וואטסאפ ביזנס (WhatsApp Business): מדריך פתיחה והגדרת חשבון עסקי עבור עסקים, שיווק ועוד
וואטסאפ ביזנס עסקים (WhatsApp Business): איך לפתוח חשבון עסקי?

וואטסאפ ביזנס (WhatsApp Business): מדריך פתיחה והגדרת חשבון עסקי עבור עסקים, שיווק ועוד

וואטסאפ ביזנס או וואטסאפ עסקים היא אפליקציה שמאפשרת לקדם את העסק שלכם, לשוחח עם הלקוחות בצורה מהירה ולהציג את המוצרים שלכם באפליקציה. על ידי חשבון עסקי תוכלו לדבר עם הלקוחות שלכם בצורה יעילה יותר ולבצע פעולות נוספות.

אז אם אתם עצמאיים, עסקים קטנים ובינוניים, עסקים גדולים, ארגונים וגופים נוספים – האפליקציה יכולה לסייע לכם במגוון נושאים.

להגדיל מכירות ולקוחות באינטרנט ..

  • פתרונות שיווק דיגיטלי מותאמים לעסק שלך.
  • אחריות מלאה, שירות מבוסס תוצאות מוכחות.
    לקבלת ייעוץ מקצועי ראשוני ממומחה שיווק ללא תשלום
    פנה/י אלינו עכשיו >

מה זה וואטסאפ ביזנס (עסקים)?

וואטסאפ ביזנס או וואטסאפ עסקים (לא משנה איך תקראו לזה והעיקר שיהיה לכם נוח) (או באנגלית: WhatsApp Business), היא אפליקציה חינמית שמסייעת לבעלי עסקים קטנים ובינוניים, לעסקים גדולים ולגופים נוספים, להיות בקשר טוב יותר עם הלקוחות וקהל היעד שלהם.

למעשה, מדובר על שירות חינם של חברת וואטסאפ, איתו עסקים יכולים להשתמש למטרות רבות כמו שירות לקוחות, מוקד מכירות, תמיכה, ערוץ שיווק עם הקהל שלכם, שיחה עם ספקים, הזמנה ושליחת מוצרים ומטרות נוספות.

באמצעות אפליקציית וואטסאפ ביזנס, עסקים יכולים ליצור חשבון עסקי בחינם, להציג מידע אודות העסק שלהם, לבצע פעולות מהירות וחכמות, להציג את קטלוג המוצרים והשירותים שאתם מציעים וכלים נוספים שיכולים להקל על תהליך ההתקשרות עם הקהל שלהם.

כמו שכתוב מקודם, מדובר על אפליקציה ייעודית, כלומר זו לא האפליקציה הרגילה לשנועדה לצרכים פרטיים, אלא חשבון לעסקים. עם זאת, 2 האפליקציות יודעות לתקשר זה עם זה, כך שהלקוחות שלכם יכולים להמשיך לעשות שימוש דרך האפליקציה הרגילה שלהם. כמובן שהשימוש הוא דומה מאוד לאפליקציה הרגילה שאתם בוודאי מכירים.

בנוסף לכך, אם אתם מעדיפים לעשות שימוש עם וואטסאפ דרך המחשב שלכם, תוכלו להמשיך לעשות זאת באמצעות וואטסאפ ווב (WhatsApp Web). כמובן ששימוש וואטסאפ למחשב הרבה יותר נוח לעסקים.

לפני שאנחנו מדברים ומסבירים לכם כיצד ליצור חשבון עסקי, חשוב לדעת מהו חשבון וואטסאפ עסקים, כאשר תבינו זאת, תקבלו החלטה האם אתם צריכים להוריד ולהתקין את האפליקציה למכשיר שלכם.

כך בעצם נראה פרופיל עסקי בוואטסאפ:

וואטסאפ ביזנס
וואטסאפ ביזנס

חשוב לציין: אם אתם רוצים להשתמש ב-2 האפליקציות (וואטסאפ מסנג'ר וגם וואטסאפ עסקים) באותו מכשיר טלפון, עליכם לוודא שיש להם 2 מספרי טלפון שונים. לא ניתן להשתמש במספר טלפון זהה עבור שניהם.

פתיחת חשבון וואטסאפ ביזנס לעסק

פתיחה או יצירה של חשבון ווטספ ביזנס לעסקים הוא הליך פשוט למדי. לפני שאתם מתקדמים לפתוח, עליכם לוודא כי הטלפון שלכם מסוגל לקבל שיחות או הודעות SMS, וכן כי מערכת ההפעלה שלכם היא עדכנית (מומלץ שתהיה העדכנית ביותר).

אגב, אם יש לכם חשבון רגיל, תוכלו להעביר את החשבון שלכם בקלות ובפשטות לחשבון וואטסאפ עסקים. עם זאת, אם תחליטו להפסיק לעשות שימוש באפליקציה העסקית, לא תוכלו להעביר (כרגע) את הצ'אטים בחזרה לחשבון רגיל / פרטי.

כך תוכלו לפתוח חשבון עסקי בכמה צעדים פשוטים:

1. הורדה והתקנת האפליקציה

השלב הראשון הוא חיפוש אחר האפליקציה WhatsApp Business בחנות האפליקציות של המכשיר שלכם. אפשר להוריד אותה ישירות מהקישורים הבאים:

  • הורדה למכשירי אנדרואיד – דרך גוגל פליי.
  • הורדה למכשירי iOS (אייפון) – דרך דרך אפסטור.

הערה: אין אפליקציה למכשירי וינדוס פון.

2. אימות מספר טלפון

לאחר ההורדה וההתקנה למכשיר הנייד שלכם, עליכם לאמת את מספר הטלפון של ווטסאפ ביזנס שלכם. מספר הטלפון שתבחרו הוא יהיה המספר המקושר של החשבון, שאילו הלקוחות יוכלו לשלוח הודעות ושיחות בווטסאפ.

אפשר להשתמש ב:

  • מספר טלפון נייד – מספר חדש, מספר נוסף או המרת המספר של החשבון הפרטי לעסקי.
  • מספר טלפון נייח (מספר קווי) – מספר טלפון של העסק שלכם, מספר מקומי וכד'. כל עוד זוהי אינה שלוחה או נתב.
  • מספר אחר – אפשר להשתמש במספר 1-700 / 1-800 וכד', בתנאי שזה מספר ישיר (עקוב אחרי) ולא שלוחה או נתב.

ובכן, בשלב אימות המספר, יש להזין את מספר הטלפון, כולל בחירת קידומת של המדינה, וללא הזנת הספרה 0 בהתחלה (למרות שוואטסאפ יודעת לזהות זאת). לאחר מכן יש ללחוץ על "הבא".

המערכת תישלח את הקוד במסרון SMS אל המכשיר שלכם. אפשר גם ללחוץ על "התקשר אליי" כדי לקבל את הקוד. כך או כך, קוד זה יש להזין כדי להמשיך.

אם לא קיבלתם, המתינו עד שמד ההתקדמות יסתיים או עד 10 דקות. מומלץ לא לנחש את הקוד, כי וואטסאפ תנעל אתכם למשך זמן מה.

3. העברת חשבון פרטי לעסקי

שלב זה רלוונטי גם למי שממיר את החשבון הפרטי לעסקי. מי שיש לו מספר חדש, פשוט המשיכו שלב זה ללא העברת הפרטים.

כיום העברת חשבון WhatsApp Messenger אל WhatsApp Business היא תהליך קצר, פשוט ומהיר. מומלץ מאוד לפני העברה, לערוך גיבוי מקומי במכשיר או באמצעות Google Drive לפני תהליך העברה.

אם תרצו להתקדם עם שלב זה, וואטסאפ ביזנס תזהה את החשבון שלכם באופן אוטומטי, ואז האפליקציה תבקש גישה למדיה ולהיסטוריית הצ'אטים.

4. הוספת שם לעסק

לאחר כל התהליך, שהיה די דומה לאפליקציה הרגילה של וואטספ, כעת מתחיל השלב העסקי. בשלב זה אתם צריכים להוסיף את שם העסק שלכם, השם איתו תשמשו באפליקציה בוואטסאפ.

תוכלו לבחור כל שם שמתאים לכם ושמייצג את העסק האמיתי שלכם. אם יש לכם כמה חשבונות – זה הזמן לתת להם שמות אחרים, כדי להקל על המשתמשים להבין מה צפוי להיות בחשבון זה.

לאחר שלב זה, מגיע שלב של יצירת הפרופיל שלכם, כלומר השלב הבא הוא בניית עמוד עסקי.

# תמונות שלב אחר שלב

כך עושים זאת שלב אחר שלב בתמונות (אפשר ללחוץ כדי להגדיל את התמונה):

יצירת פרופיל עסקי

סיימתם לפתוח את החשבון שלכם, כעת מגיע השלב של יצירת העמוד והתאמת ההגדרות של החשבון העסקי שלכם. כדי לעשות זאת, יש לפעול כך:

  1. לחצו על כפתור התפריט / אפשרויות נוספות (סמל 3 נקודות) שנמצא למעלה.
  2. לחצו על הגדרות.
  3. לבסוף, לחצו על הפרופיל שלכם.

כעת אתם נמצאים בעמוד העסקי שלכם, כאן יש לעדכן את פרטי העסק שלכם. על מנת לערוך, לחצו על סמל עפרון בחלק העליון. כאן תוכלו להציד את הפרטים הבאים:

  • תמונת פרופיל – התמונה צריכה להיות של העסק שלכם, מומלץ הלוגו של העסק. הגודל הקטן ביותר הוא 192 פיקסלים על 192 פיקסלים.
  • שם העסק – כאן יש להזין שם עסק חדש, או לערוך את השם הקיים. הערות:
    • מומלץ לא לכלול אותיות רישיות לאורך כל השם, רווחים מרובים, סימני פיסוק לא הכרחיים, אימוג'י, סמלים, תווים שהם לא מספרים או אותיות, או תווים מיוחדים אלו: ~!@#$%^&*()_+:;"'{}[]|<>,/? , אלא אם כן העסק שלכם ממותג כך.
    • בנוסף, שם העסק לא יכול להיות מורכב רק מפרטים אלו: שם מלא של אדם, מילה כללית (עסקים, שיווק, אופנה וכד'), מיקום (תל אביב), פחות מ-3 אותיות, המילה WhatsApp או וריאציה שלה. עם זאת שם אדם, מילה או מיקום, יכולים להיות תוספת. למשל: "PowerMan תל אביב".
  • מספר טלפון – אם אתם רוצים להחליף מספר טלפון, אבל להשאיר את החשבון, ההגדרות והיסטוריית השיחות, אפשר להשתמש בחלק זה.
  • כתובת העסק – כאן אתם יכולים לציין את מיקום העסק שלכם אם לקוחות מגיעים אליכם לבית העסק. אתם יכולים גם להגדיר את המיקום על המפה.
  • תיאור העסק – זה המום לספק תיאום אודות העסק שלכם, מומלץ לציין תיאור שנמצא באתר שלכם או בעמוד הפייסבוק.
  • קטגוריה – כאן יש לבחור את הקטגוריה או כמה קטגויות המתאימות ביותר לעסק שלכם.
  • ימים ושעות פעילות – ניתן לעדכן את שעות הפעילות של העסק שלכם, ימי פעילות וטווחי שעות נוספים, כדי שהלקוחות ידעו מתי אתם זמינים (מסייע גם לציין זמינות חשבון העסקי בעת מענה ללקוחות).
  • דואר אלקטרוני – אימייל שבאמצעותו הלקוחות יוכלו ליצור קשר עמכם, מומלץ להשתמש באימייל עסקי.
  • אתר אינטרנט – כאן זה המקום להוסיף קישור / כתובת אתר האינטרנט שלכם. מומלץ להוסיף עוד קישור, כמו למשל לרשת חברתית שלכם: עמוד הפייסבוק שלכם, עמוד האינסטגרם וכד'.
  • סטטוס / אודות – בסוף, אפשר לשנות את הסטטוס שלכם: זמין, עסוק, בפגישה, וכד'.

לאחר מכן, מומלץ לוודא שהכל תקין ונכון, ואז לחצו על כפתור "שמור" בחלק העליון.

הגדרות חשבון וואטסאפ עסקים

יצירת פרופיל אמנם נמצא בתפריט הגדרות האפליקציה, אך הגדרות העסק באפליקציה מאפשרות לבצע פעולות נוספות כמו שכתוב בהמשך. כדי להגיע לאזור הגדרות החשבון, פעלו כך:

  1. לחצו על כפתור התפריט / אפשרויות נוספות (סמל 3 נקודות) שנמצא למעלה.
  2. לחצו על הגדרות.
  3. לחצו על הגדרות העסק.

לאחר מכן, תיהיה לכם אפשרות לערוך את השינויים הבאים.

1. פרופיל עסקי

כמו שכתוב מקודם, גם כאן יש קיצור להגעה לאותו אזור.

2. קטלוג מוצרים ושירותים

אם יש לכם מוצרים או שירותים, ואתם רוצים להציג אותם ללקוחות ישירות דרך חשבון וואטסאפ ביזנס, זה המקום לעשות זאת.

כדי לעשות זאת, היכנסו לקישור קטלוג בעמוד הגדרות העסק. לאחר מכן, לחצו על הכפתור פלוס (+) שם ציינו את הפרטים הבאים:

  • תמונות של המוצר / השירות.
  • שם הפריט.
  • מחיר.
  • תיאור.
  • קישור.
  • קוד הפריט.

למידע נוסף ומתקדם יותר, מומלץ לקרוא את הכתבה המקיפה שלנו אודות קטלוג וואטסאפ ביזנס.

3. סטטיסטיקה

כדי לבצע החלטות טובות יותר, בעיקר החלטות אסטרטגיות, אנחנו צריכים מספרים ונתונים. וואטסאפ ביזנס מאפשרת לנו לקבל סטטיסטיקה אודות החשבון שלנו, רמת המעורבות של הלקוחות וחווית השימוש שלהם.

בחלק זה תוכלו לדעת כמה הודעות נשלחו, כמה נמסרו, כמה נקראו וכמה נתקבלו.

4. קישור קצר

אתם יכולים ליצור קישור קצר של חשבון הווטסאפ שלכם, באמצעותו הלקוחות יכולים לפנות אליכם. הקישור נוצר אוטומטית עם יצירת החשבון ואפשר בנוסף לכך להכין הודעה ברירת מחדל, הודעה מוכנה מראש בעת פתיחת הקישור.

לאחר מכן, ניתן לשתף את הקישור הזה בערוצי השיווק האחרים שלכם.

5. חשבונות מקושרים

אם יש לכם עמוד פייסבוק, אתם יכולים לקשר בין חשבון הוואטסאפ ביזנס שלכם לבין העמוד העסקי שלכם בפייסבוק. בנוסף, אתם יכולים לסנכרן נתונים, כך ששינויים בדף, יבוצעו גם בחשבון אוטומטית.

כלים לשליחת הודעות

בעמוד הגדרות העסק, בחלק נוסף להגדרות הקודמות, אפשר גם לגדיר הודעות ותגובות שיכולו להקל על תהליך ההתקשורת עם הלקוחות שלכם. למעשה אפשר להציג הודעת פתיחה, הודעת לא זמין ותגובות מהירות.

הנה הסבר מפורט:

1. הודעת "לא זמין"

הודעת לא זמין היא הודעה שנשלחת באופן אוטומטי כאשר אתם לא זמינים לענות ללקוחות או לקהל היעד שנה אליכם. באמצעות ההודעה אתם יכולים לומר ללקוחות כי אתם לא יכולים להגיב על ההודעה כרגע כדי שהם יוכלו לדעת למה לצפות.

כדי להתחיל יש לפעול כך::

  • לחיצה על הודעת לא זמין בהגדרות ואז הפעלת את המתג להפעלת הכלי.
  • הזנת תוכן ההודעה – ציינו מה יישלח לאנשים, תוכן ההודעה שתישלח כאשר אתם לא זמינים.
  • קביעת לוח זמנים – קבעו מתי לשלוח את ההודעה: תמיד, לוח זמנים מותאם אישית, או, מחוץ לשעות הפעילות (לפי מה שהגדרתם בפרופיל).
  • בחירת נמנעים – למי לשלוח את ההודעה ל: כולם, כל מי שלא שמור באנשי הקשר, כולם מלבד, אנשי קשר מסויימים.

לאחר מכן שמרו את ההגדרה.

2. הודעת פתיחה

הודעת פתיחה היא הודעה "ברוכים הבאים", כזו שנשלחת לאנשים באופן אוטומטי כאשר הם שלחו לכם הודעה לראשונה, או לאחר 14 ימים של חוסר פעילות. זה המקום להודות לאנשים שהם פנו אליכם דרך וואטסאפ.

כדי להתחיל, יש לפעול כך:

  • לחיצה על הודעת פתיחה בהגדרות, ואז הפעלת המתג להפעלת הכלי.
  • הזנת תוכן ההודעה – כאן יש לציין את ההודעה שתישלח לאנשים לראשונה או לאחר 14 ימי חוסר פעילות.
  • בחירת נמנעים – למי לשלוח את ההודעה ל: כולם, כל מי שלא שמור באנשי הקשר, כולם מלבד, אנשי קשר מסויימים.

לבסוף מכן שמרו את ההגדרה.

3. תגובות מהירות

תגובות מהירות או תשובות המירות הוא כלי הכרחי ביותר לכל עסק. זה מאפשר לכם להכין הודעה כתובה מראש, תשובה על שאלה שנשאלת שוב ושוב ולשלוח אותה במהירות לאנשים.

כדי לבצע, יש לפעול כך:

  • לחיצה על תגובות מהירות בהגדרות, ואז הפעלת המתג להפעלת הכלי.
  • לחיצה על פלוס (+) ליצירת תגובה חדש.
  • להזין את תוכן ההודעה, אימוג'י וגם תמונות.
  • לבחור את הקיצור – כדי להקל, אפשר לבחור קיצור להודעה כך שהיא תופיעה לאחר הזנת קו נטוי (/) בהודעה.
  • מילות מפתח – אפשר לבחור עד 3 מילות מפתח באורך מירבי של 15 תווים לכל אחת, כדי להקהל על תהליך החיפוש.

לבסוף יש ללחוץ על שמירה.

שימוש בתוויות

וואטסאפ מאפשרת לעסקים לארגן את השיחות (צ'אטים) וההודעות עם אנשי הקשר באמצעות תוויות. אפשר ליצור תוויות בצבעים שונים, ואפשר להוסיף תוויות לצ'אט שלם או להודעות מסויימות בשיחות צ'אט.

למעשה, באמצעות התוויות, אתם יכולים לתייג את השיחות וההודעות שלכם. כך למשל, תוכלו להציד תווית לאנשי קשר שהם הלקוחות שלכם, אנשי קשר שקבעתם איתם פגישה, אנשי קשר, לקוחות חדשים, קשר ראשוני וכך הלאה.

אפשר להצמיד יותר מתווית אחת, לצ'אט או להודעה אחת.

כדי ליצור או לערוך תוויות, יש ללחוץ על ההגדרות (סמל 3 נקודות) באפליקציה ואז על "תוויות".אפשר ליצור עד 20 תוויות.

שיחות עם לקוחות

אין כאן הרבה מה להרחיב, כדי לדבר עם לקוחות, יש לפנות אליהם או לבקש מהם לפנות אליכם דרך החשבון שלכם. ההודעות והשיחות נעשות בצורה רגילה כמו האפליקציה הרגילה.

כאשר אתם מדברים עם הלקוחות שלכם, תוכלו לצרף מסמכים, תמונות, סרטונים, הודעות קוליות או הודעות טקסט רגילות. מה שזה אומר שגם אתם יכולים לשלוח וגם יכולים לקבל מהלקוחות.

וואטסאפ ביזנס למחשב

כמו שכתבנו מקודם, אחד היתרונות של וואטסאפ הוא היכולת להשתמש גם דרך המחשב. כלומר, עסקים שצריכים לשוחח עם קהל היעד שלהם, יכולים לעבוד דרך המחשב ולא רק דרך האפליקציה לטלפון הנייד.

למעשה עסקים יכולים להשתמש בכלי וואטסאפ למחשב דרך הדפדפן או דרך הורדת תוכנה למחשב. כאן אנחנו נרחיב יותר על 2 האפשרויות.

1. וואטסאפ ביזנס ווב בדפדפן

אם אתם רוצים לעשות שימוש בוואטסאפ במחשב, תוכלו לעשות זאת עם וואטסאפ ווב (WhatsApp Web). יש לפעול כך:

  1. כניסה לאתר וואטסאפ ביזנס ווב כאן: web.whatsapp.com.
  2. פתחו את האפליקציה במכשיר שלכם.
  3. לחצו על התפריט (3 נקודות) ואז בחרו ב- WhatsApp Web.
  4. האפליקציה תפעיל את המצלמה של המכשיר שלכם, ועליכם למקד את הטלפון מול המסך כדי ללכוד / לצלם / לסרוק את קוד ה-QR בדפדפן עם המצלמה.

