקים והמפרסמים, תוכלי לקבל תמיכה מנציגים בעברית