הגדרת דף עסקי בפייסבוק - המדריך המלא
                           

דף עסקי בפייסבוק מאפשר ליצור לכם נוכחות ברשת חברתית על מנת להתחבר ללקוחות, לשווק את עצמכם ואפילו כדי לפרסם מודעה ממומנת. בואו נלמד איך להגדיר דף עסקי בפייסבוק.

איך יוצרים דף עסקי בפייסבוק?

ראשית כל יש 2 דרכים ליצירת דף:

הצטרפו לעמוד הפייסבוק שלנו וקבלו עדכונים נוספים:



יש לנו טלגרם 🙂 בואו להיות חברים שלנו: t.me/NetolinkIL
  1. יצירת דף חדש.
  2. המרת פרופיל פרטי לדף עסקי – אם יש לכם פרופיל פרטי, תוכלו להפוך אותו לדף עסקי.

סוג הדף:

שנית, עליכם ליצור דף עסקי וזאת תוכלו לעשות ישירות מהעמוד הראשי או מכמה מקומות אחרים (אל תדאגו קישור אנחנו נשים בסוף הכתבה). תהיה לכם אפשרות ליצור את הדפים הבאים:

  • עסק מקומי או מקום – מתאים לעסקים מקומיים, פיצרייה, חנות מקומית, בית ספר ועוד.
  • חברה, ארגון או מוסד – מתאים לחברות ולארגונים המשווקים את כלל הארגון ולא מקומי. כגון: בנקים, חברת חדשות ועוד.
  • מותג או מוצר – אם יש לכם מספר מוצרים או מותגים בולטים תוכלו להקים להם דף בחלק זה.
  • אמן, להקה או דמות ציבורית – כאן די ברור מתאים לזמרים, דמות ציבורית וכד'.
  • בידור – ספר, סרט, ערוץ וכד'.
  • מטרה או קהילה – דף למטרות אחרות.

פרטים מזהים:

לאחר שבחרתם את הדף שברצונכם ליצור, כעת עליכם לספק פרטים על הדף עצמו, אל תדאגו לאחר שתקימו את הדף תוכלו לשנות את הפרטים הללו. פייסבוק מבקשים: שם – יכול להיות שם העסק שלכם או שם אחר שאנשים עשויים לחפש כדי למצוא אותו. לעסקים מקומיים: רחוב, עיר, מיקוד וטלפון.

פרטים ראשוניים (נרחיב בחלק הבא):

לאחר שתלחצו על "התחל" עליכם להוסיף את הפרטים הבאים:

  • פסקה קצרה – ספרו לאנשים במה הדף עוסק.
  • קישור – קישור לאתר או לרשת חברתית.
  • שם משתמש – כתובת ייחודית עבור הדף.
  • תמונת פרופיל – עבור העמוד.
  • קהל יעד מועדף – הגדירו קהל יעד עבור הדף.

הגדרות דף עסקי בפייסבוק

מזל טוב! הדף העסקי שלכם נוצר. כעת בואו נגדיר את הדף ונתאים אותו עבורכם.

הגדרת העמוד הראשי:

תמונת פרופיל

תמונת הפרופיל שלכם יכולה להיות הלוגו של העסק שלכם, סימן, תמונה במקרה של דמות או אישיות או כל דבר אחר שמתאים לכם, הגודל שלה 170*170 (נכון לרגע זה, פייסבוק משנה כל הזמן) במחשבים שולחניים ו- 128*128 באפליקציה במכשירים ניידים חכמים.

זכרו כי תמונת הפרופיל שלכם משמשת אתכם גם בכל פוסט ובכל תגובה ותת תגובה, כלומר היא עשוייה להיות מאוד קטנה, לכם הקפידו על צבעים מיוחדים שלכם כדי שיהיה ניתן לזהות אתכם.

תמונת נושא

תמונת הנושא זוהי התמונה בחלק העליון של העמוד והיא מסמנת את האווירה של העמוד ואתכם. תוכלו להוסיף את הצוות שלכם, או תמונה אחרת שתמשוך את הקהל לעקוב אחריכם. הגודל שלו 820*312 (גם נתון זה משתנה לרוב) במחשבים שולחניים ו- 640*360 בסמארטפונים.

לחצן קריאה לפעולה

הוסיפו לחצן קריאה לפעולה, כלי שיווקי חשוב מאוד על מנת להניע את העוקבים שלכם לבצע פעולה כלשהי שאתם רוצים. ישנם מספר קריאות לפעולה: הזמן עכשיו, התקשר עכשיו, צור איתנו קשר, תרום, שלח הודעה, שימוש באפליקציה, משחק, לקנייה, הרשמה, צפייה בסרטון, לשלוח דוא"ל, קבל מידע נוסף.

הגדרת כרטיסיה "אודות" – עדכון

פייסבוק שינתה לאחרונה את הכרטיסיה "אודות", היא חילקה אותה לתחומים, זוהי הדוגמה שלנו:

פייסבוק שינתה לאחרונה את הכרטיסיה "אודות", היא חילקה אותה לתחומים

קטגוריה

תוכלו לשנות את הקטגוריה של העמוד שלכם (עסק מקומי, חברה, ארגון וכד').

שם הדף

שם הדף שלכם הינו שם העסק שלכם, המותג או שם אחר שאנשים עשויים למצוא אותו בקלות ולזהות אותו.

שם משתמש

תוכלו ליצור שם משתמש שהוא ישמש אתכם בתור כתובת מותאמת אישית, תיוג, יצירת קשר במסנג'ר ועוד. במידה וסעיף זה לא זמין לכם, עליכם לצבור 25 עוקבים לעמוד ולאחר מכן תוכלו לבחור את שם המשתמש.

תאריך התחלה

ספרו מתי העסק או הארגון שלכם: נוצר, נוסד, התחיל, נפתח וכד'.

כתובת

במידה ואתם עסק מקומי, חשוב מאוד להגדיר את המיקום המדוייק של העסק שלכם: כתובת/רחוב, עיר/יישוב ומיקוד. לאחר שתופיע לכם מפה, במידה והסמן נמצא במקום לא נכון, תוכלו לגרור אותו למיקום מדוייק.

שעות פעילות של העסק

הגדיר את שעות הפעילות שלכם, זה קריטי עבור עסקים מקומיים. תוכלו להגדיר: אם זה תמיד פתוח, אינו זמין או פתוח בימים ובשעות מסויימות.

תיאור קצר

כתבו תיאור קצר עבור הדף שלכם, תיאור קצר יופיע בלשונית הראשית ביחד עם הפוסטים שלכם.

תיאור ארוך

בחלק זה תוכלו לספק תיאור ארוך יותר עבור העמוד שלכם.

משימה

מלאו את המשימה של העסק שלכם, היעד שלו, למה הוא נוצר.

פרסים / מוצרים

הוסיפו את הפרסים או המוצרים שלכם.

טלפון

הוסיפו את הטלפון של העסק שלכם, ישמש לצורך קבלת שיחות של משתמשים בדף העסקי.

דואר אלקטרוני

אם אתם מקבלים מידע באמצעות דואר אלקטרוני תוכלו להוסיף אותו כאן.

אתר אינטרנט

הוסיפו את אתר האינטנרט שלכם או קישור לרשת חברתית אם יש לכם.

מדיניות פרטיות

הוסיפו קישור למדיניות הפרטיות באתר שלכם

חשבונות של רשתות חברתיות אחרות

הוסיפו את החשבונות של רשתות חברתיות אחרות שלכם – טוויטר, לינקדאין, יוטיוב, אינסטגרם (לא תוכלו להוסיף גוגל+).

הגדרות מתקדמות של דף עסקי בפייסבוק

לחצו על "הגדרות" כדי להתחיל הגדרות מתקדמות של העמוד. בצד יש מספר קטגוריות להגדרה. לדוגמה:

netolinkfp-heil2

קטגוריה כללי

  • מועדפים – הוספת העמוד למועדפים בעמוד הראשי של פייסבוק.
  • חשיפת הדף – פרסום או ביטול פרסום הדף.
  • פוסטים של מבקרים/עוקבים – לאפשר או להשבית פרסום על ידי מבקרים. מה לאפשר להם והאם לבדוק אותם לפני הפרסום.
  • ביקורת – לאפשר או להשבית ביקורות מצד המבקרים – מומלץ להפעיל.
  • קהל לנראות פוסטים – אם תרצו לפרסם פוסטים בעמוד שלא כולם יוכלו לראות, נא לאפשר חלק זה.
  • הודעות – לאפשר או לבטל שליחת הודעה ולחצן "הודעה".
  • תיוג – לאפשר למשתמשים לתייג בתוך סרטון או תמונה שהועלו על ידכם.
  • תיוג העמוד על ידי אנשים אחרים או דפים.
  • הגבלה לארצות – תוכלו לבטל גישה לארצות מסויימות.
  • הגבלת גיל – במידה והמוצר שלכם לא מתאים לגיל מסויים, עליכם לסמן פה.
  • פיקוח על הדף – חסמו פרסומים או תגובות המכילים מילים מסויימות שאתם רוצים.
  • סינון מיליות גסות – עוד אפשרות לסינון מילים פוגעניות.
  • הצעות לדפים דומים – מומלץ לסמן חלק זה כדי להגדיל את היכולת של הדף להופיע במקומות אחרים.
  • פרסום במספר שפות – במידה ואתם מפרסמים בכמה דפות יש לסמן חלק זה.
  • תגובות – מה יופיע ראשון תגובות אחרונות או רלוונטיות.
  • הפצת תוכן – יש לסמן חלק זה כדי לאסור על הורדת תוכן שלכם על ידי משתמשים.
  • הורדת דף – קבלת עותק של הפוסטים, התמונות והסרטונים.
  • מיזוג דפים – תוכלו למזג דפים בניהול שלכם בעלי שמות זהים ומייצגים אותו דבר, לרבות כתובת זהה.
  • הסרת דף – מחיקה של הדף.

קטגוריה העברת הודעות

בחלק זה תוכלו להגדיר את ההודעות בדף. תוכלו להגדיר שליחת הודעה אוטומטית ברגע שמשתמש שולח לכם הודעה ב- Messenger. כמו כן תוכלו להציג להם הודעת פתיחה ברגע שהם לוחצים על "הודעה".

קטגוריה עריכת דף עסקי בפייסבוק

חלק זה מיועד כדי לנהל את הלשוניות של העמוד שלכם ואת ערכת הנושא של הדף. התבניות זה חלק חדש שפייסבוק הוסיפו. מטרת התבניות להגדיר את הלחצנים ולשוניות ברירת המחדל שלכם. ערכות הנושא הקיימות:

  • רגילה – מתאימה לכל סוגי הדפים, עם לחצנים ולשוניות כדי לסייע לכם להציג את הדברים שחשובים לכם.
  • קניות – מיועדת להצגת מוצרים ולהקלה על אנשים לקנות באינטרנט.
  • אתרים – מעוצב כך שיש לכם אפשרות להדגיש פרטים שימושיים כמו שעות הפתיחה, המיקום ואירועים עתידיים באתר שלכם.
  • משחקים – תוכנן להצגת משחקים, כולל לשונית לקבוצות שבה אנשים יכולים למצוא אוהדים אחרים.
  • פוליטיקאים – תוכנן לעזור לפוליטיקאים להגיע לתומכים שלהם ולהעביר את המסר שלהם.
  • שירותים מקצועיים – תוכנן לעזור לאנשים למצוא את השירותים שלכם וליצור אתכם קשר.
  • מסעדות ובתי קפה – תוכנן להדגיש תמונות ופרטים חשובים על התפריט, שעות העבודה והמיקום שלכם.

תוכלו לבחור גם אם אתם מעוניינים בלשוניות ברירת מחדל, וגם לערוך סדר מחדש, אם אתם רוצים שפוסטים לדוגמא יהיו לפני תמונות וכד'. נוסף לכך, בחלק זה ניתן להוסיף לשונית חדשה שלא מופיעה.

קטגוריה – ייחוס הפוסט

בתור מי אתם רוצים לפרסם את הפוסטים בעמוד העסקי. בדרך כלל מומלץ להשאיר הפרסום בתור שם העמוד ולא המנהל.

התראות

הגדירו את ההתראות שאתם רוצים לקבל למייל, לטלפון או בפייסבוק.

תפקידים בדף

חלק זה נועד כדי לאפשר תפקידים שונים בדף. להקצות תפקידים חדשים בדף, לערוך תפקידים ולהסיר מתפקיד.

מנהל – יכול לנהל את כל ההיבטים של הדף. אפשר: לשלוח הודעות ולפרסם בתור הדף, להשיב ולמחוק תגובות בדף, ליצור מודעות, לראות איזה מנהל יצר פוסט או תגובה, לצפות בנתוני שימוש, להשיב ולמחוק תגובות אינסטגרם מהדף, לערוך פרטי חשבון אינסטגרם בדף ולהקצות תפקידים בדף.

עורך – יכול לשלוח הודעות ולפרסם בתור הדף, להשיב לתגובות ולמחוק אותן בדף, ליצור מודעות, לראות איזה מנהל יצר פוסט או תגובה, לעיין בנתוני שימוש, להשיב לתגובות אינסטגרם ולמחוק אותן מהדף ולערוך פרטי חשבון אינסטגרם מהדף.

מגשר – יכול לשלוח הודעות בתור הדף, להשיב לתגובות ולמחוק אותן בדף, ליצור מודעות, לראות איזה מנהל יצר פוסט או תגובה, לעיין בנתוני שימוש ולהשיב לתגובות באינסטגרם מהדף.

מפרסם – יכול לראות איזה מנהל יצר פוסט או תגובה, ליצור מודעות ולעיין בנתוני שימוש.

אנליסט – יכול לראות איזה מנהל מערכת יצר פוסט או תגובה ולעיין בנתוני שימוש.

אנשים ודפים אחרים

כאן תוכל לראות אנשים ודפים אחרים שאוהבים את הדף שלכם. תוכלו להקצות להם תפקידים בדף, להסיר סימון אהבתי מהדף ולחסום מהדף.

קהל דף מועדף

נועד לערוך את קהל הדף המועדף עליכם כדי לשקף את מי שאתם רוצים להתחבר איתו. תוכלו להגדיר לפי:

  • מיקום – לכלול או לא לכלול אנשים: כולם המיקום זה, אנשים שגרים במיקום זה, אנשים שהיו לאחרונה במיקום זה, אנשים שנוסעים במיקום זה.
  • גיל – הגיל המינימלי והמקסימלי של האנשים.
  • מין – גברים, נשים.
  • תחומי עניין – תחומי העניין של הקהל שאיתו הכי הייתם רוצים להתחבר.
  • שפות – מיקוד לפי שפה.

אפליקציות

תוכלו לנהל אפליקציות מחוברות לעמוד שלכם. להוסיף, לערוך או להסיר.

אינסטגרם

לקשר את חשבון האינסטגרם שלכם לעמוד העסקי שלכם. למטרת יצירת מודעות.

פריטים נבחרים

פריטים שאהבתי – אלו דפים שאתם עוקבים אחריהם מהדף שלכם. הפריטים האהובים הנבחרים יופיעו בצדו הימני של הדף בסדר מתחלף.

בעלי הדפים – ניתן להוסיף בחלק "אודות" את בעלי הדף.

פרסום בכמה מקומות

פרסום במספר מקומות הוא דרך לשתף סרטונים בדפים מרובים. פרסום במספר מקומות יכול להתרחש רק בין דפים שהוסיפו זה את זה.

התחלה

יופי.. עכשיו כשהגדרנו דף עסקי בפייסבוק כמו שצריך, מתחיל החלק החשוב ביותר: שיווק ברשת חברתית – פרסום, שיווק וניהול הדף העסקי.

ראשית, הזמינו להצטרף לעמוד את העוקבים שהם קהל יעד של הדף. אם הדף מיועד עבור העסק המקומי שלכם הזמינו את קהל היעד של העסק שלכם, הימנעו מלהזמין חברים, משפחה ואנשים נוספים לא רלוונטיים. זה נחמד שהמשפחה והחברים יסמנו אהבתי לדף שלכם, אבל זה לא ממש יעזור לכם אלא אם הם קהל היעד שלכם.

שנית, התחילו לפרסם, להעלות פוסטים, תמונות, סרטונים וקישורים. אל תנסו תמיד לשווק, דף עסקי בפייסבוק נועד גם לפרסום מידע מועיל עבור קהל היעד שלכם.

קישורים:

מעוניינים לשווק עסק או מוצר/שירות באינטרנט? השאירו פרטים לשיחה עם יועץ שיווק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *