שיווק דיגיטלי Netolink » בלוג שיווק דיגיטלי באינטרנט » איך להגדיל את כמות הלייקים (סימוני אהבתי) בדף עסקי בפייסבוק? 20+ שיטות

איך להגדיל את כמות הלייקים (סימוני אהבתי) בדף עסקי בפייסבוק? 20+ שיטות

תוכן עניינים להציג

דף עסקי בפייסבוק הוא כלי שיווקי מצויין עבור עסקים, יחידים וארגונים, ועל מנת שיותר אנשים יוכלו להיחשף למידע שאתם מפרסמים בעמוד העסקי שלכם, צריך לדעת איך להגדיל את כמות הלייקים (סימוני אהבתי). אמנם הפרסום שלכם יגיע אל אחוזים בודדים מאותם אנשים שעשו לכם לייק (סימון כאהבתי) לעמוד העסקי, עדיין חשוב להגדיל את כמות הלייקים בדף.

הנה הכל בנושא.

    מומחה שיווק דיגיטלי זמין לשיחה כדי לקדם את העסק שלך


    דף פייסבוק לעסקים

    פייסבוק היא רשת מדיה חברתית הגדולה ביותר בעולם, עם מספר גדול של משתמשים, כך שסביר להניח כי קהל היעד שלכם נמצא שם. קהל יעד הם אותם לקוחות פוטנציאליים שלכם ומתעניינים שעשויים לרכוש את המוצרים והשירותים שלכם. בעזרת דף עסקי בפייסבוק אתם יכולים לפרסם כתבות, חדשות, מידע, פרסומות, הודעות שיווקיות ועוד.

    לעמודים עסקיים בפייסבוק יש עוד מטרות, הכל כמובן בהתאם לאסטרטגיה השיווקית שלכם ולפי המשפך השיווקי שבחרתם. אבל, החלק החשוב יותר הוא ליידע אותם שיש לכם דף עסקי על מנת שיוכלו להצטרף אליו. אם אין לכם עדיין דף עסקי בפייסבוק, עליכם ליצור אותו וגם להגדיר אותו. ולאחר מכן תוכלו להתחיל לצרף אליו את קהל היעד שלכם.

    דרך אגב, אין צורך להזמין אנשים או חברים שהם לא קהל היעד שלכם, מהסיבה כי מספר לייקים לכשעצמו אינו תורם לכם בכלל. אלה שסימנו אהבתי צריכים להתעניין במוצר שלכם ולא סתם אנשים, חברים ומשפחה.

    הגדלת כמות הלייקים בדף פייסבוק

    הנה כל הדרכים כדי להגדיל את כמות הלייקים בעמוד העסקי שלכם:

    1. הוספת העמוד לפרופיל הפרטי

    לא מעט פעמים שמנו לב כי ישנם בעלי עסקים אשר יש להם דף עסקי בפייסבוק, אבל הם לא מקשרים את החשבון הפרטי לעמוד העסקי הרשמי, אלא לעמוד שנוצר על ידי פייסבוק. גרוע יותר מזה שאתם לא משייכים את העמוד העסקי לפרופיל הפרטי. כיום אם ההגדרה של עבודה היא "ציבורי", אז מיקום העבודה שלכם יופיע גם בפרופיל שלכם. זהו מקום נפלא להראות למשתמשים אחרים, וכך הם יכולים להיכנס אליו להצטרף.

    בפרופיל הפרטי שלכם בלשונית "אודות", מתחת אל "עבודה והשכלה", תוכלו לציין כי אתם עובדים כרגע בחברה שלכם וכאשר אתם מתחילים לכתוב את שם העסק, יופיע העמוד העסקי שלכם, בחרו אותו ושמרו.

    2. הזמנת חברים לאהוב את הדף

    בעמוד העסקי, יש אפשרות להזמין את החברים שלכם לאהוב את העמוד העסקי שלכם. כמובן כמו שכתבנו מראש, מומלץ להזמין רק אלו שרלוונטיים לעסק שלכם.

    כדי לגשת לכלי הזה, יש ללחוץ על 3 הנקודות המופיעות בתפריט מתחת לתמונת הפרופיל של העמוד העסקי. לאחר מכן, יש ללחוץ על "הזמנת חברים". ברגע שתלחצו על זה, תוכלו להזמין את החברים שלכם לסמן אהבתי לעמוד שלכם.

    תוכלו גם ליצור הודעה מותאמת למשל "שלום, הצטרפו לעמוד שלי ששם אדבר על כך וכך..". לאחר מכן, החברים שלכם יקבלו התראה בה נאמר כי הזמנתם אותם לסמן אהבתי לדף שלכם, לאחר שהם ילחצו על ההתראה, הם ייכנס לעמוד שלכם ויוכלו ללחוץ על "אהבתי".

    3. המלצה על הדף שלכם לחברים

    אם אתם מזמינים את החברים לאהוב את הדף, לא כולם יסמנו אהבתי, ואתם לא יכולים להזמין אותם שוב לסמן אהבתי לדף. בזמן שאתם מזמינים את החברים שלכם לעמוד (לפי השיטה הקודמת) יש לאפשרות לשלוח את ההזמנה גם דרך המסנג'ר של פייסבוק.

    כלומר, תוכלו לשלוח סוג של הודעה פרטית שבה אתם מבקשים מהם באופן אישי, להצטרף לעמוד ולסמן אהבתי.

    4. בקשה מהחברים שלכם להזמין חברים ואנשי קשר אחרים

    דרך נוספת מצויינת היא לבקש מהחברים שלכם להזמין את החברים או אנשי הקשר שלהם וזאת ממש בדיוק כמו הדרך מספר 2 פה למעלה. גם להם תהיה האפשרות להזמין את אנשי הקשר שלהם. בקשו מהחברים שיזמינו אנשים שעשויים להיות מעוניינים במוצרים ובשירותים שלכם, כך תוכלו להגדיל את כמות סימוני האהבתי.

    5. בקשה מהחברים שלכם להמליץ על הדף לחברים

    כמו דרך מספר 3, גם לחברים שלכם יש את האפשרות להמליץ על הדף שלכם עבור החברים ואנשי הקשר שלהם. פשוט הסבירו להם כיצד עושים זאת ובקשו מהם לעזור לכם. אנו בטוחים כי עם בקשה נעימה ומפורטת, הם יעזרו לכם.

    6. יצירת קשר עם מנהלי דפים אחרים

    יצירת קשר עם מנהלי דפים אחרים היא אפשרות מקובלת בעולם העסקים ובעולם השיווק. חשוב לזכור כי קהל היעד שלכם דומה לקהל היעד של המנהלים של העמוד העסקי שאתם פונים אליו. לדוגמה: אם יש לכם חנות פרחים עבור נשים בעיר מסויימת במדינה כלשהי, אתם יכולים לפנות אל מנהלי עמוד עסקי של עסקים כמו מתנות לנשים, תכשיטים לנשים, בגדי נשים וכדומה, וכל זאת כאשר קהל היעד שלכם ושלהם דומה.

    תוכלו ליצור איתם קשר ולבקש מהם לשתף את העמוד העסקי שלכם כדי שהאוהדים שלהם יצטרפו אליכם ובתמורה גם אתם תפרסמו את העמוד העסקי שלהם בדף העסקי שלכם.

    7. יצירת תוכן מעולה וייחודי

    דפים עסקיים הם בדרך כלל ציבוריים, ברירת המחדל שלהם הם גם פרסומים ציבוריים. לכן גם כל אחד יכול לראות את הפרסום שלכם גם אם הוא לא סימן כאהבתי, כאשר הם יראו תוכן מעניין הם יוכלו להצטרף ולסמן אהבתי כדי שיוכלו לראות את הפרסומים הבאים שלכם.

    תוכן מעולה גם יעזור לשמור את האנשים שכבר סימנו לכם אהבתי לעמוד העסקי. כמו כן, אלו שסימנו אהבתי יוכלו לשתף את הפרסום עם החברים שלהם ובכך תהיה לכם עוד אפשרות שיוכלו להצטרף אליכם חברים חדשים.

    8. הכללת הדף שלכם אל הצעות לדפים דומים

    הצעות לדפים דומים היא האפשרות שלכם להופיע בעמודים עסקיים אחרים על פי סדר של פייסבוק. בכל עמוד עסקי בסרגל הצדדי, יופיעו עוד עמודים שאנשים סימנו אהבתי. התנאי הוא, אם אתם מעוניינים להופיע בעמודים עסקיים אחרים, אתם צריכים לאשר שדפים עסקיים אחרים יופיעו בעמוד שלכם.

    על מנת לאשר או לבטל אישור זה, עליכם לגשת את העמוד העסקי שלכם, להיכנס אל הגדרות העמוד העסקי, בלשונית "כללי" תחת ההגדרה "הצעות לדפים דומים" תהיה לכם האפשרות לסמן שאתם מעוניינים להכליל זאת או לבטל.

    9. הזמנת מתעניינים של פרסומים

    אחד המתעניינים (עדיין לא סימן אהבתי לדף) סימן אהבתי לאחד הפרסומים שלכם? מצויין! תוכלו להזמין אותם לעשות לייק לעמוד העסקי. פשוט לחצו על השם שלהם, בחלונית שתיפתח תופיע לכם האפשרות להזמין את אלו שעדיין לא סימנו אהבתי.

    10. שיתוף העמוד שלכם בפרופיל הפרטי

    דרך נוספת להציע לחברים שלכם בפרופיל האישי, היא לשתף את הדף שלכם או פוסט כלשהו. החברים יוכלו לראות את הפוסט ובקשו מהם בהודעת השיתוף, "הצטרפו לעמוד העסקי שלנו".

    תוכלו גם לשתף מידע חשוב ומעניין, כדי לעזור לחברים שלכם להיכנס לעמוד העסקי ולהמשיך לקרוא את הפוסט ובכך תהיה עוד אפשרות שהם יסמנו אהבתי לדף.

    11. בקשה דרך האוהדים שלכם בדף

    נצלו את האוהדים שלכם כדי להביא עוד אוהדים לדף העסקי. פשוט מאוד, פרסמו פוסט מעניין ובקשו מהם שהם יזמינו וימליצו על הדף שלכם לחברים שלהם. זה מצויין להפוך אותם מאוהדים לשגרירים.

    12. תיוג אנשים בפוסטים

    אנחנו לא אוהבים את זה, אבל זוהי גם אפשרות. כאשר אתם מפרסמים סטטוס, תמונה או סרטון, תוכלו לתייג אנשים וחברים בפוסט. הפוסט עם התיוג יופיע בדרך כלל אצלם בפרופיל הפרטי שלהם, וזה תלוי בהגדרות הפרטיות שלהם. דבר שיכול לעזור להביא יותר אוהדים לדף שלכם. נקטו באמצעי זהירות, אנשים רבים אינם אוהבים שמתייגים אותם וזה יוצר מצב רע מאוד.

    13. שידור לייב בפייסבוק

    אם אתם מפרסמים שידור חי בפייסבוק או סקר לייב בפייסבוק (כלומר, פייסבוק לייב), אתם עשויים להופיע בעמוד השידורים החיים בפייסבוק, אשר יכול לעזור לכם לצבור יותר חשיפה ובכך להיכנס לעמוד העסקי ולסמן אהבתי לדף שלכם.

    14. בקשה מהעובדים להוסיף לפרופיל האישי

    עובדי החברה שלכם נמצאים בפייסבוק? הגיע הזמן שגם הם יודיעו כי הם עובדים בעסק שלכם. הדבר יכול לעזור לדף שלכם להופיע יותר, החשיפה תגדל וכל מי שילחץ על העבודה, יגיע אל העמוד העסקי שלכם.

    15. הוספת חתימה במייל

    הוסיפו קישור לעמוד הפייסבוק העסקי שלכם דרך החתימה במייל. בכל רגע שאתם או אחד העובדים שלכם שולחים מייל ללקוחות, לספקים או אחרים, הם יוכלו לראות, ללחוץ ולהצטרף לעמוד העסקי שלכם. הקפידו להוסיף קישור בולט או תמונה על מנת שיהיה ניתן לשים לב לקישור הפייסבוק.

    16. הוספה לאתר האינטרנט שלכם

    אתר האינטרנט שלכם הוא ערוץ שיווקי בפני עצמו, נצלו את הגולשים שלכם באתר כדי להציע להם לסמן אהבתי לעמוד העסקי שלכם בפייסבוק. תוכלו לעשות זאת על ידי קישור או בעזרת תוסף של העמוד העסקי שבעזרתו ניתן ישירות לסמן אהבתי דרך האתר שלכם ללא צורך להיכנס לאתר של פייסבוק.

    17. פרסום בקבוצות

    למרות שפרסום בקבוצות נהיה כמו לוח מודעות ללא כל ערך, מפורסמים שם הודעות ברצף העתק הדבק. משתמשים מפרסמים שם הודעות ולא מביטים בכלל כי אף אחד לא מעוניין לקרוא או לראות את זה. אבל אם תפרסמו בצורה נכונה ובמקומות נכונים, תוכלו לקבל סימוני אהבתי של החברים מהקבוצה אל הדף העסקי שלכם.

    18. פרסום בדפים עסקיים אחרים

    כאשר אתם מנהלים או עורכים של עמוד עסקי. אתם יכולים לפרסם בשמכם או בשם העמוד העסקי שלכם בפרסומים של עמודים עסקיים אחרים. אתם יכולים להגיב בפוסטים של דפים ולבנות את התדמית של המותג שלכם. מומלץ לבנות אמינות ומערכת יחסים טובה עם המותגים האחרים.

    19. הוספה לרשתות מדיה חברתית נוספות

    אם אתם מנהלים עוד עמודים עסקיים ברשתות מדיה חברתיות אחרות, הוסיפו קישור שם אל העמוד העסקי שלכם בפייסבוק. בקשו מהאוהדים שלכם שם להצטרף אל העמוד שלכם. המקומות שיכולים להיות הם: אינסטגרם, יוטיוב, גוגל+, לינקדאין ועוד.

    20. הוספה לניירת משרדית

    אתם שולחים מכתבים, חשבוניות, פקס או מסמכים נוספים אל הלקוחות, עובדים או מוסדות אחרים? בנוסף ללוגו וטלפון, נצלו את כל הניירת שלכם כדי לפרסם את הרשתות האחרות שלכם ובמיוחד העמוד העסקי בפייסבוק.

    21. הוספה לכרטיס ביקור

    כרטיס ביקור הוא כלי מצויין של סוכני המכירות שלכם או מנהלים נוספים, הוסיפו את הלוגו של פייסבוק בכרטיסי ביקור וכך מי שיקבל את כרטיס הביקור יראה ויוכל להצטרף אל העמוד שלכם.

    22. ציון בשיחת טלפון או בצ'אט באתר

    בכל שיחה עם לקוחות או מתעניינים חדשים, אפילו אם לא סגרתם איתם עסקה, בסוף השיחה בקשו מהם להצטרף לעמוד העסקי שלכם. כך הם יוכלו להינות ממידע ומחדשות ואתם תרוויחו עוקבים חדשים.

    23. מסמכים באינטרנט

    מסמכים כמו: מסמך וורד, מצגת פאואר פוינט, מסמך PDF, מסמך אקסל, אינפוגרפיקה ועוד הם כלים מצויינים לפרסם ולבקש להצטרף לעמוד העסקי שלכם. המסמכים הללו נועדו לעזור לקהל היעד שלכם לקבל מידע, אבל אתם יכולים לנצל את זה לטובתכם.

    24. מבצעים או הטבות

    מבצעים והטבות הם דרך מצויינת לקבל עוקבים חדשים. כמובן שפייסבוק אינה מסכימה על העסקה לסמן אהבתי כתנאי להשתתף בתחרות או בהטבה. כמו כן, חשוב לדעת אם מותר לעשות זאת על פי החוק. במידה ואתם רשאים, תוכלו לעשות זאת ולצבור יותר סימוני אהבתי. אמנם זה יעלה לכם השקעה כספית, אבל תוכלו להרוויח מזה.

    25. פרסום ממומן בפייסבוק

    דרך נוספת היא לקדם את העמוד העסקי שלכם בפרסום ממומן בפייסבוק. כיום תוכלו לבנות מספר קמפיינים שונים כדי לקבל יותר סימוני אהבתי. קמפיין אחד הוא קמפיין השגת סימוני אהבתי לעמוד העסקי. קמפיין נוסף הוא קידום פוסט בעמוד העסקי, כך תוכלו לקדם גם פוסט וגם לנסות להרוויח סימון אהבתי לדף. כמו כן יש עוד קמפיינים אחרים.

    מה ההבדל בין עוקב לבין לייק?

    פייסבוק מאפשרים לסמן "עקוב" אחר העמוד שלכם בנוסף אל "אהבתי". ברגע שקהל היעד שלכם לוחצים על כפתור "אהבתי" בעמוד שלכם, הם הופכים להיות באופן אוטומטי גם עוקבים, אלא אם כן הם ביטלו את האפשרות של עוקב. לעומת זאת, אם קהל היעד לוחצים על "עקוב", הם רק יעקבו אחריכם.

    המשמעות שלהם:

    • לייק (סימון אהבתי) – האנשים שלחצו על "אהבתי" הם האוהדים שלכם, או של המותג שלכם, והם גם באופן אוטומטי עוקבים אחריכם והפרסומים שלכם. אוהדים שלכם יכולים להיות הלקוחות שלכם, הספקים או אחרים אשר אוהדים אתכם. כמו כן, מי שסימן אהבתי לדף שלכם, הדף שלכם יופיע בפרופיל הפרטי שלו תחת "פריטים שאהבתי". אלא אם כן, ההגדרות הפרטיות שונו ולא כולם יכולים לראות את הדפים שהם סימנו אהבתי.
    • עוקב – מי שלחץ על "עקוב" הוא מעוניין לראות את הפרסומים שלכם בעיקר. הם לא אוהדים שלכם או של המותג שלכם, אלא רק מעוניינים לקרוא את הפרסומים שלכם. הדף שלכם לא יופיע בפרופיל האישי של קהל היעד.

    איך לראות מי עוקב ומי סימן אהבתי?

    ראשית כל כאשר מסמנים "אהבתי" או "עוקב", אתם מקבלים התראה ישירות בלוח הניהול של העמוד העסקי שלכם. אבל אם אתם מעוניינים לדעת אחד אחד מי ביצע לכם אהבתי או עוקב, כולל השמות שלהם, וזה לא משנה אם זה פרופיל פרטי או עמוד עסקי (כן, גם עמוד עסקי יכול לסמן אהבתי לדף אחר, וזה יופיע בדף שלכם בצד).

    כדי לראות זאת, עליכם לגשת אל הגדרות הדף > לשונית "אנשים ודפים אחרים", כאן תוכלו לראות את כל האנשים שסימנו אהבתי, כל מי שסימן עוקב, כל הדפים שסימנו אהבתי וגם אנשים ודפים חסומים. במידה ותרצו לתת למישהו תפקיד בדף, סמנו אותו ב- V, לחצו על גלגל השיניים והגדירו לו תפקיד. תוכלו בדרך הזאת גם להסיר מישהו מסימון אהבתי או אפילו לחסום אותו.

    למה מספר אהבתי ועוקבים לא זהה ואיך לחשב?

    כפי שאמרנו מקודם, לא כולם חייבים לסמן אהבתי לדף שלכם אלא רק לסמן "עוקב" ובכך יהיה לכם עוקב אחד ולא יהיה אוהד. מצד שני ברגע שמישהו מסמן אהבתי, הוא הופך באופן אוטומטי גם לעוקב, ואז יהיה לכם אוהד אחד וגם עוקב אחד, אלא אם הוא ביטול "עקוב" אז תהיה ירידה של עוקב בדף.

    • מספר סימוני אהבתי בדף העסקי – כל מי שסימן אהבתי לדף שלכם.
    • מספר סימוני עוקב בדף העסקי – כל מי שסימן אהבתי לדף שלכם, פחות, כל מי שביטל עוקב אחריכם, בתוספת כל מי שבחר רק לעקוב אחריכם באופן ישיר ללא סימון אהבתי.

      מומחה שיווק דיגיטלי זמין לשיחה כדי לקדם את העסק שלך


      הטבות לעסקים קטנים ולעצמאים:

      רוצים לדעת מה הזכויות והחובות שלכם? היכנסו למאגר מידע פרוטוקול.

      1 מחשבה על “איך להגדיל את כמות הלייקים (סימוני אהבתי) בדף עסקי בפייסבוק? 20+ שיטות”

      כתיבת תגובה

      האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *