שיווק דיגיטלי Netolink » בלוג שיווק דיגיטלי באינטרנט » 16 פקודות מתקדמות בעת חיפוש ב-Gmail

16 פקודות מתקדמות בעת חיפוש ב-Gmail

אנחנו בטוחים שמרבית מכם משתמשים בתיבת הדואר האלקטרוני Gmail מהרבה סיבות: זה נוח, זה מהיר, יש לא מעט שטח אחסון, קל לחבר לשם שירותים נוספים של גוגל. כמו כן, אפשר לחבר את גם לתוספים חיצוניים שהופכים את תיבת האימייל שלכם למקצועית יותר.

על מנת לבצע סדר בתיבת ה-Gmail שלכם ובמיוחד אם יש לכם כמות אימיילים גדולה, אתם בוודאי משתמשים בתיקיות ובלשוניות ולפעמים גם עורכים חיפוש בתיבת החיפוש שנמצאת בתיבת הדואר שלכם. אפשר לערוך חיפוש רגיל בתיבת החיפוש כדי להגיע לטקסט כלשהו, אבל קשה יותר להגיע למייל ספציפי לפי פרמטרים אחרים אם אתם לא יודעים להשתמש בפקודות מסויימות.

פקודות אלו, שנקראים גם אופרטורים, עוזרים לייעל את החיפוש על מנת להגיע למייל המתאים ביותר. אלו כל האופרטורים המתקדמים ב-Gmail.

1. שם השולח

ייתכן ואתם רוצים להגיע למייל מסוים לפי שם השולח, עליכם להשתמש בפקודה from:, לדוגמה: from:Danny.

מחלקת הפרסום של Netolink בעלת תו שותף (Partner) רשמי Google & Facebook-Meta
בדקו איך לשפר את המודעות והקמפיינים שלכם לקידום המכירות והלקוחות בעסק - ייעוץ ראשוני בחינם (במקום 599 ₪).

    מומחה שיווק דיגיטלי זמין לשיחה כדי לקדם את העסק שלך


    אפשר גם לפנות ישירות דרך הוואטסאפ שלנו.

    2. שם הנמען

    במידה ואתם רוצים לראות מיילים לפי שם הנמען, כלומר, אלו שאתם שולחים להם מייל, יש להתשמש בפקודה to:, לדוגמה: to:Natalie.

    3. נמענים בשדה מסויים

    במידה ואתם רוצים להגיע לנמען שנמצא בשדה מסוים, יש לבחור בפקודות cc: או bcc:, לדוגמה: cc:Natalie.

    4. נושא המייל

    במידה ואתם רוצים להגיע למיילים לפי מילים שנמצאות בשורת הנושא, השתמשו בפקודה subject:, לדוגמה subject:פגישה.

    5. סינון

    אם ברצונכם להסיר כמה הודעות מתוצאות החיפוש, אתם יכולים להשתמש במינוס לפני המילה, לדוגמה: פגישה -סרט.

    6. הודעות עם מילה מדוייקת

    אם אתם מחפשים הודעה שכוללת מילה מסויימת באופן מדוייק, יש להתשמש בפלוס לפני המילה, לדוגמה: +משרד.

    7. חיפוש מדוייק

    במידה ואתם מעוניינים להגיע לטקסט מסויים או ביטוח כלשהו, יש להשתמש עם מרכאות, לדוגמה: "תוכנית עסקית".

    8. פקודה "או"

    אתם יכולים להשתמש בפקודה "או" על מנת להגיע לכמה תוצאות שכוללות אחד מן התנאים עם הפקודה OR, לדוגמה: from:Danny OR from:Natalie.

    9. הודעות עם שם תווית

    ניתן לחפש הודעות לפי תווית כלשהי שתייגתם את המייל עם הפקודה label:, לדוגמה: label:עבודה.

    10. הודעות שכוללות קובץ

    אם ברצונכם להגיע להודעות שכוללות קובץ מצורף, יש להשתמש בפקודה הבאה: has:attachment.

    אם הקובץ מצורף של Drive, מסמכים או sheets, יש להשתמש בפקודות: has:drive, has:document, has:spreadsheet, או has:presentation.

    11. חיפוש לפי שם או סוג קובץ

    ניתן לבצע חיפוש לפי שם קובץ או לפי סוג קובץ על ידי הפקודה filename:, לדוגמה: filename:pdf או filename:example.txt.

    12. הודעות עם יוטיוב

    כדי לחפש הודעות שכוללות יוטיוב, יש להשתמש בפקודה הבאה: has:youtube.

    13. רשימת דיוור

    כדי להגיע להודעות מרשימות דיוור, יש להשתמש בפקודה list:, לדוגמה: list:info@example.com.

    14. הודעות מסומנות

    אם אתם מעוניינים להגיע להודעות מסומנות בכוכב או כחשובות, הודעות שלא נקראו או הודעות שנקראו. יש להשתמש בפקודות הבאות:

    • הודעות שמסומנות כחשובות: is:important או label:important.
    • הודעות שמסומנות בכוכב: is:starred.
    • הודעות שנקראו: is:read.
    • הודעות שלא נקראו: is:unread.

    15. הודעות לפי תקופת זמן

    אם אתם מחפשים הודעות שנשלחו לפי תקופת זמן מסויימת יש להשתמש בפקודות: before:, after:, newer: או older:, ובפורמט תאריך yyyy-mm-dd, לדוגמה: after:2018/01/01.

    16. גודל הודעה

    אם ברצונכם להגיע להודעה כלשהי העולה על גודל מסויים בביטים, יש להשתמש בפקודה size:, לדוגמה: size:1000000.

    הודעות גדולות או קטנות מגודל מסויים, יש להשתמש בפקודה larger: או smaller:, לדוגמה: larger:5M.

      מומחה שיווק דיגיטלי זמין לשיחה כדי לקדם את העסק שלך


      חדש: רוצים להתעדכן, לשאול שאלות ולקבל הסבר בענייני שיווק דיגטלי?
      הצטרפו אל קהילת מקצועני שיווק דיגיטלי באינטרנט בקבוצת הפייסבוק

      כלים מומלצים לאתרי וורדפרס WordPress
      • Cloudways - אחסון אתרים לוורדפרס הטוב ביותר! 25% הנחה קוד קופון CLOUDONE
      • Elementor PRO - תוסף בניית עמודים לוורדפרס
      • JetPlugins - תוסף הרחבה לאלמנטור
      • Astra PRO - תבנית/ערכת נושא לוורדפרס מבין הטובות ביותר

      הטבות לעסקים ולחנויות:

      • רוצים לקבל חשיפה לעסק? פרסום כתבה בחינם במגזין חזית.
      • רוצים לקדם את העבר עסק? פרסום עסק בחינם באינדקס עסקים טופלינק.

      רוצים לדעת מה הזכויות והחובות שלכם? היכנסו למאגר מידע פרוטוקול.

      כתיבת תגובה

      האימייל לא יוצג באתר.