לינקדאין עסקים: איך ליצור ולהגדיר עמוד חברה?

לינקדאין עסקים: איך ליצור ולהגדיר עמוד חברה?

לינקדאין (LinkedIn) הינה רשת עסקים לעסקים (B2B) הגדולה ביותר בעולם [וכעת היא גם בבעלות מיקרוסופט], לינקדאין מאפשרת לכם ליצור עמוד חברה לעסק או לארגון שלכם. עמוד חברה (או דף חברה, לא משנה איך לקרוא לזה) הוא העמוד העסקי שלכם מאפשר לכם לנהל פרסומים, ליצור מודעות, לפרסם משרות ועוד. במדריך זה אנו נלמד איך ליצור עמוד חברה בלינקדאין ואיך להגדיר אותו לצרכים שלכם.

 

מה זה עמוד חברה בלינקדאין?

עמוד חברה בלינקדאין עוזר למשתמשים לגלות עוד יותר על העסק, הארגון או המותג שלכם, לפרסם משרות פנויות בארגון וגם השלב ההתחלתי ההכרחי כדי ליצור מודעות ממומנות בלינקדאין. עמוד חברה בלינקדאין כולל את תמונת הפרופיל של הארגון, תמונת נושא, פרטים אודות הארגון, הענף העסקי וקישור לאתר של הארגון/העסק שלכם.

בעזרת עמוד חברה ניתן:

  • לפרסם פרסומים כגון: השקת מוצרים חדשים, הודעות חברה, חדשות מעולם התעשייה שלכם ועוד.
  • להוסיף בפרופיל הפרטי את התקפיד הנוכחי שלכם ולשייך עמוד חברה שלכם.
  • ליצור עמודי תצוגה נוספים מתחת לעמוד החברה, עמודי התצוגה יכולים להיות מוצרים ספציפיים שלכם, מותגים ואפילו מחלקות שונות בארגון.
  • לקשר עם עמודי חברה נוספים כמו שותפים וכד'.

קהל היעד שלכם יכול להצטרף אל עמוד החברה שלכם ולעקוב אחריו ואחרי הפרסומים שלכם. זאת ניתן לעשות בעזרת מנוע החיפוש של לינקדאין, להקליד את שם הארגון ולהיכנס לעמוד.

 

איך ליצור עמוד חברה בלינקדאין?

כמו שאמרנו מקודם, עמוד חברה עוזר לכם לפרסם את המידע החשוב שלכם כמו פרסומים, משרות פנויות ועוד. על מנת ליצור את העמוד העסקי שלכם, בעמוד הבית בלינקדאין, בשורת התפריט בלינקדאין לחצו על "Work" ואז "Create a Company Page" או בעזרת לחיצה על הקישור הזה.

לאחר שהגעתם לדף יצירת עמוד חברה, עליכם להקליד את השם הרשמי של הארגון ואת דואר האלקטרוני הרשמי בעבודה (עם הדומיין שלכם). יש לציין, כי האימייל חייב לכלול את המותג או השם של הארגון, לינקדאין לא מאפשרים ליצור עמוד חברה בעזרת שירותים כמו Gmail או Outlook. לאחר מכן עליכם להסכים לתנאי השימוש ולחיצה על שלח, ברגע זה תקבלו למייל שהזנתם קישור כדי לאמת את הפרטים.

במידה ולא אישרתם את האימייל, לינקדאין יכולה לשלוח לכם הודעה גם לאימייל של החשבון הפרטי שלכם. לאחר אישור המייל אתם תועברו להגדרת עמוד חברה בלינקדאין.

 

עמוד חברה בלינקדין של Netolink
עמוד חברה בלינקדין של Netolink

 

איך להגדיר עמוד חברה בלינקדאין?

לאחר שתאשרו ותבצעו אימות לדואר האלקטרוני בעבודה, אתם תועברו לעריכה ולפרסום עמוד החברה. חשוב לציין, על מנת להיכנס לניהול עמוד חברה, אתם צריכים להיכנס ללינקדאין רגיל, עם האימייל הפרטי שלכם ולא של החברה.

בחלק זה עליכם להוסיף, לשנות ולהגדיר את הפרטים על הארגון שלכם כמו תמונת פרופיל, אתר אינטרנט, תמונת רקע ועוד. חלק זה הוא לוח הבקרה והניהול. בחלק של התמונות חשוב לזכור, עמוד חברה מופיע בכל המכשירים לרבות מחשב שולחני, טאבלטים וטלפונים ניידים, לכן חשוב להתאים את התמונות לכל הגדלים בצורה אופטימלית.

שם הארגון

הדבר הכי חשוב הוא שם הארגון או החברה שלכם. הקפידו על שם קצר ולעניין שהוא שם המותג או שם החברה המלא. נסו לא להוסיף שורת תיוג שמסבירה מי אתם ומה אתם עושים כיוון שתהיה לכם אפשרות להוסיף זאת בחלק אחר.

רוב החברות והארגונים נותנים שם קצר מילה אחת עד 3 מילים. לדוגמה: LinkedIn, Bloomberg, Google AdWords וכדומה.

תמונת פרופיל

תמונת פרופיל צריכה להיות הלוגו של הארגון או של העסק שלכם. לינקדאין מאפשרת לכם להעלות לוגו שהוא גודל: רוחב 300 פיקסלים על גובה 300 פיקסלים ובגודל שלא יעלה על 4 מגה בייט, מסוג PNG או JPG.

תמונת רקע

תמונת רקע היא התמונה המאפיינת אתכם, תוכלו להוסיף את האנשים מאחורי העסק, אילוסטרציה של העיסוק (לדוגמה עסקים של מסחר בשוק ההון יכולים להוסיף גרף של מניות) ועוד. תמונת רקע בעמוד העסקי החדש שונה מהישן ולכן הגוגד המינימלי הוא: רוחב 1192 פיקסלים על גובה 220 פיקסלים. לינקדאין ממליצה לכם על גדלים אופטימליים: רוחב 1536 פיקסלים על גובה 768 פיקסלים, מסוג PNG או JPG.

אודות החברה

לינקדאין מחייבת אתכם למלא את החלק אודות החברה וללא מילוי פרטים עמוד החברה לא יוצג באופן ציבורי. בחלק זה, הוסיפו את כל המידע החשוב אל קהל היעד שלכם.

  • מי אתם? – הסבירו לקהל היעד שלכם מי אתם ומה אתם עושים כמו בדף אודות באתר האינטרנט שלכם (במידה ויש). תוכלו להסביר את הפעילות שלכם, אילו שירותים אתם מספקים, היסטוריה של החברה ועוד.
  • בעלים וחברות אחרות – תוכלו להוסיף מידע אודות המייסדים של הארגון, הרקע שלהם בקצרה. כמו כן, החברות הקשורות אליכם, לדוגמה חברת בת, חברת אם, קבוצת חברות ועוד.
  • נושא הדף – הסבירו לקהל היעד שלכם לצורך מה הדף נועד, זה יעזור להם להבין האם לעקוב אחריכם או לא. נוסף לכך, זה יעזור לכם למקד לקהל טוב יותר. תוכלו להסביר מה אתם תפרסמו בעמוד שלכם, מחקרים, משרות פנויות, פרסומים, הודעות, חדשות ועוד.

המומחיות

המומחיות היא כל תחומי העיסוק וההתמחות שלכם. בחלק זה תוכלו להציג לקהל יעד אילו תחומים אתם מומחים ועוסקים בהם. לדוגמה, אנחנו הוספנו בעמוד חברה שלנו את התחומים הבאים: קידום אתרים, שיווק ברשתות חברתיות, ניתוח אתרים, פיתוח ועיצוב אתרים ועוד.

זהו סעיף בנפרד ומקל על העיניים של הגולש, הדבר הזה מאפשר לו להבין האם אתם יכולים לפתור לו את הבעיה שלו וכך בעצם הוא יפנה אליכם בנוגע למוצרים, לשירותים ולפתרונות שלכם.

כתובת

בחלק כתובת תוכלו להזין את הכתובת של החברה, זה לא חייב להיות כתובת מפגש בינכם לבין הלקוחות אלא גם כתובת המשרדים הראשיים של החברה או הארגון.

לינקדאין מאפשרים לכם להוסיף: שורת כתובת 1, שורת כתובת 2, מדינה, מחוז/אזור, עיר, מיקוד.

ענף תעשייה

הוסיפו את ענף התעשייה המתאים ביותר עבור הארגון שלכם, ענף התעשייה הוא התחום הכללי שבוא החברה שלכם נמצאת. לדוגמה: שיווק ומכירות, חשבונאות, רכב, מחשבים ותוכנה, חוק ומשפט, מסחר, גוף ממשלתי ועוד.

סוג חברה

הסבירו מהו סוג ההתאגדות של החברה: חברה בע"מ, חברה ציבורית, גוף ממשלתי, גוף ללא מטרת רווח, שותפות, עצמאי, מוסד לימודים או בעלות בלעדית.

גודל חברה

לינקדאין מאפשר לכם להוסיף את גודל החברה שלכם על פי מספר עובדים. בתפריט שנפתח תוכלו לבחור טווח של מספר עובדים בחברה.

