סטודיו ליוצרים של אינסטגרם - איך לנהל חשבונות ולפרסם חשבונות בקלות?
                           

בעלי עסק, יוצרים, בלוגרים או משפיענים (מובילי דעה)? סטודיו ליוצרים של אינסטגרם הוא כלי מעולה לניהול החשבונות שלכם בצורה יעילה. באמצעות הכלי הזה, אתם יכולים לחסוך את הצורך להשתמש בכלים אחרים, בין אם הם בחינם או בתשלום.

רוצים לדעת מה זה ואיך משתמשים בו? הכתבה הזו עבורכם..

הצטרפו לעמוד הפייסבוק שלנו וקבלו עדכונים נוספים:



יש לנו טלגרם 🙂 בואו להיות חברים שלנו: t.me/NetolinkIL

מה זה סטודיו ליוצרים של אינסטגרם?

סטודיו ליוצרים של אינסטגרם (Instagram Creator Studio) הוא כלי רשמי של פייסבוק/אינסטגרם המאפשר לכל אחד שיש לו חשבון אינסטגרם עסקים או חשבון יוצר, לנהל את כל התוכן בחשבון האינסטגרם ולקבל תובנות (נתוני שימוש) וזאת.. דרך המחשב.

בעבר פייסבוק השיקה אפליקציה בטלפון הנייד ליוצרים, כך שיוכלו לנהל את חשבון המשפיען שלהם בפייסבוק מהנייד, ללא ערבוב בין החשבון הפרטי לעסקי. לאחר מכן, אינסטגרם השיקה חשבון יוצר בנוסף לחשבון העסקי.

בהמשך, פייסבוק השיקה את סטודיו ליוצרים של פייסבוק, שמאפשרת לנהל את העמודים העסקיים בקלות. כעת הכלי הזה הורחב ומאפשר לכל אחד להשתמש גם עבור חשבון אינסטגרם.

כך זה נראה (עובד גם בשפה העברית):

סטודיו ליוצרים אינסטגרם
סטודיו ליוצרים אינסטגרם

מה אפשר לעשות עם אינסטגרם ב- סטודיו ליוצרים?

שאלה מעולה.. אז מה בכלל אפשר לעשות ולמה צריכים סטודיו ליוצרים עבור חשבון אינסטגרם? הנה כמה דברים שאפשר לעשות:

  • עבודה מהמחשב – כאשר אנחנו מנהלים חשבונות של לקוחות, נוח הרבה יותר לנהל זאת דרך המחשב ולא דרך טלפון נייד. הזמן יעיל יותר ואפשר להספיק יותר.
  • גישה לכל התוכן – אפשר לגשת לכל התוכן שהועלה לאינסטגרם, פוסטים של תמונות, סרטונים, אינסטגרם טיוי (IGTV), קרוסלות של תוכן ואפילו סטוריז. אפשר גם לגשת לקישור הישיר של הפוסט באינסטגרם.
  • העלאה לאינסטגרם מהמחשב -זהו אולי היתרון המשמעותי ביותר, כיוצרים ומשפיענים, קל יותר להעלות תוכן לאחר שעוצב והותאם דרך כלים מתקדמים ישירות מהמחשב. כמובן שאפשר להוסיף את כל סוגי תוכן.
  • תזמון פוסטים – אפשר לתזמן מראש פרסום של פוסטים לאינסטגרם מהמחשב.
  • נתוני שימוש – אפשר לראות סטטיסטיקה של החשבון, וכן ביצועי הפוסטים כך שניתן לדעת מה עובד ומה לא.
  • ניהול התוכן – אפשר בקלות למצוא כל תוכן שהועלה לחשבון האינסטגרם, על ידי סינון עם תיבת חיפוש, סינון לפי תאריכים ולפי סטטוס הפוסט
  • נתוני קהל יעד – אפשר לראות את סך העוקבים, פילוח לפי דמוגרפיה (מגדר וטווח גילאים), פילוח לפי אזור גאוגרפי (מדינה ועיר) ועוד מה שמאוד חשוב.. לדעת מתי הם פעילים באינסטגרם.
  • ניהול חשבונות מקושרים – כמובן אפשר גם לראות את כל החשבונות שנוספו לסטודיו ליוצרים, להוסיף ולהסיר אותם.

בנוסף, ניתן לנהל גם הודעות שנשלחו לדיירקט (תיבת ההודעות של אינסטגרם). אפשר לעשות זאת דרך הלשונית של פייסבוק, ואז לחיצה על תיבת דואר נכנס של עמוד הפייסבוק המקושר.

סטודיו ליוצרים של איסנטגרם – אז למי זה מתאים?

אינכם חייבים להשתמש בכלי הזה. אם נוח לכם לעבוד דרך האפליקציה לנייד, אפשר להמשיך להשתמש באפליקציה וללא הצורך או החובה להשתמש בכלי זה. אבל, גם אז, כדאי לנסות, אולי תתרגלו ותרגישו חופשי לשנות את אופן השימוש.

אם נחזור רגע לשאלה, אז הכלי מתאים לכל מי שמעלה תוכן, מנהל אותו, מעוניין לקבל תובנות ומעדיף לעשות את הפעולות הללו דרך המחשב. למעשה, אם אתם יוצר תוכן, משפיען (מוביל דעת קהל), בלוגר, צלם, עורך, בעל עסק או בעל תפקיד אחר – הכלי הזה יכול מאוד להתאים לכם.

איך מוסיפים חשבון אינסטגרם ל- סטודיו ליוצרים?

כדי לנהל את החשבון משם, קודם צריך להוסיף אותו. לפני שמוסיפים את החשבון, צריך לוודא כמה דברים:

לאחר מכן אפשר לחבר את חשבון האינסטגרם לסטודיו ליוצרים באופן הבא:

  1. ניגשים לחשבון קריאטור סטודיו כאן: business.facebook.com/creatorstudio.
  2. בחלק העליון באמצע, בוחרים בלוגו של אינסטגרם (ליד הלוגו של פייסבוק).
  3. לאחר מכן, המצב הוא כזה:
    • אם אתם מוגדרים מנהל בדף הפייסבוק שמקושר לחשבון האינסטגרם והדף נמצא כבר בסטודיו ליוצרים, אז תוכלו לראות את חשבון הפייסבוק באופן אוטומטי.
    • אם אינכם מוגדרים מנהל או שהאפשרות לא מופיעה – צריך ללחוץ על חבר חשבון אינסטגרם ואז להיכנס לחשבון עם שם משתמש וסיסמא או עם חשבון פייסבוק.

חשוב לשים לב: ברגע שמוסיפים חשבון אינסטגרם ל-Creator Studio, לכל מי שיש גישה לעמוד הפייסבוק המקושר, יש גישה גם לאינסטגרם. כולם (מנהל, עורך, מגשר, מפרסם, אנליסט) יכולים לראות נתוני שימוש של פוסטים ורק מנהל, עורך או מגשר יכול לקרוא תגובות והודעות ישירות.,

איך להעלות תוכן לאינסטגרם מהמחשב?

עוד בשנת 2017 כתבנו על איך להעלות תמונות וסרטונים לאינסטגרם מהמחשב באמצעות טריק על ידי הפיכת הדפדפן במחשב לדפדפן לנייד. לאחר מכן נוספה האפשרות להעלות סטורי כך ולאחר מכן IGTV מדפדפן רגיל.

למרות שסטודיו ליוצרים לאינסטגרם לא חדש, האפשרות של העלאת התוכן משם, נוספה בערך בתחילת החודש (אוגוסט 2019). ת'כלס, תוכלו להיכנס לעמוד העלאה לאינסטגרם מהמחשב כדי לראות איך עושים זאת בקלות מתוך קריאטור סטודיו. יש גם סרטון שלב אחר שלב.

בקצרה:

  • לוחצים על הכפתור "הוסף פוסט".
  • לוחצים "פיד אינסטגרם".
  • בוחרים חשבון אינסטגרם לפרסום.
  • כותבים את הפוסט (עד 2200 תווים, 30 אזכורים, 30 האשתגים).
  • מוסיפים מיקום (לא חובה).
  • מעלים תמונה או סרטון, או כמה תמונות או סרטונים. אפשר גם קובץ PNG. (למידע על גודל תמונות ברשתות חברתיות).
  • מסמנים אם רוצים לשתף גם לעמוד הפייסבוק המקושר.
  • בוחרים תזמון: פרסום עכשיו או תזמון לתאריך עתידי. ואז משגרים.

נתוני שימוש של אינסטגרם בסטודיו ליוצרים

כמו שכתוב מקודם, אפשר לקבל סטטיסטיקה אודות הפוסטים שאתם מפרסמים באינסטגרם (תמונות, סרטונים, סטוריז, אינסטגרם טיוי, קרוסלות). כלומר, אפשר לדעת כמה לייקים, כמה תגובות, כמה שמירות פוסט או שליחות בדיירקט. כמו כן, נתונים של חשיפות והופעות בפיד, האשתגים, מיקומים ועוד.

בנוסף, אפשר לקבל תובנות על האירועים שהתחרחשו ב-7 הימים האחרונים: קליקים על קישור, צפיות בפרופיל, התקשרויות טלפוניות או הודעות מסרונים לנייד, הודעות אימייל, בקשה לכיוון (מיקום עסק פיזי), מס' חשבונות שהגעתם אליהם וסך הכל חשיפות.

לבסוף אפשר לדעת גם נתונים אודות קהלי היעד כמו מספר עוקבים, מין, טווח גילאים, מיקום גיאוגרפי, זמני פעילות שלהם וכן ימי פעילות.

מעוניינים לשווק עסק או מוצר/שירות באינטרנט? השאירו פרטים לשיחה עם יועץ שיווק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *