להגיע ללקוחות בכל מקום באינטרנט.

פרסום ברשת המדיה מאפשר להציג את העסק שלך והשירותים והמוצרים שאתה מציע ברשתות פרסום שונות ובאתרים מובילים. הפרסום יופיע ללקוחות בזמן שהם גולשים וצורכים מידע באינטרנט.

גם העסק שלך יכול להגיע ליותר לקוחות באמצעות פרסום ממוקד לפי נושאים ומיקומים שונים. בעזרת הפיתרון של Netolink, תקבל את כל הכלים והידע הנדרש כדי להשיג את המטרות שהצבת.

צור קשר כעת

מה השירות כולל?

seo

על מנת לספק את השירות היעיל ביותר עבורך, אנחנו מקיפים את כל הנושא של פרסום ברשת המדיה ובכלל:

  • בניית אסטרטגיה.
  • גיבוש מטרה.
  • מיקוד לפי נושאים ואתרים.
  • הגדרת תקציב.
  • יצירת קמפיין.
  • יצירת מודעות.
  • ניתוח נתונים.
  • שיפור ביצועים.

איפה ניתן לפרסם באמצעות פרסום ברשת המדיה?

Netolink מומחת במתן פתרונות: פרסום ב-YouTube, Gmail, טאבולה, אאוטבריין, דאבל קליק, גוגל פליי, אפסטור, אמזון, איביי ופרסום באתרים נוספים.

מהם היתרונות של פרסום ברשת המדיה?


מיקוד ייחודי

ניתן למקד את הפרסום לפי נושאים ולפי אתרים.


חיוב שונה

החיוב יכול להיות לפי קליקים, צפיות, הופעות ועוד.


אין תקציב מינימום

ניתן להשקיע כל תקציב שאתם יכולים לעמוד בו.


הגעה ללקוחות

המודעות מופיעות ללקוחות שצורכים מידע דומה לעסק שלך.



תשלום לאחר תוצאות

התשלום לאחר כ-30 יום – מספיק זמן למכור ללקוחות לפני שתוציא כסף מהכיס.


ניתוח ובקרה

אפשרויות מתקדמות לשיפור ביצועים, ניתוח מודעות ובקרה מלאה.


קבל 300 ₪ כעת והתחל לפרסם! התחל כעת

מה עוד צריך לדעת?

באילו רשתות פרסום ניתן לפרסם?

חברתנו, Netolink, מספקת פתרונות פרסום ברשת המדיה:

  • פרסום ביוטיוב (Youtube).
  • פרסום בג'ימייל (Gmail).
  • פרסום בדאבל קליק (DoubleClick).
  • פרסום בוויז (Waze).
  • פרסום בגוגל פליי (Google Play).
  • פרסום באפסטור (Apple App Store).
  • פרסום בטאבולה (Taboola).
  • פרסום באאוטבריין (Outbrain).
  • פרסום בגוגל שופינג (Google Shopping / Merchant Center).
  • פרסום ביאנדקס מרקט (Yandex Market).
  • פרסום באמזון (Amazon).
  • פרסום באיביי (Ebay).

כל רשת מדיה פועלת בשיטה אחרת והיא מתאים לקהלי יעד שונים ולפי מיקומים ותחומי עניין שונים. למרות זאת, אנחנו מומחים בפתרונות פרסום ברשתות המדיה האלו.

איך זה עובד? (בהרחבה)

ראשית כל, אנחנו יוצרים איתך קשר על מנת לקבל מידע על העסק שלך, על השירותים שאתה מציע, מיהו קהל היעד שלך, מיהם הלקוחות שלך, מהי מטרת הפרסום ומידע נוסף.

שנית, אנחנו בונים אסטרטגיה ומגבשים תכנית עבודה. בשלב הבא אנחנו מתחילים לבנות עבורך קמפיין תוך כדי הגדרה ומיקוד לפי פרמטרים שונים על מנת לפנות אל קהל היעד המתאים ביותר עבורך בעיקר לפי תחומי עניין ומיקומים.

לאחר מכן, אנחנו יוצרים עבורך מודעות רלוונטיות ומפנים את הלקוחות אל דף הנחיתה שלך או דף המוצר שלך.

לאחר שהקמפיין פעיל, אנחנו עורכים אותו ומנהלים בצורה מקצועית על מנת שתקבל תוצאות טובות יותר תוך כדי ייעול מקסימלי וניצול אפקטיבי של התקציב שלך.

האם אני צריך דף נחיתה?

דף נחיתה הוא עמוד בו הלקוחות שלך משאירים פרטי התקשרות או רוכשים ממך מוצרים ישירות מהאתר שלך. כאשר הלקוחות שלך רואים את המודעה שלך ברשתות הדיספליי ולאחר לחיצה על המודעה, הם נוחתים בעמוד נחיתה.

במידה ויש לך עמוד נחיתה – מעולה!

במידה ואין לך עמוד נחיתה – לא נורא! אנחנו נבנה עבורך דף נחיתה איכותי וברמה גבוהה.

פרסום ברשת המדיה (דיספליי) - מחירים

המחירים של חברת נטולינק מחולקים ל-2:

  1. עלות הקמת קמפיין (תשלום חד פעמי) – זהו העלות של יצירת הקמפיין, יצירת מודעות, מיקוד ופרטים נוספים.
  2. עלות ניהול קמפיין (משתנה בהתאם לתקציב) – זהו העלות של ניהול הקמפיין, לרבות שירותי אנליטיקס עבור מודעות, שיפור ביצועים ושאר פרטי הניהול.
מה התקציב הנדרש לפרסום?

אין כל תקציב מינימום שנדרש לצורך פרסום העסק שלך. אולם, התקציב המינימלי שאנחנו מנהלים עבור הלקוחות שלנו הוא תקציב חודשי של 1,000 ₪.

אין התחייבות!

אין לכם כל התחייבות ואנחנו לא מחתימים אתכם לשנה או יותר. אתם רשאים לעזוב בכל עת ובכל זאת בהתראה של 30 יום מראש שהיא תיכנס לתוקף בתום החודש לאחר מתן ההתראה המוקדמת.

מהו רימרקטינג?

רימרקטינג היא פעולה הנקראית "שיווק מחדש" והיא יעודה גם בשם ריטרגטינג. למעשה, לאחר שהאנשים נחתו בדף הנחיתה שלך, נוכל למדוד אותם ולאחר מכן ליצור קהל ייחודי שאליו נמקד קמפיינים נוספים.

לדוגמה, נוכל להגיע אל האנשים שנחתו בדף הנחיתה שלך ולא השאירו פרטי יצירת קשר. דוגמה נוספת היא, נוכל למקד אנשים שהוסיפו מוצר לעגלת קניות ונשרו לאחר מכן ולא רכשו את המוצר שלך.

יש עוד מגוון רחב של אפשרויות מיקוד על ידי שיווק מחדש.

מה אפשר לפרסם?

שאלה מעולה! ניתן לפרסם כל דבר שעשוי לתרום לעסק שלך ובתנאי שזה חוקי ועומד בהנחיות של מערכות הפרסום. ככלל, ניתן לפרסם:

  • מודעות וידיאו להגברת מודעות המותג שלך.
  • פרסום קידום מוצר חדש בחנות מסחר אלקטרוני או במרקטפלייס.
  • קמפיין של הנחה/הטבה של שירות / פתרון כשלהו.
  • סדרת מודעות לקראת תקופות חגים.
  • מיקוד מחדש לקהלי יעד שהיו באתר שלך.
  • מודעות שמטרתן לגייס עובדים חדשים.
  • ועוד.
האם אפשר למדוד תוצאות?

בוודאי! יש לנו מגוון של כלים לניתוח תוצאות של הקמפיין שלך. מערכת הפרסום היא כלי אחד המאפשר קבלת מידע על ביצועי הקמפיין, מערכות הטמעה נוספות מאפשרות לקבל מידע מורחב יותר תוך כדי השוואת פרמטרים נוספים.

בנוסף, ניתן להטמיע מערכות ניתוח וניטור משתמשים אל דף הנחיתה שלך על מנת שנוכל למדוד כמה אנשים נחתו בדף הנחיתה שלך וכמה אנשים השאירו פרטי התקשרות. נוכל למדוד המרות ולאחר מכן נוכל למקד לאנשים נוספים.

הערות נוספות

כל לקוח חדש שיצטרף אל חברת נטולינק במסגרת פתרונות הפרסום, רשאי לקבל קופון בסך 300 ₪ במתנה לפרסום באינטרנט לחשבונות פרסום חדשים ולקמפיין ראשון בלבד.

הקופון יחולק במסגרת חיוב-זיכוי ללקוחות לאחר 30 יום מרגע תחילת הפרסום בניהול שלנו בלבד.

ההטבה עד 30.4.2018

צור קשר כעת וקבל הצעת מחיר בחינם