אתר אינטרנט

יש לכם אתר אינטרנט? (עוד לא? צרו עמנו קשר כעת) זהו חלק מצויין להציג את אתר האינטנט שלכם בעמוד חברה, זה יעזור לקהל היעד למצוא אתכם באינטרנט מהר יותר, וגם למצוא מידע נוסף עליכם לרבות יצירת קשר עמכם.

תאריך הקמה

הוסיפו את תאריך הקמה, השקה, הוצאה לאור וכד'.

קבוצות קשורות

לינקדאין מאפשרת לכם להוסיף עד 3 קבוצות קשורות בלינקאין. אם אתם מנהלים קבוצות בלינקדאין, תוכלו להוסיף קישור אליהם.

 

ניהול עמוד חברה בלינקדאין

לאחר שסיימתם להגדיר את העמוד העסקי, אתם יכולים להתחיל לפרסם פרסומים וחדשות בדף חברה. אל דף החברה אתם יכולים לגשת על ידי לחיצה על התפריט בעמוד הבית בלינקדאין, מתחת ל- Me, תראו חלק שנקרא ניהול (Manage), שם יופיעו כל עמודי הניהול. בחרו את עמוד שאתם רוצים לנהל והקישו עליו.

בלוח הניהול בעמוד החברה תוכלו לבצע מספר דברים:

  • פרסום מידע ועדכונים.
  • סקירה כללית.
  • אנליטיקס.
  • התראות.

פרסום מידע ועדכונים

בחלק זה אתם יכולים לפרסם את כל המידע שאתם רוצים. תוכלו לפרסם עדכונים, לפרסם תמונות וכיתוב, לפרסם קישורים חיצוניים ואפילו להוסיף קישורי סרטונים כמו יוטיוב.

פרסום המידע יכול להיות מורכב מהרבה נושאים: חדשות בענף התעשייה, עדכוני חברה, כתבות ומדריכים, סרטוני וידיאו, אירועים ועוד.

ניתוח נתונים (אנליטיקס)

לינקדאין מאפשרת לכם לנהל ולקבל ניתוח של המידע שפורסם, קהל היעד, טווח הגעה, עוקבים ועוד. לדעתינו, זהו החלק החשוב ביותר מכיוון שבעזרתו אתם יכולים להבין ולדעת אם הפרסומים שלכם טובים או לא, כמה צפו בהם, מידע דמוגרפי ועוד.

ניתוח נתונים מחולק ל-3 נושאים עיקיים:

  • עדכונים.
  • עוקבים.
  • צפיות.

עדכונים – בחלק עדכונים אתם יכולים לראות את כל הפרסומים שלכם לרבות זמן הפרסום, האם הוא הגיע לכולם, כמה מהם ממומן, חשיפה, הקלקות, אינטרקציות ועוד. כמו כן, תראו מידע אודות טווח הגעה, חשיפה, מספר תגובות, שיתופים, סימוני אהבתי ועוד.

עוקבים – מידע על העוקבים שלכם, מספר העוקבים, תפקיד בארגון, ענף תעשייה, גודל ארגון ועוד. גרף אודות סימוני אהבתי בעמוד שלכם, ועמודים נוספים דומים לשלכם.

צפיות – מידע על הצפיות בדף שלכם, כמה צפו, צפיות ייחודיות, תפקיד וכד'.

התראות

בחלק זה תראו את כל ההתראות של הדף שלכם. מי צפה בדף, מי הגיב, מי סימן אהבתי ועוד.

 

עד כאן בנושא יצירה והגדרת עמוד חברה בלינקדאין. אם אתם רוצים להוסיף, להגיב או לשאול שאלה, הגיבו כאן מתחת ונענה לכם. אם אתם רוצים בסיוע או בעזרה בנושאים שיווק ברשתות חברתיות או פרסום ממומן באינטרנט, הקליקו על הנושא והשאירו פרטים, או דרך טופס יצירת קשר.

    לקדם את העסק שלך עם מומחים.
    יוצרים קשר עם יועץ שיווק ומקבלים שיחת ייעוץ ללא עלות!


      לקדם את העסק שלך עם מומחים.
      יוצרים קשר עם יועץ שיווק ומקבלים שיחת ייעוץ ללא עלות!


      הטבות לעסקים קטנים ולעצמאים:

      רוצים לדעת מה הזכויות והחובות שלכם? היכנסו למאגר מידע פרוטוקול.

      נטולינק (Netolink)

      Netolink היא חברת שיווק דיגיטלי מובילה בישראל המספקת פתרונות: בניית אתרים, פרסום ממומן במנועי חיפוש וברשתות חברתיות, שיווק דיגיטלי, שיווק ברשתות חברתיות, שיווק באימייל ועוד.

      כתיבת תגובה