מודעות לידים של לינקדאין – דרך נוספת לקבל פניות לעסקים

לינקדאין, הרשת החברתית העסקית הגדולה בעולם מאפשרת מאפשרת ליצור מודעות לידים (ליד = פניה של לקוח פונטציאלי אליכם) באמצעות פרסום ממומן מתקדם. מודעות לידים של לינקדאין מופיעים בעמוד הראשי של לינקדאין (ניוזפיד), כלומר ליד כל הפרסומים של החברים ועמודי חברה שאתם עוקבים אחרים.

עד כה לינקדאין לא איפשרה ליצור מודעות לידים, אלא רק מודעות רגילות. כנראה שינויים טובים חלים בלינקדאין, לא מזמן היא שינתה את העיצוב של האתר והוא נראה יותר מודרני ומתאים לצרכים של היום. בואו נבין מהם מודעות לידים בלינקדאין.

מה זה ליד?

ליד היא פניה של לקוח פונטציאלי שלכם. פניה כזו יכולה להיות במגוון דרכים: דרך האתר שלכם, דרך השארת פרטים בדף נחיתה, דרך הגעה אל העסק המקומי שלכם, דרך התקשרות טלפונית ועוד.

בעולם שיווק דיגיטלי, ליד כולל את פרטי הלקוח הפוטנציאלי ותלוי גם בדרישות שלכם ובמערכות השונות. לדוגמה: מספר טלפון, שם פרטי, שם משפחה, דואר אלקטרוני, מקום מגורים וכד'.

מה זה מודעת לידים של לינקדאין?

מודעות לידים של לינקאין הינה דרך מקבילה למודעת לידים של פייסבוק. הלקוח הפוטנציאלי שלכם רואה את המודעה הזו בעמוד הראשי בלינקאין, ניוזפיד. בלחיצה על המודעה הוא איננו מועבר לעמוד הנחיתה שלכם, אלא נפתחת לו אפשרות להשאיר פרטים ישירות דרך המערכת, כך בעצם הלקוח הפוטנציאלי אינו צריך אפילו לצאת מלינקדאין.

יש לציין כי מודעות לידים מופיעות רק באפליקציה במכשירים ניידים ולא דרך האתר במחשב בשולחני.

מדוע מודעת לידים של לינקדאין מופיעה באפליקציה ולא במחשב השולחני?

זה לא סוד שקהל יעד שנמצא במכשיר נייד, פחות עשוי לרכוש מוצרים או שירותים מאשר דרך מחשב שולחני. יש על כך מחקרים, ולא אנחנו לא ניצור אחד כזה. יש לציין כי זה לא מתאים לכל המוצרים/שירותים, מי שמחפש עסק מקומי דרך המכשיר הנייד, ייתכן והוא יותר רציני מאשר ממחשב שולחני. לדוגמה, אם אתם מחפשים חנות פרחים קרובה אליכם דרך הטלפון הנייד, סביר להניח כי אתם נמצאים באיזור ומעוניינים לרכוש זה הרגע.

לינקדאין בשונה מפייסבוק, מנסה קודם לתת דגש על המכשירים הניידים וזו הסיבה לכך.

מה ההבדל בין מודעת לידים לבין מודעה רגילה?

דבר ראשון, חשוב שתדעו כי יש הבדל בין מודעת לידים לבין מודעה רגילה. כל זה מתחיל החל משלב היצירה של המודעה, דרך איפיון, קהל יעד, עיצוב טופס יצירת קשר, עמוד נחיתה, תמחור וכמובן שיפור ביצועים (אלו בעצם חלק מן השירותים שלנו בתחום, יש עוד).

מודעת לידים היא מודעה המאפשרת ללקוח הפוטנציאלי שלכם להשאיר פרטים מיד עם הקלקה על המודעה, או במילים אחרות, הוא אינו צריך לעזוב את האתר או האפליקציה כדי להשאיר פרטים אצלכם. במודעת לידים אין צורך לבנות דף נחיתה עבור המודעה הזו.

מודעה רגילה היא מודעה מקושרת לעמוד נחיתה שהוא כולל טופס השארת פרטי יצירת קשר. כאשר הלקוח הפונטציאלי לוחץ על המודעה, הוא נוחת בדף הנחיתה על מנת להשאיר פרטים אצלכם. במודעה רגילה חובה ליצור עמוד נחיתה. עמוד הנחיתה צריך להיות אפקטיבי ומקצועי.

אילו פרטים אפשר לבקש מהלקוח דרך המודעה?

לינקדאין מאפשרת לכם לבקש בטופס פרטים שונים של הלקוח. הפרטים האלו נלקחים מהפרופיל הפרטי של הלקוח הפוטנציאלי והוא יכול לערוך אותם לפני השליחה אליכם. באופן כללי, הפרטים מחולקים ל-4 קטגוריות:

  1. יצירת קשר: שם פרטי, שם משפחה, דואר אלקטרוני, טלפון נייד, עיר, מחוז, מדינה, מיקוד, טלפון בעבודה, אימייל בעבודה.
  2. עבודה: תפקיד, הגדרת תפקיד, ותק.
  3. חברה: שם חברה, גודל חברה, תעשייה.
  4. השכלה: תואר, תחום לימודים, מוסד לימודים, תחילת לימודים, תאריך סיום לימודים.

מה יותר טוב: מודעות לידים או מודעה רגילה עם קישור לדף נחיתה?

זוהי שאלה מצויינת, אבל זוהי לא הכתבה המתאימה לכך, בהמשך אנו נבדוק ונחקור לעומק את השאלה הזו.

כדי לענות על שאלה זו יש לבחון מספר פרמטרים על פי אופי של העסק שלכם ושל קהל היעד שלכם. לא כל מודעה תתאים לעסק או לארגון אחר, במיוחד כאשר מדובר על תעשייה שונה, אך גם באותה תעשייה ישנה התפלגות.

רוצים להשאיר תגובה או להוסיף מידע נוסף? הגיבו פה מתחת לכתבה.

תוכלו לפנות אלינו כדי לבדוק אילו פתרונות טובים עבורכם, בין אם מודעת לידים או מודעה רגילה. תוכלו לקבל הצעת מחיר ללא כל תשלום נוסף וללא התחייבות.

הוספת תגובה

הוספת תגובה

נטולינק Netolink
Logo