שיווק דיגיטלי Netolink » בלוג שיווק דיגיטלי באינטרנט » פייסבוק אנליטיקס (Facebook Analytics) – כך תעשו שימוש בכלי לניתוח משתמשים ולקבלת תובנות

פייסבוק אנליטיקס (Facebook Analytics) – כך תעשו שימוש בכלי לניתוח משתמשים ולקבלת תובנות

אם יש לכם עמוד פייסבוק, אתר אינטרנט או אפליקציה, אתם יכולים לקבל תובנות על המשתמשים שלכם באמצעות כלי שהוא פייסבוק אנליטיקס (Facebook Analytics). הכלי מספר תובנות כיצד אנשים משתמשים בנכסים הדיגיטליים שלכם באינטרנט.

הנה הכל בנושא.

    מומחה שיווק דיגיטלי זמין לשיחה כדי לקדם את העסק שלך


    מה זה פייסבוק אנליטיקס (Facebook Analytics)?

    פייסבוק אנליטיקס (Facebook Analytics) הוא כלי שמאפשר להבין טוב יותר את המסע שהלקוחות שלכם עוברים מסביב לנכסים הדיגיטליים שלכם אשר משולבים עם פייסבוק. כלומר, ניתן לקבלת תובנות על משתמשים ולקוחות שמבקרים באתר שלכם, באפליקציה, בעמוד הפייסבוק ובשירותים אחרים.

    אחד הנושאים החשובים ביותר בעולמות השיווק הדיגיטלי הוא תחום האנליטיקס. תחום של איסוף, ארגון, הצגה והבנת הנתונים של המשתמשים והלקוחות שלכם. מידע זה עוזר לכם לקבל תובנות והחלטות בתחום השיווק שעומדות עם האינטרסים העסקיים שלכם.

    קיימים כמה כלי אנליטיקס שונים, שנועדו למטרות שונות, כגון למשל גוגל אנליטיקס, פייסבוק אנליטיקס וכלים נוספים.

    פייסבוק אנליטיקס עוזר לנו להבין איך משתמש הופך להיות לקוח שרוכש אצלכם או דרככם, במגוון של ערוצי שיווק או מכשירים שונים. דבר שחשוב בפני עצמו ובמיוחד כאשר בונים קמפיינים דיגיטליים.

    יתרונות פייסבוק אנליטיקס

    פייסבוק אנליטיקס מציע יתרונות וסיבות רבות למה כן כדאי להשתמש בו:

    • חוצה מכשירים – ניתן לקבל הסבר על משתמשים, גם אם הם עושים בשימוש בנכסים שלכם דרך מכשירים שונים (מחשבים, טלפונים סלולריים ועוד).
    • נכסים רבים – ניתן לקבלת הסבר על נכסים שונים כמו אתרי אינטרנט, אפליקציות, מערכות מסחר אלקטרוני, פיקסלים, עמודי פייסבוק ועוד.
    • כלי חינם – הכלי ניתן ללא תשלום לעסקים.
    • יצירת משפכים – אפשר להבין איך אנשים מתקדמים לקראת המרה.
    • שימוש נוח וקל – המערכת מאוד פשוטה לשימוש בלי עניינים מורכבים.

    הערה: החל מתאריך 30.06.2021 פייסבוק אנליטיקס לא זמין יותר לשימוש.

    איך להתקין פייסבוק אנליטיקס?

    תוכלו להתקין פייסבוק אנליטיקס בהתאם לסוג הכלי שאתם עושים בו שימוש.

    • אם יש לכם אתר האינטרנט או חנות המסחר האלקטרוני, תוכלו להטמיע כלי שנקרא פייסבוק פיקסל ואז תוכלו לעשות שימוש באנליטיקס של פייסבוק.
    • אם יש לכם אפליקציה לטלפונים ניידים, תוכלו להטמיע את ה-SDK של פייסבוק.
    • אם יש לכם אפליקציית פייסבוק, אז תוכלו להטמיע את הכלי דרך ההגדרות.
    • אם יש לכם עמוד פייסבוק עסקי, תוכלו להשתמש בעלי הזה ללא צורך בביצוע התאמות.

    איך משתמשים עם פייסבוק אנליטיקס?

    לאחר ההתקנה, תוכלו להשתמש בכלי האנליטיקס של Facebook באמצעות כניסה לעמוד הבא: business.facebook.com/analytics. לאחר מכן, עליכם לבחור את הנכס שעבורו תרצו לקבל מידע כמו עמוד פייסבוק, חשבון פיקסל או אפליקציה.

    כך זה נראה:

    פייסבוק אנליטיקס - סקירה כללית
    פייסבוק אנליטיקס – סקירה כללית

    העמוד הראשי הוא עמוד הסקירה כללית, שם מקבלים את המידע הכללי ובצורה תמציתית אודות המשתמשים שלכם, מקורות הגעה, ביקורי משתמשים ועוד.

    בתפריט הצדדי, ניתן לראות לשונית "Activity" הכוללת מידע אודות פעילות המשתמשים באתר. שם אפשר לקבל מידע על משתמשים פעילים, הכנסות, משפכים, שימור משתמשים, מסעות, אירועים, חפיפה בין מכשירים ועוד.

    בלשונית הבאה היא לשונית של אנשים ושם ניתן לקבל מידע על המשתמשים באתר, ובפרט דמוגרפיה וטכנולוגיה.

    את כל המידע החשוב הזה אפשר לפלח לפי תאריכים ולפי סינונים מתקדמים. כמו למשל, לקבל מידע על קבוצות משתמשים שהגיעו ממקור הגעה מסויים, קמפיין וכך הלאה.

    כל המידע הזה חשוב כדי שתוכלו לקבל החלטה נכונה אודות שיווק העסק שלכם בעולמות הדיגיטל.

      מומחה שיווק דיגיטלי זמין לשיחה כדי לקדם את העסק שלך


      הטבות לעסקים קטנים ולעצמאים:

      רוצים לדעת מה הזכויות והחובות שלכם? היכנסו למאגר מידע פרוטוקול.

      כתיבת תגובה

      האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *