שיפור יחס המרה

הפוך יותר גולשים ללקוחות של העסק. שיפור יחס המרה הוא פיתרון המאפשר להפוך גולשים ארעיים באתר שלך ללקוחות פוטנציאליים או לקוחות משלמים באמצעות אופטימיזציית המרות באתר שלך. המרה עשוייה להיות הזמנת מוצר, השארת פרטי התקשרות, הרשמה למייל וכל אירוע אחר חשוב לעסק שלך.

בעזרת הפיתרון של Netolink, תקבל את כל הכלים והידע הנדרש כדי להשיג את המטרות שלך.

על מנת לספק את השירות היעיל ביותר עבורך, הפיתרון שיפור יחס המרה כולל בין היתר:

  • בניית אסטרטגיה.
  • גיבוש מטרה.
  • קבלת גישה לנתונים.
  • A/B Testing.
  • הטמעת Heat Maps.
  • הפעלת שאלונים וסקרים.
  • ניתוח ערוצי שיווק ופרסום.

איך זה עובד? (בהרחבה)

ראשית כל, אנחנו יוצרים איתך קשר על מנת לקבל מידע על העסק שלך, על השירותים שאתה מציע, מיהו קהל היעד שלך, מהי הבעיה הקיימת (ככל שידוע לך) ומידע נוסף.

שנית, אנחנו בונים אסטרטגיה ומגבשים תכנית עבודה כדי שנוכל לקבוע מה למדוד ואיך, אילו כלים להשתמש, תקופות זמן ופרטים אחרים. לאחר מכן, אנו נצטרך לקבל גישה למידע ולנתונים לרבות למערכות הפרסום והאנליטיקס.

בשלב הבא אנחנו מנתחים את המידע הקיים ומתחילים לפעול באמצעות הכלים לכיוון מענה למטרות שקבענו בתכנית העבודה.

לבסוף, אנחנו בודקים את התוצאות עם מדדי KPI שהוגדרו לצורך השוואת ביצועים ושיפורים וממשיכים הלאה.

שיפור יחס המרה ידוע גם כ-CRO (ראשי תבות של Conversion Rate Optimization).

שיפור יחס המרה – מחירים

המחירים של חברת נטולינק תלויים בכמות העבודה הנדרשת תוך כדי הבנה של עומק העבודה והתחשבות בזמן הביצוע. בדרך כלל המחיר מחושב לפי שעות עבודה בפועל.

נטולינק Netolink
Logo
השוואת פריטים
  • Total (0)
ביצוע השוואה
0