Netolink שיווק דיגיטלי » בלוג שיווק דיגיטלי באינטרנט » טוויטדק (TweetDeck) – מה זה ואיך הוא מסייע לכם לנהל חשבון טוויטר לעסק או לארגון שלכם?

טוויטדק (TweetDeck) – מה זה ואיך הוא מסייע לכם לנהל חשבון טוויטר לעסק או לארגון שלכם?

אם אתם משתמשים עם טוויטר, ותרצו לנהל אותו בצורה מקצועית יותר, תוכלו להשתמש בכלים שונים ויש כלי חינמי שנקרא טוויטדק (TweetDeck). הכלי מקנה לכם אפשרויות נוספות כמו תזמון פוסטים, ניטור ומעקב.

הנה המדריך עבורכם.

מה זה טוויטדק (TweetDeck)?

טוויטדק (TweetDeck) הוא לוח בקרה וסטודיו שמאפשר לנהול את החשבון ה-Twitter (טוויטר) שלכם במקום אחד, בצורה קלה ופשוטה וזאת עם כלים קלים במיוחד לכל יוצר, עסק או ארגון. אפשר לחלק את לוח הבקרה לעמודות שונות ובכך לעקוב ולבצע דברים במקביל במסך מרכז אחד.

במקור, טוויטדק (TweetDeck) נוצרה בתור חברה עצמית לניהול חשבונות טוויטר. בשנת 2011, טוויטר רכשה את הכלי הזה והטמיעה אותו כחלק מהשירותים של החברה כדי לסייע לעסקים ולגופים בניהול חשבונם בטוויטר.

טוויטדק בשונה מהרשת החברתית, מאפשרת לקבל את כל המידע החשוב לכם בתוך לוח בקרה אחד ובודד. ניתן להוסיף לשם עמודות רבות כאשר כל עמודה יכולה לכלול כלים ואפשרויות כמו מעקב אחר חשבונות, קבלת הודעות, מעקב אחר עוקבים, תזמון פוסטים ועוד.

אילו תכונות יש לשירות טוויטדק?

טוויטדק (TweetDeck) מאפשרת ליצור עמודות ללא הגבלה של מידע שחשוב לכם לעקוב אחריו במקביל. ככתוב מקודם, כל עמודה כוללת תכונה שונה, אלו הם:

  • בית – זהו עמוד הניוזפיד שלכם וכאן אפשר לקבל מידע על כל מה שקורה בטוויטר. לרוב מדובר על פוסטים של משתמשים שאתם עוקבים אחריהם, פוסטים שלכם.
  • משתמש – כאן ניתן לעקוב אחר המתרחש אצל משתמש ספציפי, יכול להיות המשתמש שלכם, הלקוח שלכם או המתחרה שלכם.
  • התראות – כאן ניתן להציג התראות של חשבון הטוויטר, מי עקב אחריכם, מי סימן אהבתי לפוסט ועוד.
  • חיפוש – עמודה המאפשרת לעקוב ולנטר אחר המתרחש לפי מילת מפתח או כמה מילים. אפשר גם להזין האשתגים.
  • רשימה – אם אתם מנהלים רשימה של משתמשים בטוויטר או עוקבים אחר רשימה כזו, תוכלו להציג אותם בעמודה ייעודית.
  • קולקציה – אם יצרתם אוסף של פוסטים, תוכלו להציג אותם בעמודה נפרדת.
  • במגמה – כאן אפשר לעקוב אחר עדכונים ומגמתיות בטוויטר. זה עוזר לכם להיות עם אצבע על הדופק אחר הקורה בעולם.
  • לייקים – עמודה זו מאפשרת לכם לראות את כל הפוסטים שסימנתם להם לייק.
  • הודעות – עמודה המאפשרת לכם לשלוח הודעות פרטיות למשתמשים אחרים ולראות הודעות פרטיות שנשלחות אליכם.
  • אזכורים – עמודה זו מסייעת לכם לקבל מידע על משתמשים שאזכרו אתכם בפוסט או בתגובה מסויימת. אזכור נעשה על ידי הוספת כרוכית (@).
  • עוקבים – עמודה שמציגה את העוקבים החדשים שלכם בתקופה האחרונה.
  • תזמונים – עמודה שמציגה לכם את הפוסטים המתוזמנים שלכם בעתיד.
  • יומן פעילות – עמודה הכוללת עדכונים אחר תגובות, סימוני אהבתי, מעקבים ועוד, של המשתמש שלכם או של מי שאתם עוקבים אחריו.

איך לפתוח חשבון טוויטדק?

כדי להתחיל, אתם צריכים ליצור חשבון טוויטדק בחינם כאן: tweetdeck.twitter.com. לאחר מכן אתם צריכים ללחוץ על התחברות עם טוויטר וזה הכל.

כאשר אתם נמצאים בחשבון שלכם, תוכלו להוסיף את כל העמודות הכתובות מקודם על ידי לחיצה על "Add column" בתפריט הצדדי.

פרסום או תזמון פוסטים

אחד היתרונות הגדולים של הכלי הזה, הוא האפשרות לפרסם פוסטים או ליצור פוסטים מתוזמנים מראש. תזמון, הכוונה היא להוסיף פוסטים תחת טיוטה ולקבוע מתי הם יפורסמו ויוצגו למשתמשים אחרים. זה עוזר לכם לפרסם את הפוסטים בזמנים הנכונים ביותר כדי להגיע ליותר חשיפות של משתמשים.

כדי לפרסם או לתזמן פוסט, לוחצים על כפתור "Tweet", בוחרים את החשבון (אם יש כמה), כותבים את הציוץ, מוסיפים מדיה ואז קובעים מתי הוא יפורסם.

חיפוש מתקדם

חיפוש מתקדם הוא כלי מעולה המאפשר לכם לקבל את המידע הרלוונטי עבורכם. ניתן לערוך חיפוש מורכב המתאים לדרישות או לרצונות שלכם, ובכך לסנן מידע פחות רלוונטי. אפשר להשתמש עם האשתמים, אזכורי משתמשים, חיפושי מניות, שימוש במסננים מתקדמים ועוד.

כדי להתחיל, יש לבחור בשדה החיפוש מתחת לכפתור הטוויטר בצד, להזין טקסט ולאחר מכן תיווצר עמודה שאותה ניתן לערוך.

ניהול חשבונות טוויטר מרובים

טוויטדק מאפשרת לכם לנהל כמה חשבונות טוויטר במקביל במערכת אחת. למעשה, ההתחברות היא לחשבון טוויטר אחד והוא החשבון המקושר של חשבון הטוויטדק. עם זאת, ניתן להוסיף תחת חשבון הטוויטר שהתחברתם אליו, עוד חשובות משנה.

כדי לעשות זאת, לוחצים על "Accounts" בתפריט הצדדי ואז בוחרים קישור לחשבון אחר שאתם מנהלים אותו. בלחיצה כזו תיפתח חלונית טוויטר ושם צריך להזין את פרטי הכניסה. לאחר מכן, החשבון יתווסף לרשימה שנמצאת בתפריט "Accounts".

ניהול צוותים

בדומה לניהול כמה חשבונות, ניתן גם ליצור צוותים, על מנת לאפשר למשתמש אחר לנהל את החשבון שלכם. למשל אם אתם עובדים עם חברת שיווק או ניהול מדיה דיגיטלית. אז תוכלו להעניק להם גישה לחשבון ללא צורך בסיסמא.

כדי לעשות זאת, ניגשים לתפריט הצדדי "חשבונות" ובוחרים "ניהול צוות", שם מזינים את שם החשבון שיקבל את ההרשאות לכך.

    ייעוץ שיווק דיגיטלי - כל מה שהעסק שלך צריך.
    קבל/י היום שיחת ייעוץ ראשוני ממומחה שיווק ללא כל עלות (במקום 250 ₪, ההטבה עד 15.05.2021).


    הטבות לעסקים קטנים ולעצמאים:

    רוצים לדעת מה הזכויות והחובות שלכם? היכנסו למאגר מידע פרוטוקול.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *