שיווק דיגיטלי Netolink » בלוג שיווק דיגיטלי באינטרנט » מיזוג דפי פייסבוק – איך לאחד 2 עמודים לתוך עמוד פייסבוק עסקי אחד?

מיזוג דפי פייסבוק – איך לאחד 2 עמודים לתוך עמוד פייסבוק עסקי אחד?

יש לכם כמה דפי פייסבוק עסקיים על אותו נושא? זה הזמן לשקול את האפשרות לאחד אותם לעמוד אחד, או בקצרה אתם צריכים לבצע מיזוג דפי פייסבוק. יש כמה יתרונות למה כן כדאי לעשות את זה.

הנה הכל בנושא.

    מומחה שיווק דיגיטלי זמין לשיחה כדי לקדם את העסק שלך


    מהו מיזוג דפי פייסבוק?

    אם יש לכם כמה עמודי פייסבוק עסקיים (דפים) באותו נושא, אתם יכולים לאחד אותם לתוך עמוד אחד על ידי כלי מיזוג דפי פייסבוק. בכך תוכלו לשלב את סימוני האהבתי (לייקים) ואת העוקבים ולהנות מעמוד אחד פעיל וטוב יותר.

    לעיתים עסקים או גופים שונים יוצרים כמה עמודי פייסבוק, חלקם נועדו למטרות דומות או לנושאים דומים. למשל, בית עסק שיש לו סניפים, כאשר הניהול והשיווק מבוצע באופן כללי לגבי כולם ולא באופן פרטני עבור כל אחד מהסניפים. כך לדוגמה: חנות אופנה עם סניפים, כאשר המבצעים תקפים לגבי כולם וכך הלאה.

    דוגמה נוספת, היא כאשר נפתחים כמה עמודים זהים לעסק אחד, גם אם אין לו סניפים. נניח פתחתם עמוד ובטעות פתחתם אחרי תקופה עוד עמוד. או למשל העמוד בוטל מפרסם ופתחתם עמוד חדש ואז העמוד הישן חזר לאוויר.

    כתוצאה מכך, יש לכם כמה דפי פייסבוק עסקיים, במיוחד אם יש עמוד אחד פעיל ואחד שאינו פעיל. זה הזמן לעשות סדר ולאחד אותם תחת עמוד אחד. כלי למיזוג דפים של פייסבוק מאפשר לכם לאחד את כולם למקום אחד, כך שהעמוד המשולב יכלול את כל סימוני האהבתי (לייקים), עוקבים וגם אלו שסימנו צ'ק אין בעמוד הפייסבוק.

    תנאים ודרישות מקדימות

    יש כמה דרישות לפני שאתם יכולים למזג את הדפים הללו:

    • הרשאת ניהול ב-2 עמודי הפייסבוק – אתם צריכים להיות בתפקיד "מנהל" בדפי הפייסבוק.
    • לדפים יש שמות דומים – היינו ממליצים גם שמות זהים לחלוטין.
    • הדפים עוסקים באותו נושא – כלומר הקטגוריה שלהם זהה, ואם יש כמה, אז כולם זהים.
    • כתובת זהה לדפים – רק אם יש להם מיקום פיזי שנקבע באודות העמוד.

    מידע שחשוב מאוד לדעת

    אז לפני שאנחנו ניגשים להסביר לכם איך עושים זאת. הנה מידע שאתם צריכים לדעת לפני ביצוע הפעולה:

    • אם אין אפשרות למזג את הדפים (כמפורט בהמשך) – סימן שהדפים לא ניתנים למיזוג (בעקבות התנאים לעיל).
    • לאחר הגשת הבקשה – לא ניתן לבטל אותה.
    • אנשים שביצעו סימוני אהבתי בעמוד הכפול יקבלו התראה על כך.
    • אם הדפים ניתנים למיזוג – אנשים שסימנו לייק ב-2 הדפים ישולבו לעמוד המשולב, וכן רישומי צ'ק אין.
    • בעת המיזוג לא ניתן להעביר פוסטים, תמונות, ביקורות, דירוגים וגם שם משתמש מהדף שאותו ממזגים (הדף הכפול).
    • הדף הכפול שאינכם מעוניינים בו – יוסר.

    איך למזג דפי פייסבוק?

    כדי לאחד את עמודי הפייסבוק שלכם, לאחר שאתם עומדים בתנאים לעיל, אתם צריכים להיכנס לקישור הבא:

    לאחר מכן, בעמוד זה עליכם יש 2 שדות ושם צריך להזין את שמות העמודים. לאחר מכן יש ללחוץ על "המשך".

    בעמוד לאחר מכן יש לבחור את העמוד העיקרי שהוא זה שיישאר ואת העמוד הכפול שתרצו למזג אותו לעמוד העיקרי. לאחר מכן יש ללחוץ על בקשת מיזוג.

    כזכור, כל האנשים בעמוד הכפול שסימנו לייק, עוקב או צ'ק אין, יועברו לעמוד העיקרי. פוסטים, תמונות, סרטונים, ביקורות ודירוגים, וגם שם המשתמש של העמוד הכפול לא יועברו.

    מידע נוסף שכדאי לדעת

    • אם אתם רוצים לקבל תכנים של הדף הכפול – אתם יכולים להוריד עותק (פוסטים, תמונות וסרטונים, ביקורות ודירוגים) של הדף על ידי כניסה להגדרות העמוד > כללי > הורד דף.
    • אם אין לכם הרשאת מנהל (ניהול) – אם אין לכם הרשאות ניהול, עליכם לבקש זאת מהאדם המנהל אותם (למשל מנהל סניף אחר). אם הדף בבעלות ביזנס מנג'ר שאתם מנהלים אותו, תוכלו להקצות לכם תפקיד לצורך הניהול. אם בבעלות ביזנס מנג'ר אחר, יש ראשית להעביר אותו לבעלות הביזנס מנג'ר שלכם.
    • אם לעסק יש סניפים שונים – ניתן להשתמש בלוקיישנים בפייסבוק כדי להבדיל בין העמודים. אבל מיזוג לא הכי חכם במקרה כזה אם מדובר על תכנים אחרים או קהל אחר או מטרה אחרת.
    • אם יש לכם עמודים המותאמים למדינות שונות – דפים גלובאליים זה פיתרון הרבה יותר טוב ומתאים מאשר לבצע מיזוג.

      מומחה שיווק דיגיטלי זמין לשיחה כדי לקדם את העסק שלך


      הטבות לעסקים קטנים ולעצמאים:

      רוצים לדעת מה הזכויות והחובות שלכם? היכנסו למאגר מידע פרוטוקול.

      כתיבת תגובה

      האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *