אימות דומיין בפייסבוק – איך לאמת את הבעלות על האתר שלכם בפייסבוק ובאינסטגרם?
אימות דומיין בפייסבוק - איך לאמת את הבעלות על האתר שלכם בפייסבוק ובאינסטגרם?

אימות דומיין בפייסבוק – איך לאמת את הבעלות על האתר שלכם בפייסבוק ובאינסטגרם?

על מנת לבצע פעולות מסויימות בפייסבוק או באינסטגרם, עליכם לבצע אימות דומיין בפייסבוק, כלומר לאמת את הבעלות שלכם על האתר. האימות מאפשר לכם גם קבלת מידע על הדומיין שלכם.

הנה כל מה שאתם חייבים לדעת.

להגדיל מכירות ולקוחות באינטרנט ..

  • פתרונות שיווק דיגיטלי מותאמים לעסק שלך.
  • אחריות מלאה, שירות מבוסס תוצאות מוכחות.
    לקבלת ייעוץ מקצועי ראשוני ממומחה שיווק ללא תשלום
    פנה/י אלינו עכשיו >

מהו אימות דומיין בפייסבוק?

אימות דומיין בפייסבוק (באנגלית זה אומר כך: Domain Verification) היא פעולה המאפשרת לכם לאמת את הבעלות על הדומיין שלכם ברחבי מוצרי פייסבוק, אינסטגרם ואחרים. למעשה, על מנת שתוכלו לגשת לכלים מסויימים בפייסבוק, אתם צריכים לאמת שהדומיין שייך לכם ולא לאדם או עסק אחר.

דומיין, למי שלא בקיא, הוא בעצם שם המתחם שלכם באינטרנט. למשל, הדומיין שלנו הוא netolink.co.il. האתר שלנו נמצא על גבי הדומיין, האימיילים נמצאים עליו וכך הלאה.

אימות דומיין בפייסבוק מאפשרים לכם:

  • שליטה על עריכת תוכן והתאמתו – כאשר משתפים פוסטים בפייסבוק, אתם יכולים לערוך את הכותרת, התמונה, התיאור וכדומה. הדבר מתאים גם אם אתם משתפים פוסט טבעי (אורגני, ללא תשלום) וגם פוסט ממומן (פרסום בפייסבוק). הדבר מונע מאנשים לא מורשים.
  • אימות התוכן שלכם בפייסבוק – האימות מאפשר לכם להבטיח שהתוכן הוא שלכם ומייצג אתכם, ואחרים לא מציגים אותו באופן שקרי.
  • גישה לכלי מנהלי אתרים – אתם יכולים לקבל מידע אודות כמות העמודים באתר שנסקרו על ידי רובוטים של פייסבוק, שגיאות באתר ואפילו לקבל מידע על כמות שיתופים של תכנים מהאתר שלכם.
  • שיוך הדומיין לדפים ולשותפים – אתם יכולים לשייך את הדומיין שלכם לכל עמוד רלוונטי ואף תוכלו לשתף אותו לשותפים (כמו חברת Netolink) לצורך ויסות וביצוע פעולות.
  • אימות אתר עבור פייסבוק שופס – שלב אימות הכרחי לצורך הקמת חנות פייסבוק שופינג או חנות אינסטגרם שופינג והצגת המוצרים ברשת החברתית.

דרך אגב, אימות הדומיינים לא עולה כסף בכלל, זה בחינם.

למי זה מתאים?

אם אחד מהמקרים הבאים מתייחס אליכם, אתם צריכים לאמת את הדומיין שלכם בפייסבוק:

  • אתם מתכננים למכור את המוצרים שלכם בפייסבוק או באינסטגרם, באמצעות חנות דיגיטלית.
  • אתם רוצים לשלוט על עריכת הקישור בתצוגה מקדימה, לצורך הבטחת מעורבות משתמשים טובה יותר.
  • אתם רוצים לאמת שקישורים המשותפים בפייסבוק, הם קישורים מהאתר שלכם.
  • אתם רוצים לקבל מידע נוסף על הצגת עמודים מהאתר בפייסבוק וקבלת מידע על תובנות בפייסבוק.

אם שום דבר מאלה לא רלוונטי עבורכם, אז אין לכם ממש צורך בכך.

איך לאמת את הבעלות על הדומיין בפייסבוק?

על מנת שתוכלו לאמת את הדומיין שלכם בפייסבוק, עליכם לפעול לפי השלבים הבאים:

1. הוספת דומיין לביזנס מנג'ר

רשאית כל, עליכם לגשת לחשבון פייסבוק ביזנס מנג'ר שלכם ואז לפעול כך:

  • לחיצה על "הגדרות עסק".
  • לחיצה על הלשונית "בטיחות מותג" (Brand Safety).
  • לחיצה על הלשונית "דומיינים".
  • לחיצה על כפתור "הוסף".
  • הזנת שם הדומיין שלכם (ללא WWW, ללא HTTPS, ללא קווים נטויים).
  • לחיצה על הוסף דומיין.

לאחר מכן תבחרו באחת משיטות האימות.

2. אימות הדומיין

מיד עם הוספת הדומיין, פייסבוק תציג לכם את הדרכים לאימות הדומיין שלכם, כולל קוד או קובץ שאיתו צריך לעבוד. אתם יכולים לאמת את הדומיין שלכם בפייסבוק באחת מ-3 דרכים שפייסבוק מאפשרת לכם באותו איזור עם הוספת הדומיין.

כך זה נראה:

אימות דומיין ביזנס מנג'ר
אימות דומיין ביזנס מנג'ר

אין זה משנה איזו דרך לבחור ולא צריך לאמת יותר מדרך אחרת. אלו הדרכים:

אימות על ידי רשומת DNS

אם יש לכם גישה לדומיין שלכם (מאוד מקווים שכן), אז אתם יכולים ליצור רשומת טקסט בניהול ה-DNS שלכם. בלשונית DNS בפייסבוק יש את הקוד הרלוונטי.

לצורך כך, עליכם לגשת ללוח הבקרה בחשבון שלכם אצל רשם הדומיינים, אצלו רכשתם את הדומיין.

  • בלוח הבקרה גשו אל ניהול DNS.
  • הוסיפו רשומה מסוג מסוג TXT.
  • בשדה המארח (Host), יש להזין כרוכית (@).
  • בשדה הטקסט הדביקו את הקוד של פייסבוק, שנראה כך:
facebook-domain-verification=[קוד-אימות]

לבסוף, שמרו את הקוד.

לאחר מכן, גשו בחזרה אל הדומיין שאימתתם בפייסבוק ולחצו על הכפתור "אימות" (Verify).

שימו לב! אם אתם משתמשים בשירות אחסון אתרים שהוא שונה מספק הדומיינים שלכם או שאתם משתמשים ב-CDN או בכלי אחר כמו קלאודפלייר (CloudFlare) – עליכם לאמת זאת אצלם ישירות.

אימות על ידי קובץ HTML

במידה ואינכם יכולים לבצע את האפשרות הראשונה, או שאתם מסתבכים, אתם יכולים לאמת זאת על ידי קוד HTML. בלשונית העלאת קוד HTML בפייסבוק, אתם צריכים להוריד את הקובץ למחשב שלכם.

לאחר מכן, עליכם לוח הבקרה של ספק האחסון שלכם. ייתכן על ידי cPanel לדוגמה. ואז:

  • לחצו על "מנהל הקבצים" (File Manager).
  • גשו אל התיקייה הראשית של האתר שלכם.
  • לחצו על העלאת קובץ.
  • העלו את הקובץ שהורדתם מפייסבוק.
  • שמרו הגדרות וצאו משם.
  • לאחר מכן, גשו בחזרה אל הדומיין שאימתתם בפייסבוק ולחצו על הכפתור "אימות" (Verify).

אימות על ידי תגית META

אם אין לכם גישה ל-DNS או שאתם לא יכולים להעלות קובץ HTML מסיבה כלשהי, או שאתם מסתבכים ומחפשים שיטה אחרת, אז אפשר לעשות זאת על ידי תגית META. מידע זה אפשר למצוא בלשונית האחרונה.

לצורך כך, עליכם לגשת אל לוח הבקרה של האתר שלכם, ולאתר מידע בו אתם יכולים להוסיף תגית מטאף לאזור ה-HEAD של האתר. ייתכן וזה אזור המיועד להוספת גוגל אנליטיקס, פייסבוק פיקסל וכלים נוספים. ואז:

  • לחצו על האזור או הקוד בו ניתן להוסיף את הקוד.
  • גשו לשדה בו יש להזין את הקוד לאזור ה-HEAD.
  • בשדה זה הדביקו את התגית הנראית כך:
<meta name="facebook-domain-verification" content="קוד-אימות" />

לאחר מכן שמרו את הקוד הזה בשדה.

לאחר מכן, גשו בחזרה אל הדומיין שאימתתם בפייסבוק ולחצו על הכפתור "אימות" (Verify).

הערה: הקודים הללו למעלה הן דוגמאות בלבד, אין להעתיק אותם.
יש לגשת אל הגדרות הדומיין בביזנס מנג'ר ושם תקבלו את הקוד העדכני עבורכם.

הקצאת עמודים ושותפים

עם האימות של הדומיין, אתם יכולים להקצות עמודים ושותפים.

כלומר, תוכלו להוסיף את הדומיין שאיממתם אל עמוד הפייסבוק שמתייחס לאותו דומיין. אם יש כמה עמודים, אפשר לייחס את כולם ביחד או אחד מהם, לשיקול דעתכם.

בנוסף, אפשר להקצות את הדומיין אל שותף, פרטנר (Partner), על מנת לתת לו גישה לצורך עבודה או פעולה מסויימת.

עריכת פוסטים לאחר שיתוף

עם אימות הדומיין, אתם יכולים לערוך את הפוסטים שלכם. כך למשל, אם שיתפתם כמה מסויימת בעמוד הפייסבוק, תוכלו לשנות את הכותרת או הטקסט, על מנת להתאים אותם לשפה נכונה, שיווקית או רגילה, או לשפה אחרת כך שתתאים למסר שאתם רוצים להעביר ללקוחות.

אימות לטובת חנות פייסבוק שופס

אם אתם מקדמים את המוצרים שלכם בחנות פייסבוק או בחנות אינסטגרם. האימות הוא הכרחי על מנת לאפשר לפייסבוק / אינסטגרם לוודא שאתם מוכרים את המוצרים באתר, ושהאתר האינטרנט הזה שייך לכם.

במידת הצורך, ייתכן כי תידרשו לאשר בהגדרות מנהל הקטלוג או בהגדרות מנהל מסחר אלקטרוני בפייסבוק, כי המוצרים נמכרים באתר שהוא שלכם, וזאת לאחר האימות כמובן.

    לקדם את העסק שלך עם מומחים.
    יוצרים קשר עם יועץ שיווק ומקבלים שיחת ייעוץ ללא עלות!


    הצטרפו לעמוד הפייסבוק:
    הצטרפו לערוץ הטלגרם: t.me/NetolinkIL
    ייעוץ שיווקי דרך וואטסאפ: wa.me/972547423627

    הטבות לעסקים קטנים ולעצמאים:

    רוצים לדעת מה הזכויות והחובות שלכם? היכנסו למאגר מידע פרוטוקול.

    נטולינק (Netolink)

    Netolink היא חברת שיווק דיגיטלי מובילה בישראל המספקת פתרונות: בניית אתרים, פרסום ממומן במנועי חיפוש וברשתות חברתיות, שיווק דיגיטלי, שיווק ברשתות חברתיות, שיווק באימייל ועוד.

    כתיבת תגובה