בלוג שיווק דיגיטלי באינטרנט

מדריכים וכתבות בנושאי שיווק דיגיטלי באינטרנט ובפרט בנושאי פרסום באינטרנט, קידום אתרים, אתרי אינטרנט, רשתות חברתיות ועוד

קידום אתרים 2017: 10 תחזיות והשינויים הצפויים

קידום אתרים בשנת 2017 (SEO) יהיה שונה יותר, אגרסיבי יותר ובעל שינויים משמעותיים יותר בהשוואה לשנת 2016 וכל זאת בהובלת מנועי החיפוש הגדולים. מנועי החיפוש גוגל, בינג, יאהו (בינג), יאנדקס ישפיעו על אופן הצגת התוצאות, הדירוג וכל זאת בהתחשב פרמטרים חשובים נוספים כמו ספאם, מהירות ומובייל. איזה שינויים צפויים להיות לנו עבור קידום אתרים 2017? …

קידום אתרים 2017: 10 תחזיות והשינויים הצפויים לקריאה »

קטגוריה או תג (או תווית) – כל מה שחשוב לדעת

יש לכם אתר אינטרנט עם מערכת ניהול תוכן או מערכת מסחר אלקטרוני? אתם צריכים לדעת מה ההבדל בין קטגוריה ובין תג (או תווית), מתי להשתמש בקטגוריה, מתי להשתמש בתגית, האם להשתמש בתת קטגוריה, מה יותר טוב עבור קידום האתר שלכם במנוע החיפוש, מה טוב יותר עבור המשתמשים של האתר שלכם ועוד. מה ההבדל בין קטגוריה …

קטגוריה או תג (או תווית) – כל מה שחשוב לדעת לקריאה »

נתוני שימוש של קהלים בפייסבוק – המדריך המלא

נתוני שימוש של קהלים או ניתוח קהל היעד שלכם בפייסבוק עוזר לכם ללמוד ולהבין את קהל היעד שלכם. נתוני שימוש של קהלים בפייסבוק (או כפי שזה מוגדר באנגלית: Audience Insights) עוזרת לכם להכיר את האנשים החשובים לעסק שלכם כדי להבין מה חשוב עבורם. תוכלו ללמוד על המיקום שלהם, התנהגות, תחומי עניין ועוד. הכלי הזה בפייסבוק …

נתוני שימוש של קהלים בפייסבוק – המדריך המלא לקריאה »

קידום אתרים אורגני או פרסום ממומן במנועי חיפוש

קידום אתרים אורגני או פרסום ממומן במנועי חיפוש (ידוע גם בשם: קידום אתרים ממומן) – מה בעצם טוב יותר עבורכם? ממה כדאי להתחיל? מה ההבדלים העיקריים בינהם? בהגיעכם לבחור קידום אתרים אורגני או פרסום ממומן עליכם לדעת מספר דברים חשובים: מה דומה בינהם? ההבדלים החשובים בין 2 ערוצי השיווק, איפה כדאי להתחיל, מה הכלים הדרושים לכך, …

קידום אתרים אורגני או פרסום ממומן במנועי חיפוש לקריאה »