כיצד שיווק ברשתות חברתיות עוזרת לקידום המותג שלכם?

שיווק ברשתות חברתיות יכול לעזור למותג (לעסק שלכם) בעזרת חיבור אל קהל היעד הפוטנציאלי שלכם.

שיווק ברשתות חברתיות הינה הפעילות השיווקית היוצרת חיבור בין המותג שלכם לבין הלקוחות שלכם או הלקוחות הפוטנציאליים. המטרה היא לעורר מעורבות בין קהל היעד של הארגון בין אם בפרסום תמונות, סרטונים, מידע, קישורים לאתר הארגון ועוד. לגרום לקריאה לפעולה כלשהי ולהגברת המודעות של המותג שלכם.

איך רשת חברתית עובדת?

שאלה כל כך פשוטה והתשובה לא ממש מסובכת, צרכנים נרשמים לרשתות החברתיות הפופולאריות מדי יום וזאת כדי: להתחבר לחברים שלהם, לצפות בפנאי ובידור, ללמוד דברים חדשים, לעקוב אחר מותגים וחברות, להביע דיעה ועוד.

כל רשת חברתית פועלת קצת אחרת ולכל אחת מטרה משלה, אך בסופו של דבר בכולן יש פרופיל אישי שבו ניתן להעלות תמונות, סרטונים, פרסומים, קישורים, להתחבר ולעקוב אחר חברים, מוכרים ואנשים נוספים.

בפייסבוק, גוגל+, לינקדאין ובכמה נוספים ניתן גם להירשם לקבוצות או קהילות. כל קהילה מכילה קהל של משתמשים בעלי תחומי עניין משותפים כגון: קבוצה של עורכי דין, בעלי דירות, מחפשי עבודה, סטודנטים וכד'. כמו כן, ישנם קבוצות לפי מימדי דמוגרפיה, מיקומים גאוגרפיים ועוד.

אילו רשתות חברתיות קיימות?

כפי שציינו ישנם מגוון של רשתות חברתיות, להלן רשימה חלקית של רשתות חברתיות – ידועות וגם פחות.

  • פייסבוק – כמובן הרשת החברתיות הגדולה בעולם.
  • טוויטר – הרשת החברתית פעילות ערה.
  • גוגל+ – הרשת החברתית של Google.
  • לינקדאין – מאוד פופולארית בקרב אנשי עסקים (חבת בת של מיקרוסופט).
  • יוטיוב – כן, יוטיוב הפכה מזמן לאתר של לרשת חברתית.
  • פינטרסט – רשת קצת שונה, הצמדת תוכן לפי נושאים ולוחות מקוונים.
  • אינסטגרם – רשת חברתית של פייסבוק, בעיקר העלאת תמונות וסרטונים.
  • טאמבלר – רשת חברתית שדומה לבלוג, ניתן לפרסם מגוון של מידע.
  • Vkontakte – מזכירה את פייסבוק, פופולארית ברוסיה והאזור.
  • ועוד – יש עוד מגוון של רשתות פופולאריות קצת פחות.

איך ניתן לשלב עסקים ומותגים ברשתות חברתיות?

בכל הרשתות החברתיות עסקים יכולים להשתלב, בפייסבוק לצורך הדוגמה, תוכלו להקים דף עסקי לפי קטגוריות שונות, להעלות תמונת פרופיל, לספר על העסק שלכם, קישור לאתר ועוד. בגוגל+ תוכלו להקים דף מותג או דף מקומי, בטוויטר חשבון רגיל, וכך הלאה.

איזו רשת חברתית מתאימה לך?

לכל רשת חברתית יש את החוזקות והחולשות שלה. בוודאי שכולם שונים זה מזה, בכל רשת חברתית יש קהל שונה, יש מטרות שונות, דרכים שונות לפרסום פוסטים ומידע אחר ועוד.

על מנת לענות על שאלה זו, יש צורך בחקירה לעומק של המטרות השיווקיות והעסקיות שלכם ולהתאים אותם ברשתות החברתיות.

איך שיווק ברשתות חברתיות יכול לעזור לעסק שלכם?

בכל רגע נרשמים משתמשים חדשים ברשתות חברתיות, במהלך הרישום שלהם הם מוסיפים עליהם מידע מועיל כגון פרטים אישיים, פרטי יצירת קשר, תחומי עניין, קבוצות שונות ועוד.

מידע זה הכרחי לצרכי השיווק ברשתות אלו, כך שתוכלו לפרסם מידע לקהל ספציפי. לאחר הקמת העמוד העסקי, עליכם להתחיל בהוספת העוקבים לעמוד שלכם על מנת שיוכלו ללמוד ולקרוא את המידע שאתם מפרסמים.

Netolink יעזרו לכם בכל השלב של שיווק העסק שלכם ברשתות החברתיות, החל מהקמת העמוד ועד למכירת המוצר או השירות שלכם. כל ההליך כולל גם פרסום תוכן ייחודי, הגדלת עוקבים, הגדרות מתקדמות, מיקוד ועוד.

הוספת תגובה

הוספת תגובה

נטולינק Netolink
Logo