תנאי שירות
תנאי שירות או מדיניות מתן שירות (להלן, כל אחד: "הסכם" ו/או "חוזה" ו/או "מדיניות") אלו נועדו להסדיר את היחסים שבין חברת Netolink לבין מקבל השירות ו/או הלקוח ו/או לקוח מתעניין בשירותים.
תנאי אלו כתובים בלשון יחיד זכר, לצורך הנוחות בלבד. אולם הכוונה היא בנוסף לאמור הן לגוף נקבה והן לגוף רבים. אין לראות בכותרות בתנאים אלו, משום פרשנות כלשהי, אלא לצרכי נוחות בלבד.
הקדמה זו, וגם הנסחפים הנלווים – מהווים חלק בלתי נפרד מהמדיניות.
הגדרות
בתנאי שירות אלו:
"אמצעי קשר דיגיטלי" – כל אחד מאלה: דואר אלקטרוני, הודעת SMS (מסרון), התקשרות טלפונית (שיחה), טופס יצירת קשר באתר האינטרנט או החברה, הודעת וואטסאפ (WhatsApp), הודעה דרך פייסבוק (Facebook) ו/או מסנג'ר (Messenger). הגדרה זו תחול גם על מצטרף או לקוח, והכל לפי העניין.
"החברה" – חברת נטולינק ו/או Netolink כפי שרשומה אצל גוף ממשלתי לפי כל דין.
"הפרה" – עבירה של הלקוח לפי מדיניות זו, לרבות אי תשלום בעד קבלת שירות.
"השכרת נכס" – הקניית שימוש של נכס, לתקופה מוגבלת ולא בלעדית וללא העברת הזכויות בו, בעד תשלום חודשי או תקופתי, לפי העניין.
"הצעת מחיר" – הצעה בדבר התקשרות בין החברה לבין הלקוח, הכוללת שירות מהשירותים שהחברה מציעה, כולם או חלקם, תיאור השירות האמור ומחיר בעד השירות, כפי שנמסרת אל מצטרף.
"נותן שירות" או "מספק שירות" – החברה, למעט נותן שירות חיצוני שאינו מטעם החברה ולמעט ספק.
"חברת בת" – גוף, תאגיד או מיזם שהם בבעלות החברה, לרבות נכס. בעלות לעניין זה – החזקה או זכות החזקה, או זכות שימוש למשך תקופה של שנה אחת ויותר.
"חוק הגנת הצרכן" – חוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981.
"יום עסקים" ו/או "יום עבודה" – יום שאינו יום שבתון או יום מנוחה או יום העצמאות או יום זיכרון, יום שנקבע לפי חיקוק (חוק-יסוד: ישראל – מדינת הלאום של העם היהודי, התשע"ח-2018 או פקודת סדרי השלטון והמשפט, תש"ח-1948), או יום לפני היום האמור. זמני תחילה וסיום של יום עסקים נעשים לפי שעות פעילות בלבד.
"לקוח" ו/או "מקבל השירות" – מי שרכש פיתרון או שירות של החברה תמורת תשלום וכאמור בסעיף 3.1, למעט לקוח מתעניין.
"מחיר העסקה" – השוי הכספי של השירותים או הפתרונות, כולם ביחד, המוצעים ללקוח במסגרת העסקה, ולעניין שירות מתמשך – לחודש ימים או לפרק זמן בו הם ניתנים.
"מחירי שירות" – מחיר העסקה ביחס לשירותים או פיתרונות מסויימים שנקבע להם מחיר מירבי, מחיר מזערי או מחיר ייעודי – והכל כאמור בנספח ב' במדיניות זו.
"מצטרף" – לקוח מתעניין, או מי שטרם הפך להיות לקוח או כבר אינו לקוח, והוא מעוניין לקבל שירות או פיתרון.
"נכס" ו/או "נכס עסקי" – כל אחד מאלה: אתר אינטרנט, עמוד או ערוץ ברשת חברתית, רשימת תפוצה, רשימת לקוחות, נדל"ן מקומי של בית עסק, חשבון מודעות במערכת פרסום, חשבון מסחר אלקטרוני במערכת איקומרס, חשבון אנליטיקס, דומיין וכד'.
"ספק" – מי שהתקשר בעסקה עם החברה לצורך מתן שירות או מכירת מוצר אל החברה, או אל הלקוח.
"פיתרון" ו/או "שירות" – שירות או עבודה שהחברה מספקת ללקוחות בתחום השיווק הדיגיטלי. בין היתר: קידום אתר במנועי חיפוש, שיווק ברשתות מדיה חברתית, פיתוח ועיצוב אתרים, השכרת נכס, הטמעת טכנולוגיה וכלים נוספים ואחרים שעשויים להשתנות מעת מעת ומוצגות באתר האינטרנט של החברה.
"פיתרון מתמשך" ו/או "שירות מתמשך" – פיתרון או שירות לפי הגדרתו, הניתן במסגרת עסקה מתמשכת שאינה חד פעמית, בין אם היא לתקופה קצובה ובין אם לא לתקופה מסויימת.
"שם הדומיין של החברה" – netolink.co.il או netolink.com – לפי העניין.
"שעת עבודה" או "מחיר שעת עבודה" – שעת פעילות בהתאם למחיר המעודכן בנספח בתנאים אלו.
"שעת פעילות" – כל שעה או חלק ממנה במהלך יום עסקים, החל מהשעה 09:00 בבוקר ועד השעה 16:00 בערב, לפי שעון מדינת ישראל.
הגדרות אלו חלות גם לפי השינויים המחוייבים הן בלשון יחיד והן בלשון רבים, ולרבות עם צירופן אל מילות חיבור.
כללי
1. הואיל והחברה מספקת שירות או פיתרון, ומעוניינת להציע זאת אל לקוח מתעניין או אל מצטרף. המצטרף לשירותי החברה מעוניין לקבל את השירות או הפיתרון מאת החברה. הואיל והצדדים מעוניינים להסדיר את היחסים המשפטיים בינהם לפי הסכם זה.
1.1. יחולו הוראות האמורים בכל המדיניות הזו, לרבות החלק שמעל סעיף זה והחלק שמתחת לסעיף זה ובכלל הסעיף הזה עצמו.
1.2. חל איסור מוחלט להשתמש בתנאים אלו, למעט לעניין התקשרות עם החברה. תנאים אלו מוגנים בזכויות יוצרים של החברה וחלים עליהם הוראות בהתאם לקבוע בחוק.
2. תנאי שירות אלו נוספים על האמור בתנאי השימוש המופיעים באתר ואינם גורעים מהם.
2.1. מצטרף או לקוח שאינו מסכים לתנאים אלו, אינו רשאי להצטרף אל החברה או להמשיך להשתמש בשירותיה או במוצריה, לפי העניין. היה והמצטרף או הלקוח מצטרף או ממשיך להשתמש בשירותים, לפי העניין, הרי שהתנהגות זו מורה על כך כאילו הוא הסכים לתנאים אלו כולם.
הצטרפות לשירותי החברה
3. תנאי שירות אלו מהווים הרחבה על הצעת המחיר כמוצגת ללקוח ומוסיפים עליה. ההצעה כאמור נשלחת אל הלקוח על ידי מערכת לניהול לקוחות של החברה או בצורה ישירה בפגישה שבין נציג החברה והלקוח או נציגו.
3.1. הצטרפות לשירותי החברה היא בדרך של מסירתה אל החברה או נציג מטעמה לאחר חתימה וחותמת על הצעת מחיר שנשלחה אל הלקוח או על ידי רכישת המוצר או השירות באמצעות אתר האינטרנט הרשמי של החברה שהינו זה netolink.co.il או באתרי חברות בנות של החברה ובתנאי שהם פורטו בהצעת המחיר או באתר החברה לגביהם או באמצעות פגישה פיזית בין הנציג לבין מי מטעם הלקוח. חתימה על הצעת מחיר מהווה הזמנת עבודה.
3.1.1. מבלי לגרוע מהוראות סעיף 3.1, הצטרפות לשירותי החברה והפיכת מתעניין ללקוח, לכל השלכותיה והתחייבות הלקוח כלפי החברה, יכולה להיעשות גם בעל פה או באמצעות התנהגות, לרבות על ידי תשלום בעד השירות או חלק ממנו או בעד מקדמה על חשבון השירות או חלק ממנו, ולרבות על ידי המשך התנהלות מול נציג מטעם החברה בעניין התקדמות במתן שירות.
3.2. החתימה כאמור בסעיף קטן 3.1 היא, בין היתר, על ידי מילוי מספר מזהה אחד לפחות (מספר תעודת זהות, עוסק מורשה, עוסק פטור, חברה פרטית, חברה ציבורית או אחר) וכן על ידי הוספת חתימה רשמית של הלקוח וכן חותמת רשמית (ככל שהחברה הוא גוף, חברה או מוסד).
3.2.1. מבלי לגרוע מכלליות האמור בסעיפים 3.1 ו-3.2, מצטרף שהינו לקוח לעיתים, רשאי להצטרף אל החברה באמצעות אישור הצעת מחיר, ללא צורך בחתימה מחדש. צירוף לשירותים נעשה על ידי הסכמה להצעת מחיר שנשלחה אל הלקוח, גם באמצעי קשר דיגיטלי, ובלבד שהחברה אישרה זאת למצטרף האמור. על אף האמור בפסקה זו מקודם, החברה רשאית לאפשר ללקוח להצטרף אל החברה באמצעות אישור הצעת מחיר באמצעי קשר דיגיטלי תוך ציון מספר הצעה וצירוף מספר מזהה תקין. אי ציון מספר מזהה או ציון מספר מזהה אינו תקין, לא גורע מזכויות החברה או חובות הלקוח בעניין התקשרות בעסקה.
3.2.2. מובהר כי כללים החלים על לקוח שהצטרף לפי סעיף 3.2.1 הם אותם כללים על לקוח שהצטרף לפי סעיפים 3.1 ו-3.2 – לרבות זכויותיו וחובותיו בקשר עם החברה.
3.3. היה והלקוח הינו אישיות נפרדת מבעליה, כגון חברה בע"מ, הלקוח נדרש למסור לחברה תעודת התאגדות וכן פרוטוקול מינוי מורשה חתימה נכון ועדכני לרגע ההזמנה. בעניין זה, חובות הלקוח שהוא אישיות נפרדת הן חובות בעל השליטה או מורשה החתימה, לפי העניין.
3.4. לעניין חישוב זמנים ומשך עבודה בלבד: השירותים והפתרונות של החברה נכנסים לתוקף מיד עם קבלת המסמכים על ידי החברה או מי מטעמה (לאחר חתימה, הוספת מסמכים נוספים והעברה), ועד הפסקת השירות בפועל ככתוב בסעיפים 5 – 5.2 בהמשך. אופן קבלת המסמכים – דרך הדואר האלקטרוני contact כרוכית שם הדומיין של החברה או דרך מסירה פיזית לנציג רשמי בעת פגישה פרונטאלית.
3.5. שירותים מסויימים מחייבים גם מסירת מידע נוסף או הוראות נוספות על האמור בתנאי שירות אלו. שירותים המחייבים בכך מופיעים בנספח א שבהסכם זה. ככל שיש שירותים או פיתרונות המחייבים בהסכם ייעודי, הוראותיו יחולו בנוסף לאמור כאן. הייתה סתירה בין ההוראות, ההסכם שנספח א יגבר על הוראות אלו.
3.6. המחיר והעלויות המוצגות ללקוח הן תמיד לגבי יחידה אחת של נכס עסקי. ככל שהלקוח מבקש לנהל מספר נכסים עסקיים, המחיר יהיה לגבי כל אחד מנכסים העסקיים.
3.7. החברה עשויה להציג מחירים ללא מע"מ במסגרת הצעת מחיר והכל לצרכי הנוחות בלבד. מובהר בזאת כי המחיר הסופי הוא המחיר בתוספת מס ערך מוסף בגובה 17% או בשיעור הרלוונטי בהתאם להוראות הקבועות לפי דין, או לפי השיעור שישתנה מעת לעת בהתאם לחוק ותקנותיו בישראל.
3.8. הצעת מחיר עומדת בתוקף למשך 7 ימי עסקים מתאריך הוצאתה, לאחריה היא פגה תוקף והחברה לא מחוייבת לספק את השירותים האמורים או את המחירים המובאים בה, ובכלל זה ההנחות שניתנו. על אף האמור מקודם, החברה רשאית, אך אינה חייבת, לאשר הצעת מחיר שהוחתמה ונשלחה על ידי הלקוח – לרבות המחירים, המבצעים או השירותים הכלולים בה.
3.9. על אף כל האמור לגבי מחירי פיתרון או שירות של החברה, המחיר הסופי הוא זה שנקוב בהצעת המחיר. ככל שיש סתירה בין המחיר המוצג באתר האינטרנט על ידי שם הדומיין של החברה – ולמעט הכתוב בנספח מסויים במדיניות זו כך שהמחיר יחושב לפי הוראות הנספח – המחיר הסופי הוא זה שקבוע בהצעת מחיר. ככל שישנם מחירים שמוצגים באתרי אינטרנט שאינם שם הדומיין של החברה, למחירים אלו אין תוקף או הוראה מחייבת.
3.10. הלקוח מתחייב למסור לחברה או לנציג מטעמה כל גישה לנכס שלו, על מנת לספק את השירות או הפיתרון המתבקש. האמור כאן חל גם על שירות או פיתרון, המחייב גישה לנכס, גם אם הפיתרון או השירות אינו בנוגע לנכס בפועל. הוראות בעניין מתן גישה כאמור היא לפי הכתבה באתר החברה שכותרתה "איך לספק לנו גישה לנכסים שלכם באינטרנט", או אחרת אם הכותרת שונתה.
3.11. מבלי לגרוע מאופן החישוב של השירותים או הפיתרונות של החברה כלפי הלקוח ולרבות המחירים, החברה פועלת ומספקת שירות אך ורק בימים שהם ימי עסקים, ובטווח של שעות הפעילות. אין באמור ימי עסקים ושעות פעילות כדי להעניק זכות טענה ללקוח בעניין זיכוי או החזר בעד שעות שאינן שעות פעילות או ימים שאינם ימי עסקים.
3.12. נוסף על האמור בסעיף 3.11, הודעה שניתנת לפני יום העסקים או אחרי יום העסקים, בכפוף לשעות פעילות החברה, נחשבת כאילו ניתנה ביום העסקים הקרוב ביותר ולאחר מועד הגשתה או נתינתה. שירותי החברה וכללים החלים כאמור במדיניות זו לגבי צירוף או ביטול, מחושבים בהתאם לאמור במשפט קודם בסעיף זה.
3.13. מתעניין או לקוח, לא רשאי לשנות תוכן, קוד או תוכנות שנמסרות באופן כזה או אחר אליו. המשתמש לא רשאי לאפשר גישה בלתי מורשית לשירות או לפיתרון של החברה, אם לא ניתנה הודעה מראש ובכתב.
תשלום
4. שירותים מתמשכים לתקופת זמן או שירותים המחושבים בהתאם לקיבולת זמן, מוגבלים רק עבור אותה תקופת זמן או חלק ממנה, ולא מעבר לכך. היה והשירות הסתיים לפני הזמן או בפחות מקיבולת הזמן הנתונה, הרי שאין בכך לפגוע בתשלום בעד התקופה או קיבולת הזמן, לפי העניין, כך שבפועל העלות תחושב כאילו הושלמה כל תקופת הזמן ולא החלק היחסי. למשל, אם נקבע כי התשלום הוא לפי שעת עבודה, הרי שאם העבודה בוצעה תוך 3 שעות ו-40 דקות, ייחשב האמור כאילו נעשתה 4 שעות.
4.0.1. נוסף על האמור בסעיף 4 ומבלי לגרוע מכך, היה ונקבע כי השירות או הפיתרון יחושב לפי שיעור מסויים מתוך סכום אחר, קרי שיעור מתוך תקציב או עלות מסויימת (להלן: "תקציב מלא"), ובאותו חודש או באותה תקופה, התקציב צומצם או לא הושלם (להלן: "תקציב חלקי"), הרי שמחיר השירות יחושב על בסיס תקציב מלא. אולם, החברה רשאית להודיע ללקוח כי החישוב ייעשה לפי שיעור התקציב החלקי, ובלבד שלא יחושב המחיר לכל הפחות לפי שיעור של התקציב המלא במכפלת 90%.
4.0.2. נוסף על הוראות סעיף 4, לעניין השירותים המנויים בה, ומבלי לפגוע מהאמור לעיל, לא תהיה זכות של ניכוי או זיכוי או קיזוז או העברה או הקפאה, לחודש הבא, אם בכלל, או ללקוח או למצטרף אחר.
4.1. בעניין שירותים שאינם מתמשכים, החברה רשאית לשנות את המחירים או התעריפים בכל עת. ככל שהחברה תשנה את המחירים היא תודיע ותעדכן את הלקוח בעניין המחיר העדכני ומועד כניסה לתוקפו, לפחות 30 יום מראש לפני כניסת המועד לתוקף.
4.2. עבור שירותים שאינם מתמשכים, התשלום יבוצע עם תום העבודה, או לפי מקדמות או פרקי זמן כאמור בהסכם כמפורט בנספח א.
4.3. עבור שירותים מתמשכים התשלום יבוצע ב-1 בחודש עבור החודש הקודם. היה ותקופה זו הייתה תקופה חלקית, יבוצע חישוב יחסי של ימי העבודה בפעילים חלקי מספר ימים בחודש זה. אולם החברה תהיה רשאית לחשב חישוב לפי תקופה אחרת או משך זמן אחר, בהתאם לבקשת הלקוח או לצרכי נוחות.
4.4. בעד מתן שירותי החברה, הלקוח מתחייב לשלם את הסכום הנקבע לפי הצעת המחיר או המחיר שהוסכם בין הצדדים בעל פה או באמצעי קשר דיגיטלי.
4.5. התשלום יבוצע באמצעות העברה בנקאית אל חשבון הבנק הנקוב בחשבונית עסקה שתישלח את הלקוח באמצעי קשר דיגיטלי. אולם, החברה תיהיה רשאית לאפשר תשלום על ידי אמצעי תשלום נוסף או אחר, לרבות שילוב בינהם, ובכלל זה כרטיס אשראי, יישומון להעברת כספים או ארנק וירטואלי.
4.6. הלקוח מסכים כי אי תשלום או איחור בתשלום מהווה הפרה יסודית של תנאי ההסכם הללו והחברה תיהיה זכאית לשיפוי, פיצוי או כל תרופות אחרות שהיא זכאית להם לפי כל דין.
4.7. מבלי לגרוע מהאמור בסעיף 4.6, החברה רשאית לעצור, להקפיא, לא לשחרר, להסיר, להגביל, להסתיר, למנוע גישה, לא למסור או לא לתת, לדחות מסירה או מתן, למחוק – כל אלו בהתייחס לשירותי החברה הניתנים ללקוח או לנכסים של הלקוח.
4.7.1. החברה לא תהיה אחראית לכל נזק שעלול להיגרם כתוצאה מפעולה אחת או יותר מהאמור בסעיף 4.7 בשל אי תשלום מצד הלקוח.
4.8. החברה תפעל להחזרה או לביטול ההגבלות וההוראות הקבועות בסעיף 4.7, לפי העניין, תוך זמן סביר עם תשלום הלקוח על העבודה או על חלק מהעבודה, לפי הסכמת החברה ורק לאחר שהתשלום יבוצע ויקבל בפועל אצל החברה.
4.9. מבלי לגרוע מהאמור בחלק זה, "תשלום", אם נקבע במסמך הסכמה בין הצדדים כי תשלום ייעשה בחלקים או לפי מדדים אחרים, ובלבד המסמך אושר והוסכם עם החברה – אזי הלקוח יהיה רשאי לשלם לפי אותן הוראות.
4.10. עמלות או תשלומים נלווים לתשלום בעד השירותים של החברה, ישולמו על ידי הלקוח ועל חשבונו בלבד. החברה לא תיהיה אחראית כלל לעלויות או תשלומים בשל העברת הכסף אל החברה, ובכלל זה דמי טיפול, דמי העברה, עמלות בנק וכיוצא בכך.
4.11. בנוסף לאמור בחלק זה, היה הלקוח דרש לבצע שינויים או תיקונים, שאינם כלולים במסגרת השירות, או כי נכתב בהצעה או נאמר ללקוח בכל דרך, לרבות באמצעי קשר דיגיטלי, כי תחול תוספת תשלום, הרי שבסיס התשלום יחושב לפי שעת עבודה או חלק ממנה כמפורט בנספח ב' להלן. מבלי לגרוע מהאמור במשפט קודם, בשירותים מתמשכים, במיוחד אם מדובר על השכרת נכס, הרי שהחברה לא תיתן לספק או לגורם אחר מטעם הלקוח, לרבות הלקוח בפני עצמו, גישה לאותו נכס לביצוע התיקונים או השינויים.
4.12. שירותי החברה אינם כוללים תשלום לספקי צד ג' ככל שישנם או ככל שיידרשו, אלא אם כן נקבע מראש בין הצדדים והחברה הציעה את השירות ללקוח והוא הסכים לכך. שירותים אלו כוללים, בין היתר: תשלום בעד אחסון האתר, תשלום בעד שירותי תמיכה או טיפול בתקלות, תשלום בעד רכישת כלי או תוסף, תשלום בעד רכישת מדיה או פרסום ועוד. מובהר כי רשימה זו אינה ממצה והיא מגיעה לצרכי דוגמה בלבד.
4.13. על תשלומים שאושרו כאמור בסעיף 4.12 חלים הוראות חלק זה – תחת הכותרת "תשלום".
4.14. בכל מקרה, משך זמן לביצוע שירות, לרבות שירות מתמשך לא יעלה על חלוקת מחיר העסקה במחיר שעת עבודה.
הפסקת שירות וביטול עסקה
5. עבור שירותים מתמשכים או שוטפים הניתנים בכל חודש, אין התחייבות והלקוח יכול לסיים את השירות או הפיתרון כאמור, בהתראה מראש של 30 יום. הפסקת השירות תיכנס לתוקף לאחר גמר 30 יום אלו ועבור תקופה זו, השירות והתשלום הוא רגיל.
5.1. על אף האמור לעיל, הלקוח רשאי לקבוע כי הפסקת השירות תיכנס לתוקף באופן מיידי (להלן: "ויתור על שירות בפועל"), תמורת תשלום "דמי הקדמת סיום שירות" בסך 30% משווי התשלום הרגיל בעד אותם 30 ימי שירות.
5.2. מבלי לגרוע מהאמור בסעיף 5 בלבד, החברה רשאית להודיע על הפסקת שירות שתיכנס לתוקף באופן מיידי או תוך 30 יום, לפי החלטת החברה ו/או מי מטעמה בהודעה בכתב או באמצעי קשר דיגיטליים אל הלקוח.
5.3. חרף האמור בסעיף 5 ו-3.4, לקוח שהצטרף לשירותי החברה וביקש שהעבודה תיכנס לפועל במועד אחר שאינו מועד החתימה, וביקש עד מועד זה להפסיק את השירות והחברה טרם החלה לעבוד בעניין או לפי בקשתו, רשאי להודיע על ביטול עסקה תמורת תשלום של דמי ביטול בסך 10% מסך מחיר העסקה או 250 ₪, לפי הגבוה מבינהם. עבור שירות מתמשך החישוב הינו 10% מסך השירות המתמשך לתקופה של חודש ימים או 250 ₪, הגבוה מבינהם.
5.4. על אף האמור בסעיף 3.8 ומבלי לגרוע מהאמור בסעיף 5.2, אישרה החברה את הצעת המחיר לאחר פקיעת תוקף, רשאית היא להודיע על ביטול הסכם שייכנס לתוקף במועד כאמור בסעיף 5.2.
5.5. בכפוף להוראות בתנאים אלו, החברה רשאית, אך אינה חייבת, להציע ללקוח לקבל שובר זיכוי או הנחה, לאחר רכישת שירות או פיתרון כזה או אחר (להלן: "השירות המזכה"), והכל בכפוף לכל התנאים הבאים: הזיכוי או ההנחה ניתנים למימוש לתקופה זמנית של 30 ימים בלבד ממועד תחילת השירות המזכה כאמור בסעיף 3.4 ולאחר מכן הם פוקעים תוקף, מימוש הזיכוי ניתן רק לגבי שירותי החברה הניתנים מעת לעת, גובה הזיכוי או ההנחה לא יעלה על 30% על מחיר העסקה של השירות המזכה, הזיכוי או ההנחה יינתנו רק לגבי שירותים או פתרונות שנקבעו במפורש על פי החלטת החברה, הזיכוי או ההנחה יינתנו רק לאותו לקוח הרכש את השירות המזכה. אי מימוש מכל סיבה שהיא משמעה כי הלקוח ויתר על זכותו לקבלת ההנחה או השובר כאמור. מובהר כי שובר זיכוי בסעיף זה אינו מהווה שובר זיכוי לפי משמעותו בחוק הגנת הצרכן.
5.6. מבלי לגרוע מכלליות הוראות סעיף 5 וסעיף 5.1 בשירות או בפיתרון, היה הלקוח הודיע על הפסקת התקשרות במהלך החודש הראשון או תקופת הזמן הראשונה, לפי העניין, תתווסף עלות הקמה אשר הוצגה במסגרת הצעת מחיר ללקוח במלואה או ההפרש שלה, במקרה שהיא ניתנה בחינם או בהנחה, בהתאמה. אולם, החברה רשאית, אך אינה חייבת, לוותר או להקל על הלקוח בעניין תשלום זה, לרבות על ידי הנחה חלקית או מלאה על סעיף ההקמה או ההגדרה.
5.7. בנוסף לאמור בסעיף 5, וחרף האמור בסעיף 5.1, בשירותים שבהם נאמר בהצעת מחיר או באמצעי קשר דיגיטלי, והלקוח הסכים להם, כי השירות מחייב תקופה מינימלית – לרבות במסגרת שירות מתמשך – הרי שהתקופה המינימלית מתחייבת גם אם הלקוח החליט לוותר על השירות האמור במהלך התקופה המינימלית, ולפיכך הלקוח יהיה מחוייב לתשלום המינימלי לכל הפחות. מובהר כי החברה רשאית לדרוש תשלום מראש או במועד אספקה או הגשת השירות, או במועד אחר לפי החלטתה בלבד – בין אם הערך הכספי המלא בעבור התקופה המינימלית או בעבור חלק ממנה ובלבד שלא תפחת מסכום של 50% מהערך הכספי של התקופה המינימלית. החליט הלקוח להמשיך לאחר התקופה המינימלית, התשלום יהיה בהתאם לכתוב בהצעת מחיר – במסגרת תשלום חודשי או תשלום של תקופה מינימלית נוספת – בהתאם לסוג השירות.
5.8. בין אם נאמר אחרת בצורה כזו או אחרת, ובין אם לא, החברה לא מתחייבת ולא יכולה להתחייב לתוצאות כאלו או אחרות בשל שימוש בשירותי החברה. אם החברה ציינה באופן מפורש כי תתן התחייבות או אחריות כזו או אחרת – הדבר ייעשה במסגרת הסכם בין הצדדים, לגבי התוצר הסופי או התוצאה הסופית שאותה החברה מספקת ללקוח. זאת בלבד שהחברה אישרה מראש את אותם התנאים בהסכם.
הגבלת אחריות
6. משום ששירותי החברה מבוססים, בין היתר, על כלים ומוצרים אחרים, החברה אינה ערבה ולא תהיה ערבה לנזק שייגרם ללקוח עקב מתן הפתרונות. היה ונגרם נזק כתוצאה מהתרשלות החברה או נציגיה, גובה החבות המירבי הוא סך התמורה ששולם על ידי הלקוח אל החברה בעסקה מסויימת בניכוי הוצאות עבור ביצוע העבודה על ידי העובדים וכן בניכוי רכישת כלים ומוצרים על ידי ספקים צד ג'. עבור שירות מתמשך, סך התמורה ככתוב במשפט קודם הינו התשלום החודשי או התקופתי האחרון לכל היותר, בניכוי הניכויים שנכתבו באותו משפט כאמור.
6.1. ככל שהפתרונות מעורבים עם גורמים צד שלישי, החברה אחראית לביצוע העבודה כפי שכתוב בהצעת מחיר בלבד, וזאת בתנאי שהחברה לא תיהיה כלל אחראית לנושאים שהם תחת אחריות אותו צד שלישי ולרבות בעניינים הקשורים לאותה מערכת ו/או עניינים כספיים ו/או משפטיים או אחרים.
7. בנוסף לאמור בסעיף קודם, אין באמור בעיה שהתרחשה מול ו/או עם צד שלישי, משום פגיעה בחובות הלקוח כלפי החברה, לרבות בענייני המשך מתן שירות, ביצוע תשלום וחובות אחרים. בעיה כאמור במשפט קודם, לרבות בשל תקלה, אי גישה למערכת, חסימה, מחיקה, ביטול, הגבלה או כל מניעה אחרת לשימוש בה.
7.1. נוסף להוראות סעיפים 6 ו- 7, ומבלי לגרוע מהם, החברה פטורה מאחריות אם מספקת או סיפקה שירות – אם הלקוח עוסק, מוכר מוצרים או נותן שירות, בתחום או ענף אשר עשויה להיות לגביו הגבלה או הפרה של מדיניות כזו או אחרת של גורם צד שלישי (לדוגמה: מכירת מוצרים מזוייפים אשר מהווה הפרה של מדיניות מנועי חיפוש או רשתות חברתיות). מובהר כי החברה תהיה זכאית לתשלום בגין שירות שניתן או בתהליך לגבי אותו לקוח, מבלי קשר להשלכות כאלה או עתידיות.
7.2. החברה עשוייה לנהל נכסים לצורך מתן שירות כזה או אחר, לרבות כלים דיגיטליים, שיטות עבודה וכדומה. נכסים אלו עשויים להתעדכן מעת לעת, לרבות סגירה, מחיקה, הפחתה, מכירה, עדכון או כל פעולה אחרת ביחס לכל הנכס או לחלק ממנו כדוגמת התוכן המופיע בו. לפיכך, ייתכן כי פעולה מסויימת מתוך שירות שניתן ללקוח, עשויה להפסיק. אין לראות בהפסקת פעולה זו משום פגיעה בשירות שניתן ללקוח, החברה לא תהיה אחראית לכך והלקוח לא יהיה זכאי לפיצוי או תמורה על כך. כל דרישה כאמור, תידחה על הסף. כמו כן, אין הדבר משום פגיעה בחובות הלקוח כלפי החברה ככתוב בסעיף 7.
8. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, החברה לא אחראית ולא תישא בכל נזק ככל שהלקוח התערב ו/או ביצע שינויים מיוזמתו בנוגע לנושא הקשור לשירותים שקיבל על ידנו, לרבות שינוי או עריכה, בין אם הדבר נעשה על ידו ו/או מטעמו ו/או מטעם גורם אחר ו/או מטעם צד שלישי ו/או מטעם כלי או תוכנה.
שימוש במידע לקוח
9. החברה רשאית להציג רשימת לקוחות בנכסים של החברה ובכלל זה גם צילום לוגו, צילום מסך מאתר האינטרנט ו/או מנכס אחר. הלקוח מסכים כי החברה תעשה שימוש כאמור בפרק זה ("שימוש במידע לקוח").
10. הלקוח מסכים כי החברה עשויה להשתמש בנתונים סטטיסטיים של הלקוח לצרכי לימוד ו/או הצגה ללקוח אחר ו/או הצגה כללית לציבור הרחבה ו/או מסירת המידע לצד שלישי ולרבות אפליקציות או כלים למינהם, וכי לא תהיה כל טענה של הלקוח בדבר שימוש במידע זה.
11. על אף האמור בסעיף קודם, החברה תימנע ממסירת מידע עסקי או אישי של הלקוח, אלא אם הלקוח הסכים לכך. מידע עסקי או אישי בסעיף זה: הכנסות, הוצאות, תוכניות עסקיות או שיווקיות למינהם, פרטי זהות הבעלים, פרטיות הלקוח ומידע רוחני או קנייני.
גילוי נאות
12. בעת הצטרפות לקבלת שירות או פיתרון, החברה רשאית להודיע אל המצטרף אם קיים לקוח אחר שהוא מתחרה שלו, שכבר מקבל שירות או פיתרון מהחברה. החברה תודיע אל הלקוח ואל המצטרף, אם מדובר במתחרה ישיר של המצטרף או הלקוח, בהתאמה.
12.1. מתחרה, לעניין זה – מי שמוכר מוצר או נכס, או נותן שירות, אל קהל יעד זהה או דומה. מתחרה ישיר – מתחרה שפונה לקהל יעד זהה, או שהוא מוכר מוצר או נכס זהה, נותן שירות זהה.
12.2. החברה תיהיה רשאית לציין באחד או יותר מהנכסים של הלקוח, כי החברה מספקת לו שירות כזה או אחר, לפי העניין. ציון המידע עשוי להיעשות, בין היתר, על ידי הוספת קישור, הוספת תוכן או רשומה מסויימת, שעניינה הצגה כאמור לציבור.
12.3. החברה רשאית לבצע צילום ובכלל זה צילום מסך, מסוג תמונה או סרטון או הדפסה או אסמכתא אחרת, לצורך שמירה על זכויות החברה בעת הפרה של ההסכם.
12.4. נציגי החברה עושים שימוש באמצעי קשר דיגיטלי, לרבות אפליקציות וכלים נוספים שעשויים להקליט את השיחה, לצלם אותה או תוכן ממנה. לפיכך, ייתכן כי חלק מן השיחות מוקלטות או מצולמות, והן משמשות את החברה לצורך שיפור שירות הלקוחות ולצורך שימוש למטרות משפטיות.
דין ושיפוט
13. על הוראות אלו, חלים דיני מדינת ישראל בלבד – בין אם הלקוח הוא לקוח תושב ישראל או אזרח ישראל, ובין אם לא.
13.1. סמכויות שיפוט לפי מדיניות זו נתונה לבתי המשפט או בתי הדין השונים, בהתאם לסוג ההפרה לגבי מדיניות זו ובהתאם לסמכות הנתונה לגבי אותו בית משפט או בית דין כאמור. אולם, דיונים יחולו באזור בו נמצא סניף החברה או הסניף הראשי בעיר אשקלון, או במחוז דרום – לפי העניין.
שינויים, תחילה ותחולה
14. תנאים אלו עשויים להתעדכן מעת לעת על ידי החברה. ככל שהם עודכנו, הם חלים באופן מיידי.
14.1. מבלי לגרוע מהאמור בסעיף קודם, מדיניות זו חלה החל מתאריך 01.07.2016.
14.2. הוראות אלו חלות, בין היתר, על חברות בת, אם נקבע לכך באופן מפורש על ידי החברה או חברת הבת, ובלבד שהחברה הודיעה והסכימה על כך מראש ובכתב.
14.3. הוראות אלו חלות גם על בית עסק או גורם אחר, לרבות אדם, שהוא נותן שירות או פונה אל החברה מטעם צד שלישי, לרבות אם הוא מספק שירות לאותו צד שלישי, וזאת כאשר השירותים ניתנים בפועל לצד שלישי. מובהר בזאת כי הוראות אלו חלות גם על צד שלישי, הספק נדרש ליידע את צד השלישי בעניין מדיניות זו.
נספחים
להלן נספחים נלווים להסכם זה.
נספח א'
הסכם בניית אתר אינטרנט (כאן).
נספח ב'
בנספח זה –
- "תקציב רכישת מדיה" – תקציב רכישת שטחי פרסום במערכות הפרסום ברשתות חברתיות או במנועי חיפוש או במערכת הייעודית לפרסום.
- "עלות דמי ניהול מינימלית" – 1,890 ₪.
מחירי תקציב פרסום (דמי ניהול קמפיינים):
- תקציב רכישת מדיה חודשי עד 10,000 ₪ – 25% ממנו ולא פחות מעלות דמי ניהול מינימלית.
- תקציב רכישת מדיה חודשי מעל 10,000 ועד 50,000 ₪ – 20% ממנו.
- תקציב רכישת מדיה חודשי מעל 50,000 ועד 100,000 ₪ – 17% ממנו.
- תקציב רכישת מדיה חודשי מעל 100,000 ₪ – 15% ממנו.
היה והתקציב נקבע במטבע חוץ כמו דולר או אירו, החישוב יעשה לפי שער החליפין היציג שנמצא באתר בנק ישראל ליום האחרון של מועד מתן השירות, ולעניין שירות מתמשך בתום החודש או בתום התקופה שלגביה השירות ניתן, לפי העניין. שערי החליפין לא ירדו מהשערים המינימליים הנקבעו בהמשך, לפי העניין.
מחיר תכנות / עיצוב אתרים:
- שעת עבודה של תכנות / עיצוב של קוד או אתר או דף נחיתה (או חלק ממנה) – 330 ₪.
שערי חליפין –
- שער הדולר המינימלי – 3.50 ₪.
- שער האירו המינימלי – 3.90 ₪.
- שערי מטבעות אחרים מינימליים – לפי חישוב שער הדולר בהתאם למטבע ולא פחות משער הדולר המינימלי.