לאחר מכן, תוכלו להשתמש בחשבון העסקי גם בדפדפן שלכם.

כך זה נראה:

יש לציין כי כמו וואצאפ רגיל, גם באמצעות וואטסאפ עסקים – חובה שהמכשיר הסלולארי שלכם יהיה דלוק ומחובר לאינטרנט (סלולארי או WiFi) כדי שתוכלו להשתמש באמצעות הדפדפן.

2. תוכנת וואטסאפ למחשב

אם אתם רוצים לעשות שימוש בוואטסאפ במחשב שלא דרך הדפדפן, אלא דרך תוכנה ייעודית למחשב, תוכלו להוריד את התוכנה שלהם למחשב וינדוס או מק, בקישור זה whatsapp.com/download.

לאחר הורדת התוכנה, יש להתקין אותה על המחשב ואז יש לפעול החל משלב מספר 2 כמו בווטאסאפ ווב שכתוב מקודם.

שליחת הודעות ללקוחות ללא שמירת הטלפון

אם אתם רוצים שהלקוחות שלכם יצרו איתכם קשר ללא שמירת הטלפון של וואטסאפ ביזנס באנשי הקשר שלהם, או להיפך, שאתם תוכלו לפנות ללקוחות ללא הוספת הטלפון שלהם באנשי הקשר שלכם – אז תוכלו ליצור קישור ייעודי ולשתף אותו בערוצי השיווק האחרים ובפרט באתר שלכם.

למידע נוסף, ניתן לקרוא את מדריך שליחת הודעות וואטסאפ ללא שמירה באנשי הקשר.

בנוסף, אפשר ליצור קישור כזה באמצעות כלי מיוחד שפותח על ידי Netolink ונקרא מחולל קישור וואטסאפ.

וואטסאפ ביזנס API

וואטסאפ עסקים (WhatsApp Business API) הוא קוד תכנות וכללים המאפשרים התממשקות מערכות חיצוניות אל חשבון הווטסאפ העסקי. מערכות אלו יכולות להציע פתרונות נוספים שאושרו על ידי ווטסאפ – סנכרון עם מערכת ניהול לקוחות, בוטים, הודעות ייעודיות, התממשקות ייעודית עבור מוקדי שירות ומכירה, רשימות תפוצה ועוד.

ה-API נגיש מיועד עבור חברות תכנות ופיתוח תוכנה, חברות טכנולוגיה. אם אתם בעלי עסק ללא ידע תכנותי, הדבר פחות רלוונטי עבורכם, אלא רק לעבוד עם חברות טכנולוגיה. מחלקת הפיתוח שלנו לומדת את המערכת לצורך הצעת פתרונות נוספים ללקוחות שלנו.

חשוב לציין כי שירות זה כן בתשלום – גם לוואטסאפ עצמה עבור השימוש בכלים לפי כל הודעה וגם לחברות התוכנה בעד השימוש במערכת שלהם וגם לפי כל הודעה.

הוספת וואטסאפ ביזנס לדף פייסבוק

אם יש לכם חשבון וואטסאפ ביזנס, אתם יכולים להוסיף אותו בקלות לדף הפייסבוק העסקי שלכם. בסופו של דבר, תוכלו ליצור כפתור הנעה לפעולה וואטסאפ ואף קישור וואטסאפ באודות הדף.

כדי לעשות זאת, יש לפעול כך:

  • גשו להגדרות העמוד העסקי שלכם.
  • לחצו על הלשונית WhatsApp בתפריט הצדדי.
  • הזינו את מספר החשבון של וואטסאפ עסקים שלכם.
  • פייסבוק תישלח הודעה לחשבון העסקי שלכם עם קוד אימות.
  • הזינו את קוד האימות שקיבלתם.

חשבון WhatsApp Business רשמי

חשבון וואטסאפ ביזנס יכול להיות רשום בתור חשבון עסקי רגיל או חשבון עסקי רשמי. כדי לדעת איזה סוג חשבון זה, בעל העסק יכול להיכנס לפרופיל שלו ולראות שם את סוג החשבון. למעשה, יש 2 דרגות של אימות חשבון:

  • חשבון עסקי – כל עסק שיצר חשבון וואטסאפ ביזנס מקבל את התווית הזו בתור ברירת מחדל. במקרה כזה, וואטסאפ לא קבעה אם החשבון משוייך למותג אותנטי.
  • חשבון עסקי רשמי – כל עסק שיש לו חשבון עסקי ו- WhatsApp קבעה שמדובר על חשבון עסקי ששיך למותג אותנטי, מקבל את התגווית הזו. התווית היא תגית ירוקה ברפורפיל של העסק ולצד הכותרת בשרשור הצ'אט. שם העסק מוצג גם אם אנשים לא הוסיפו את העסק לספר טלפונים.

אי אפשר לבקש בקשה להפוך את החשבון לרשמי או אפילו לשלם כסף לכך – זה לא עובד. השינוי נעשה רק על פי החלטת החברה.

שיווק העסק בוואטסאפ ביזנס – איך לשווק?

וואטסאפ ביזנס עשוי להיות כלי נפלא עבורכם כדי להתנהל עם הלקוחות שלכם. תוכלו לשווק עם העסק שלכם בוואטסאפ באמצעות הכלים הבאים:

  • שיחות והודעות – אפשר להתנהל ולדבר עם קהל היעד שלכם באמצעות הודעות אישיות אחד לאחד.
  • קבוצת וואטסאפ – תוכלו ליצור קבוצת וואטסאפ ביזנס של הלקוחות שלכם או של קהל פוטנציאלי כדי לקדם את המוצרים והשירותים שלכם. יש ללחוץ על הגדרות, יצירת קבוצה חדשה ואז בחירת הנמענים. הקבוצה מוגבלת עד 256 משתתפים וניתן לקבוע כי רק המנהלים יפרסמו פוסטים. אפשר ליצור קישור להזמנה של משתתפים חדשים ולשתף את הקישור.
  • סטטוס – תוכלו לשווק ולהציג את התוכן באמצעות סטטוס (סטורי).
  • רשימת תפוצה – תוכלו לשלוח הודעה לקהל יעד, לנמענים בתור הודעת תפוצה. חשוב לציין כי הם חייבים להסכים לפני שאתם שולחים להם מסרים והם חייבים לצרף את מספר הטלפון שלכם באנשי הקשר אצלם.

איך לקדם חשבון עסקי?

תוכלו לקדם את החשבון שלכם, לשווק אותו ולהביא קהל פוטנציאלי לשוחח איתכם בווטסאפ בשיטות הבאות:

  1. אתר אינטרנט – תוכלו ליצור קישור וואטסאפ ביזנס ולהציג אותו באתר האינטרנט.
  2. רשתות חברתיות – תוכלו לצרף את הקישור בעמודים העסקיים שלכם וגם בהודעות שונות ברשתות חברתיות.
  3. פרסום בפייסבוק – אתם יכולים ליצור קמפיין פרסום בפייסבוק שמטרתו לקדם את החשבון שלכם ולקדם שיחות של אנשי קשר איתכם ישירות דרך וואטסאפ.

    לקדם את העסק שלך עם מומחים.
    יוצרים קשר עם יועץ שיווק ומקבלים שיחת ייעוץ ללא עלות!


    הצטרפו לעמוד הפייסבוק:
    הצטרפו לערוץ הטלגרם: t.me/NetolinkIL
    ייעוץ שיווקי דרך וואטסאפ: wa.me/972547423627

    הטבות לעסקים קטנים ולעצמאים:

    רוצים לדעת מה הזכויות והחובות שלכם? היכנסו למאגר מידע פרוטוקול.

    נטולינק (Netolink)

    Netolink היא חברת שיווק דיגיטלי מובילה בישראל המספקת פתרונות: בניית אתרים, פרסום ממומן במנועי חיפוש וברשתות חברתיות, שיווק דיגיטלי, שיווק ברשתות חברתיות, שיווק באימייל ועוד.

    לפוסט הזה יש 191 תגובות

    1. שרה

      שאלה:
      איך מגדירים קבוצת ווטסאפ כך שמנהל הקבוצה יכול לשלוח הודעה לכולם, כל חברי הקבוצה יכולים להשיב אך רק המנהל רואה את התגובות של כולם?

      תודה

        1. ליז

          היי נטוליק , האם ניתן לעשות קיצור דרך באינסטגרם , כאשר מותקן ווצאפ רגיל ולא עיסקי ?
          אשמח לדעת ,

      1. שרונה

        בוואטסאפ הרגיל את יכולה במקום קבוצה Group יש ליצור תפוצה וכך לשלוח הודעות. אם יענו לך ההודעות יגיעו אליך כהודעה פרטית מבלי שייראו לאחרים.

        1. מ

          ובוואטספ העסקי זה גם אפשרי?

      2. רועי

        זה נקרא "רשימת תפוצה חדשה"

      3. עמוס

        איך אני מוריד למחשב ווצאפ בזניס?

    2. ספיר

      איפה מגדירים שעות פעילות?
      והאם אני יכולה לא לקבל הודעות בשעות מסויימות שאני מגדירה?

      1. מתן

        היי, שאלה :
        האם חוקית מותר לי לפתוח קבוצת ווטסאפ ולהוסיף אלייה את כלל הלקוחות שלי למרות שניתן לראות את שמות ומספרי הטלפון של המשתתפים?

    3. אדר

      היי האם 2 בעלי עסק ממקומות שונים יכולים לפעול על אותו הוואטסאפ?

        1. טל

          עברה שנה…האם משהו השתנה לגבי שאלה זו?

    4. מאור

      היי, הורדתי את האפלקציה וכחלק מהתהליך התקנה קיבלתי sms עם קוד. אך לא שמתי לב היכן למלא את הקוד שנשלח אלי. האפליקציה עובדת טוב אבל החשבון מופיע לא מאומת. איך ניתן לאמת אותו בשלב זה? (לאחר ההתקנה)

    5. דב

      האם זה מצריך קניית כרטיס סים (מס טלפון) נפרד?

    6. Daniel

      אם ארצה להפריד בין הפרטי לעסקי, תצטרך לרכוש מספר טלפון חדש. זה אומר שאוכל לאמת את העסקי על הפרטי? בהנחה ויש לי מספר חדש.
      הרעיון הוא לא להסתובב עם שני טלפונים..

        1. אדוה

          שלום, אם את העסקי אקשר למספר נייח, זה אומר שלא אוכל להתכתב בנייד באפליקציה אלא רק במחשב שמחובר אינטרנטית למספר הנייח?
          מהם היתרונות להשאיר בנפרד את העסקי והפרטי?

    7. אושרי

      איך מאמתים את החשבון העסקי?
      כרגע מופיע הודעה למי ששולח "צאט זה מתנהל עם חשבון עסקי שאינו מאומת"

      איך עושים אימות ואיך רואים אם החשבון מאומת?

    8. מארק

      שלום

      האם ניתן להשתמש בכלי , כמענה לפנייה של לקוחות בנושאי שרות

      כאשר הלקוחות לא מוגדרים אצלך מראש

      ז"א פנה אלי לקוח בשיחה לגבי מוצר/שרות מסוים ואני רוצה לעדכן אותו כי נדרש לי מידע דחוף – צילום ת"ז שחסר לי לדוגמה

      ישנם מאות לקוחות / לקוחות מזדמנים שפונים אלי אני לא יתחיל להגדיר כל אחד מהם מראש

      אבל האם לאלו שנדרש לי בדחיפות מידע חדש כן אפשר יהיה להשתמש בוואטסאפ כדי לפנות אליהם ?

      מארק

    9. עידן

      שלום, האם יש דרך לייבא אנשי קשר מתוכנת ניהול לקוחות (קובץ CSV ) ולקלוט אותו כאנשי קשר בוואצאפ?

    10. גיא

      האם ניתן להתחבר לאותו whatsapp ממספר מחשבים בו זמנית על מנת שכמה נציגים יוכלו לתת מענה להודעות שמתקבלות לחברה ?

        1. אשר

          האם ניתן כבר היום להתחבר ממספר מחשבים בו זמנית ?

            1. מ

              כתבתם בכתבה "ניתן יהיה להתחבר מכמה מחשבים על אותו מספר טלפון וזאת מבלי להשתמש ב- WhatsApp Web"
              מה הכוונה? ניתן להתחבר מכמה מחשבים אך לא בו זמנית? זה הרי אפשרי גם בוואטסאפ הרגיל

    11. דבורה רוזן

      אם אעביר את מס הטלפון שלי לצרכי ווטסאפ עסקי ימחקו כל ההתכתבויות הקודמות בווטסאפ?

    12. דוד

      היי, בכתבה מצוין כי ניתן להפעיל את 2 האפליקציות על אותו מכשיר. כלומר אם יש לי 2 קווים, אוכל להגדיר את הוואי ספא של שניהם על אותו מכשיר? וואטזאפ רגיל למספר הפרטי של הטלפון ווואטסאפ עסקי על מס טלפון נוסף, באותו המכשיר?
      תודה

        1. בנימין

          אני משתמש העיסקי והפרטי, ויש לי עוד עסק, איך ניתן להכפיל לעוד וואטצאפ עיסקי?

    13. גיא

      אהלן אם אפשר לחדד בבקשה את הנקודה: בכדי להשתמש גם בעסקי וגם ב "רגיל", בהנחה ואני עם סמסונג אס9, אני צריך לרכוש מס חדש מחברת הסלולר?
      ולהזין אותו במכשיר? אם כן היכן מזינים?

    14. שירלי

      האם יש אפשרות להכין ולתזמן מראש הודעות (שמהוות תזכורות בעצם) ?

    15. דן

      תודה רבה רבה על המאמר!
      רציתי לדעת בבקשה האם באתר זרים מתוקים כמו זה שיש לי, יש לי מספר של בזק, ניתן גם לעשות או שאני חייב רק מספר פלאפון?

      זה האתר שלי: simplysweet.co.il הוא יכול להתאים בבקשה?
      מחכה לתשובה תודה רבה!

        1. הילה

          היי תודה על המידע,
          במידה ובחרתי במספר נייח – ואימתתי אותו על ידי שיחת טלפון , האם ניתן להפעיל את כל ההתכתבות העסקית על מחשב , ללא הפעלת וואטסאפ ווב עם קוד qr. כי הרי אין לי באמת מכשיר סלולרי דלוק.
          או
          שאני צריכה להתקין את העסקי עם המספר הנייח על נייד כלשהו ולהפעיל את וואטאפ ווב בדרך הרגילה

            1. רעות

              היי מאמר שימושי מאוד,
              רציתי לשאול במידה והשימוש הוא עם מספר נייח האם אין צורך כלל במכשיר נייד שיהיה פעיל, ומהיכן מורידים את האפליקציה למחשב?

      1. רונית קדם

        הי, ראשית תודה מראש על המידע. יש לי 2 שאלות:
        1. האם ניתן לציין מס' מיקומים ? היות ואני עובדת במס' קליניקות.
        2. איך אני מנהלת את התוויות שלי? למשל שינוי שם של תווית שכבר יצרתי.

        תודה,
        רונית קדם

    16. מיכל

      שלום,
      בוואטס אפ ישנה אפשרות לבחור "רשימת תפוצה חדשה"
      ואז נשלחת הודעה לרשימת התפוצה הנבחרת. באם מישהו מחליט לענות זה מגיע רק לשולח ולא לכל רשימת התפוצה.
      האם גם לעסקי ניתן להגדיר רשימות תפוצה כך שנשלח הודעה לכולם אבל כשמישהו יגיב זה יגיע רק לשולח, ולא לכל מי שנמצא ברשימת תפוצה?
      כך שבעצם התגובות מגיעות אך ורק לשולח?

    17. מורן

      זה יכול להיות על קו אחד ועל אותו web של המשרד? האם יש עלות ?

    18. שלום

      התקנתי את הביזנס, אבל אני לא מצליח להעביר את כל המדיה, תמונות, צאטים, ווידאו, שיש לי ברגיל

    19. עמותת נח"ת

      התקנתי את האפליקציה והיא אכן ממש נהדרת.
      מלבד כמה נקודות שאני עדיין מסתבך איתם.
      לא הצלחתי לשנות לכתב מודגש נטוי וכדומה

      אודה לעזרתך.

    20. רלי

      אם החלטתי להוריד את האפליקציה העסקית כך שהיא תשרת אותי גם בפרטי וגם בעסקי, אני אמורה למחוק את האפליקציה הרגילה ?? כי זה כל פעם מבקש ממני לשנות

    21. מיכל

      שלום,

      האם אפשר להתקין וואטס אפ WEB בכמה מחשבים? ובעתם שכמה עובדים יענו ללקוחות?
      אוש שצריך שהמכשיר יזהה את המחשב ואז להעביר את המגכשיר ממחשב למחשב?

      תודה

        1. מיכל

          תודה על התשובה.
          אני מבינה ממך שלא ניתן במקביל
          אבל האם אפשר מכמה מחשבים? או שצריך פיזית את המכשיר ליד המחשב כדי להתחבר בוואטס אפ WEB?

          כלומר האם אפשר שבבוקר נניח יהיה חיבור ממחשב אחד שיעהנה על ההודעות וכשהוא יתנתק יהיה חיבור ממחשב בעיר אחרת? ככה שכמה אנשים ממקומות שונים יוכלו להפעיל (כמובן לא בו זמנית)?
          תודה

            1. מיכל

              תודה על המענה המהיר. מתי הצפי להשקה של WhatsApp API?

    22. שני

      היי
      מה העלות הכספית של וואטס אפ עסקי?

        1. דוד מאור

          שלום,
          לא הבנתי בנוגע לחיובים העתידיים…האם שימוש בווטצאפ עסקים יהיה כרוך בתשלום בעתיד??

    23. עופר

      שלום. אני נוהג לשלוח הודעות ללקוחות שלי בצורה שאני שולח לאחד ואז מעביר ל256 נוספים וחוזר חלילה, סה"כ לכ 8 אלף לקוחות. לאחרונה הוואטסאפ החל להשעות אותי משימוש באפליקציה ועד שחסם אותי לחלוטין. מה ניתן לעשות?

    24. אמיר

      האם השירות חינמי גם עבור משתמש שלא פעיל ביממה מסוימת בעצמו, אך משיב בהודעות אוטומטיות?

      כמו כן, אפשר ליצור קיצור דרך לתוויות, כך שאפשר יהיה לגשת לתווית מבלי לעבור ישירות בתוכנה, כמו שיש קיצור דרך למשתמש?

    25. חיים

      שלום וברכה
      אני מעוניין להתחבר עם מספר המשרד
      העניין הוא שבמשרד יש לי מרכזיה ובכדי להגיע לאחת השלוחות יש להקיש את מספר השלוחה
      כך שאני לא מצליח לקבל את הסיסמא בטלפון
      מה ניתן לעשות?

    26. מירי

      האם ניתן לשתול Hyperlink עם חתימה בסיום כל התכתבות עסקית? או אף דרך הווטסאפ הפרטי?

    27. Dovi

      הי
      לכמה אנשים אני יכול לשלוח הודעות בו זמנית?
      האם זה כמו ה ווטסאפ הרגיל שאני יכול לשלוח למקסימום 256?

    28. חני בצון

      היי איך אפשר להגדיר וואצפ עסקי והאם אפשר לפתוח אותו בכמה עמדות במחשבים במשרד ?

    29. רני

      שלום רב וחג שמח .
      רציתי לשאול , אני רואה שניתן לפתוח קבוצה ולקבוע כי רק המנהל יכול לפרסם ולשלוח בה הודעות . זה מצויין , אבל עדיין חברי הקבוצה רואים זה את זה כשהם נכנסים לפרטי הקבוצה .
      כיצד אני מונע מהם לראות מי החברים האחרים ומאפשר רק לי (כמנהל ) לראות מי בקבוצה , את מי הורדתי או הוספתי ?

        1. רני

          תודה רבה 🙂

    30. מאיה ברזילי

      היי
      איך אפשר לקבל סטטיסטיקות יותר מפורטות? יומיות?
      אשמח להסבר
      תודה

    31. אליאור

      היי רציתי לדעת אם יש אפשרות למנוע התקשרות של לקוחות לוואצאפ העיסקי
      אני מאפשר שרות בהודעות אך יש מתחכמים שמתקשרים דרך הווצאפ איך חוסים את האופציה הזאת ????

    32. ליאורה

      ווצאפ ביזנס…

      השבוע הייתי באיזו מכירה וכאשר נתתי את המכשיר שלי החלה הורדה של ווצאפ עסקים.

      בעקבות כך נמחקה כל המדיה השיחות
      הווצאפ את הצ'ט הצלחתי להציל

      האם יש סיכוי לשחזר תמונות מדיה? לתוך הצ'ט?

      טעות מצערת והגיבוי שאחרי כבר בוצע אז למחוק ולהתקין מחדש לא בטוחה שזו אופציה שתעזןר

    33. אילנה זורע

      שלום,

      אני אני יכולה להגיע למצב שהחשבון העסקי מאומת ?

    34. רפאל

      תודה רבה רבה על המאמר!
      מהיחידים ברשת!!!
      האם אפשר להגביל שליחת הודעות כך שרק המנהל יוכל לשלוח הודעות ? (כמו ברגיל)

    35. רועי

      שלום,

      האם ניתן להשתמש ב WhatsApp Business בישראל?

        1. רועי

          שלום
          אשמח לשוחח טלפונית באם אפשרי
          האם תוכל לשלוח לי למייל את הפרטים שלך?
          תודה,
          יעל

    36. גיורא

      יופי של פתרון
      האם יש אפשרות להגדיר אנשי קשר עבור הוואטסאפ העיסקי מתוך האאוטלוק או כל בסיס מידע אחר שאינו אנשי הקשר במכשיר שלי ?

    37. מעיין

      היי, האם בוואטסאפ הרגיל קיימת אפשרות להודעות אוטומטיות? אם עוברים לוואטסאפ העסקי, האם יש אפשרות לסנכרן ולהעביר את ההודעות מהוואטסאפ הרגיל?
      תודה

    38. אלי

      האם ניתן לשתף אוטומטית הודעת וואטסאפ שהתקבלה מלקוח לקבוצת וואטסאפ אחרת(לצורך העניין לקוח שלח הודעה ואני רוצה שחוץ ממני עוד מישהו יראה את ההודעה מבלי שאצטרך להעתיק או להעביר את ההודעה?)

    39. דהאן אלון

      תודה על הכתבה,
      לא הבנתי איך אני מקבל סטטיסטיקות מאנליטיקס

    40. אור

      היי לא הבנתי,
      כרגע יש לי את הרגיל עם כל ההודעות מגובות.במידה ואני אעבור לבזינס ואתחרט.
      ההודעות מהווטסאפ הראשון(הרגיל )שגיבית אז.
      יחזרו לאותו ווטספ הראשון(הרגיל).

      או שבגלל שעברתי אז לא אוכל להחזיר את שיחות העבר.לוווטאפ הראשון.
      תודנ

    41. שמואל

      שלום
      אשמח להוראות מלאות כיצד משתמשים בתגובה מהירה (קצת הסתבכתי)
      וכמובן תודה על הכל

    42. שרה

      היע, יש סיבה שהוואטסאפ העסקי מסתנכרן רק עד תאריך מסויים עם הוואטסאפ הרגיל?

    43. אליהו שרים

      שלום
      רציתי לשאול האם זה אפשרי ליצור חשבון ווצאפ
      זאת אומרת שאני יכול להתחבר אליו דרך המחשב כמו טלגרם (ואני לא צריך שהפלאפון יהיה דלוק – מחובר לאינטרנט)

    44. נדב

      שלום רב

      האם ניתן לשלוח בווטסאפ עסקי הודעה אוטומטית באופן יומי לרשימת לקוחות?
      תודה

    45. יוני

      ערב טוב ותודה על הכתבה המושקעת…
      אמנם היתה שאלה אבל הייתי שמח להבין במדוייק, אם אני מעוניין לווטסאפ עסקי ללא רכישת קו נוסף אבל יש לי קו טלפון בזק שמשמש רק לאינטרנט אני יכול להגדיר אותו? אני גם ככה לא מעוניין שיחייגו אליי אלא שזה ישמש רק לווטסאפ העסקי
      תודה מראש.

    46. ישראל

      האם ניתן להשתמש בוואטס אפ העסיקי בשתי עמדות מחשב בו זמנית

    47. אריאלה

      הי התקנתי וואטאספ עסקי עם מספר קווי. איך אני יכולה שהלקוחות שלי יוכלו לשלוח לי וואטאסאפ למספר הקווי? כרגע כשמנסים המספר לא מופיע כמשתמש וואטאסאפ

    48. איתן

      האם במעבר לוואטסאפ העסקי רשימות התפוצה המוגדרות כיום ברגיל נשמרות.
      תודה!

    49. מענדי

      ראיתי שיש עסקים שמשתמשים עם ווצאפ עסקי והם עשו שלא יוכלו להתקשר אליהם לווצאפ רק הודעות טקסט.
      האם ידוע לכם איך עושים את זה.

    50. אלי

      כתבה מעולה! ממש עזרה לי

    51. ענת בינדר

      שלום נטולינק, רציתי בבקשה לדעת,
      1) אם אני עוברת מאישי לעסקי, כל אנשי הקשר שלי אמורים לקבל הודעה מוואטס-אפ שמעכשיו החשבון הוא עסקי? או שאני צריכה ליידע אותם?
      2) מה לגביי קבוצות שאני משתתפת בהן ולא מנהלת אותן, כמו של הכתה, ועד בית וכו, האם הן ממשיכות לי כרגיל?

        1. ענת בינדר

          תודה רבה,
          שאלה נוספת..
          מה לגבי סטטוסים (אלה שמתפרסמים ל 24 שעות ונעלמים)
          נשאר כרגיל או שהפונקציה מתבטלת? (אני מפרסמת שם דיי הרבה..)
          תודה וחג שמח

    52. גולדה

      הי
      תודה על הכתבה ועל השו"ת המועיל
      אם לא הלך לי להעביר את הוואטס אפ הרגיל לקו נייח, בוואטס אפ עסקים זה כן ילך?
      אני מתעניינת עבור עסק כמובן.

    53. שוש

      שלום
      עשיתי גיבוי לוואטסאפ הרגיל, התקנתי את הוואטסאפ עסקים, עשיתי אימות , התחיל כאילו לשחזר אבל הוא לא מוצא מה. רשום שאילו שהגיבוי נעשה ב 1.1.1970 ושיש 0 .
      הסרתי והתקנתי כמה פעמים וכעת הסרתי כי אני חוששת שזה ישבש לי את היסטורית השיחות בואטסאפ מסנג'ר.
      לא מבינה למה אני לא מצליחה לעשות העברה ולפתוח חשבון עסקי.
      תודה על העזרה, מראש

    54. בת-אל

      אשמח לעזרתך. אני מנסה להתקין את האפליקציה על הטלפון של העבודה, אבל שהמספר שיופיע הוא מספר קווי של שירות הלקוחות. קוד אימות כמובן שאני לא יכולה לקבל כי מספרי הטלפון שונים, ואני לא מקבלת מהם שיחה.. יש לך תובנות בנושא?

    55. Yarden Luzia

      היי
      יש לי 2 מכשירי טלפון ובכל אחד מהם יש ואטספ רגיל.
      עכשיו פתחתי ואטספ ביזנס באחד מהם והגדרתי בו את מספר הטלפון של המכשיר השני שלי והכל סבבה, חוץ מיזה שאין לי את ההייסטוריית שיחות..
      יש אפשרות לגבות ולהעביר אותה?

    56. חיים

      אם אני רוצה לפתוח וואטצאפ עסקי ולרכוש לצורך כך מספר טלפון בלי סים, האם אקבל הודעת אס. אמ. אס לטלפון ממנו מותקנת האפליקציה. והיכן ישמרו שמות אנשי הקשר.
      האם ניתן לרכוש סים רק לצורך הגדרה ראשונית ושמירת אנשי קשר ולאחר מכן להוציא אותו מהנייד?

    57. הילית

      שלום
      תודה על ההסברים. אשמח אם תענו לי לכמה שאלות לגבי התקנה על קו נייח:
      1. האם ניתן לחבר מספר מחשבים לקו נייח אחד?
      2. האם ניתן לעבוד בו זמנית ממספר מחשבים לאותו קו?
      3. האם חייבים טלפון נייד בשביל וואטסאפ עסקי על קו נייח של העסק? האם ניתן להגדיר כמה ניידים לאותו קו?
      4. אפשר לעשות שיחת וידאו לקו נייח? משני הכיוונים- גם הלקוח מחייג מהנייד לוואטספ העסקי והשיחה במחשב וגם העסק יכול ליזום שיחת וידאו דרך המחשב?
      5. שאלה אחרונה:) להעברת תמונות- העברה כמו וואטסאפ רגיל?
      5. אם רוצים לשלוח לעסק תמונה או קובץ הלקוח שולח תמונה מטלפון נייד למספר נייח?

    58. יוני

      רציתי לדעת בבקשה אם בזמן ההרשמה שאני נשאל אם לבצע את ההתקנה על מספר אחר מה הכוונה?
      ואם אפשר להזין מספר חברה של קידומת 1700 של חברות
      שבעצם הוא מולבש על מספר רגיל .

        1. יוני

          ה 1700 שהוא נתב מולבש בצורת פולו מי על מספר נייד. השאלה איזה מהם להזין בהגדרות רישום ראשוניות של הוואטספ ?
          תודה רבה על המענה .

    59. שני

      תודה רבה על המאמר המפורט!

      אשמח לדעת אם יש אפשרות שלא יהיה מוצג מספר הטלפון של הוואטספ העסקי? שם החברה אכן מופיע אבל ברגע שפותחים את הוואטספ מופיע מס הטלפון ולא השם…

    60. איציק

      שלום..מחקתי בטעות את האפליקציה והתקנתי אותה מחדש כל ההודאות נמחקו יש דרך לשחזר?

    61. יניב

      יש דרך להפוך קבוצת וואטסאפ לרשימת תפוצה, כך שניתן יהיה לשלוח מסר אישי לכל אחד בקבוצה?

    62. Meshi

      ממש עזר לי. תודה!

    63. הלה

      תודה רבה על המאמר.
      האם ישנם עדכונים ממועד כתיבתו לגבי ה-API. בפרט:
      1. האם זמין בארץ?
      2. כיצד מתבצעת ההתקשרות מול וואטסאפ, או שנדרש צד שלישי כלשהו?
      3. האם ניתן להתחיל עם חשבון עסקי רגיל, ולהוסיף בהמשך את ה-API?
      תודה

    64. בצלאל

      איך עושים אימות למס' טלפון 1700, בהנחה שאני מבטל באותו רגע את הניתוב שיחות בכדי לקבל אימות
      וואצפ כותב לי מס' הטלפון ******972170+ אינו תקף עבור המדינה ישראל

    65. אלי

      היי,
      הקמתי חשבון ווטסאפ עסקי. שלחתי הודעה בקבוצה, אך הנמנענים לא קיבלו אותה. מה יכולה להיות הסיבה
      אלי

    66. עינת

      הי, התקנתי ווטאצפ עסקי. האם יש אפשרות לקבל SMS לווטאצפ העסקי?

    67. רחלי

      איך עושים שבחשבון עסקי בוואצפ , ברגע שאני שולחת לאנשים הודעה או שהם שולחים אלי דרך קישור לוואצפ שלי –
      איך ליצור אפשרות שהם לא יראו את המספר שלי

    68. נועה גורדון פרייזלר

      הי, קוראת את המאמר הנפלא הזה שנתיים אחרי שהתפרסם לראשונה, עברתי על כל (!) השאלות והתשובות, ובכל זאת אשמח לעדכון:
      אני ושותפתי פתחנו וואטסאפ ביזנס, הוא הותקן על הטלפון שלי.
      אנחנו רוצות שיותקן גם על הטלפון שלה, מפאת זמינות מירבית ללקוחות שלנו. כך שתינו נוכל לענות.
      האם יש אפשרות כזו?
      או לחלופין: האם יש אפשרות שהיא תעבוד עליו מהמחשב ואני מהטלפון?
      מה חדש בתחום?

    69. סיגל

      שלום,
      הכתבה מאוד עזרה לי בהתקנה של הוואטסאפ ונתתם הרבה טיפים חשובים וטובים.
      איך אני בונה את רשימת אנשי הקשר לעסקי, רק בהתחברות לאנשי הקשר הפרטיים?
      ז"א שאני צריכה להכניס את כל הלקוחות לאנשי הקשר הרגילים שלי?
      תודה רבה

    70. תמנע

      היי, במידה ואני מעוניינת לשנות sim, האם הsim צריך להיות מותקן על הפלאפון לשם שימוש בו? כיוון שאני רוצה שזה יהיה מספר שונה מהטלפון הפרטי שלי…
      תודה!

    71. חנה

      היי רציתי לדעת האם כאשר יש לי 2 יוזרים של ווטסאפ נגיד עסקי ורגיל או 2 יוזרים של DISA , האם כאשר אני מתחברת אונליין למשתמש אחד ומדברת שם האם רואים גם במשתמש השני שאני מחוברת?
      תודה

    72. ארז נוב

      שלום,
      איך ניתן לפתוח קבוצה בצורה אוטומטית ולא ע"י הקלדה של אחד אחד

    73. וואטסאפית

      יש לי וואטסאפ אישי ועסקי בטלפון (כלומר 2 מספרים)
      יש אפשרות להשתמש במחשב עם שניהם?
      אני משתמשת במחשב ב- web.whatsapp.com עם המספר האישי. יש איזושהי דרך להשתמש גם במספר השני העסקי?
      תודה

        1. וואטסאפית

          רעיון מעולה, איך לא חשבתי עליו. תודה

    74. תמנע

      היי רציתי לדעת, האם כאשר יש לי 2 חשבונות ווטסאפ, אחד עסקי ואחד פרטי שאימתתי אותו עם מספר טלפון אחר (אבל שלא נמצא אצלי בסין בטלפון), האם כאשר אני מתחברת לווטסאפ הפרטי רואים חיבור בעסקי גם אם זה לא אותו מספר ?

    75. הילה

      היי,
      האם אני יכולה לחבר על הטלפון הפרטי שלי (עם הווטצאפ שלי הפרטי) את הווטאטספ העסקי, שהוא מוגדר על מכשיר ומס טלפון אחר)?
      תודה

    76. הילה

      וכל פעם צריך לעשות את החיבור והאימות מחדש?

    77. קרן

      היי, הפעלתי wb על מספר קווי (03) על מנת שלא אצטרך לשלב אותו בנייד הפרטי שלי – איך באפשרותי לערוך לו רשימת אנשי קשר משלו – כשהשימוש בו יהיה ממוחשב בלבד וללא מכשיר סלולרי

    כתיבת תגובה