שיווק דיגיטלי Netolink » פרסום ברשת המדיה

פרסום ברשת המדיה

להגיע ללקוחות בכל מקום באינטרנט. פרסום ברשת המדיה מאפשר להציג את העסק שלך והשירותים והמוצרים שאתה מציע ברשתות פרסום שונות ובאתרים מובילים. הפרסום יופיע ללקוחות בזמן שהם גולשים וצורכים מידע באינטרנט.

גם העסק שלך יכול להגיע ליותר לקוחות באמצעות פרסום ממוקד לפי נושאים ומיקומים שונים. בעזרת הפיתרון של Netolink, תקבל את כל הכלים והידע הנדרש כדי להשיג את המטרות שהצבת.

על מנת לספק את השירות היעיל ביותר עבורך, אנחנו מקיפים את כל הנושא של פרסום ברשת המדיה ובכלל:

  • בניית אסטרטגיה.
  • גיבוש מטרה.
  • מיקוד לפי נושאים ואתרים.
  • הגדרת תקציב.
  • יצירת קמפיין.
  • יצירת מודעות.
  • ניתוח נתונים.
  • שיפור ביצועים.

באילו רשתות פרסום ניתן לפרסם?

חברתנו, Netolink, מספקת פתרונות פרסום ברשת המדיה:

  • פרסום ביוטיוב (Youtube).
  • פרסום בג'ימייל (Gmail).
  • פרסום בדאבל קליק (DoubleClick).
  • פרסום בוויז (Waze).
  • פרסום בגוגל פליי (Google Play).
  • פרסום באפסטור (Apple App Store).
  • פרסום בטאבולה (Taboola).
  • פרסום באאוטבריין (Outbrain).
  • פרסום בגוגל שופינג (Google Shopping / Merchant Center).
  • פרסום ביאנדקס מרקט (Yandex Market).
  • פרסום באמזון (Amazon).
  • פרסום באיביי (Ebay).

כל רשת מדיה פועלת בשיטה אחרת והיא מתאים לקהלי יעד שונים ולפי מיקומים ותחומי עניין שונים. למרות זאת, אנחנו מומחים בפתרונות פרסום ברשתות המדיה האלו.

האם אני צריך דף נחיתה?

דף נחיתה הוא עמוד בו הלקוחות שלך משאירים פרטי התקשרות או רוכשים ממך מוצרים ישירות מהאתר שלך. כאשר הלקוחות שלך רואים את המודעה שלך ברשתות הדיספליי ולאחר לחיצה על המודעה, הם נוחתים בעמוד נחיתה.

במידה ויש לך עמוד נחיתה – מעולה!

במידה ואין לך עמוד נחיתה – לא נורא! אנחנו נבנה עבורך דף נחיתה איכותי וברמה גבוהה.

פרסום ברשת המדיה (דיספליי) – מחירים

המחירים של חברת נטולינק מחולקים ל-2:

עלות הקמת קמפיין (תשלום חד פעמי) – זהו העלות של יצירת הקמפיין, יצירת מודעות, מיקוד ופרטים נוספים.
עלות ניהול קמפיין (משתנה בהתאם לתקציב) – זהו העלות של ניהול הקמפיין, לרבות שירותי אנליטיקס עבור מודעות, שיפור ביצועים ושאר פרטי הניהול.