שיווק דיגיטלי Netolink » בלוג שיווק דיגיטלי באינטרנט » דף פייסבוק עסקי (עמוד פייסבוק) – מה זה, האם כדאי, יתרונות, תכונות, איך ליצור דף עסקי בפייסבוק ועוד מידע

דף פייסבוק עסקי (עמוד פייסבוק) – מה זה, האם כדאי, יתרונות, תכונות, איך ליצור דף עסקי בפייסבוק ועוד מידע

אם אתם רוצים לנהל את הפעילות העסקית שלכם ברשת החברתית פייסבוק, אז דף פייסבוק עסקי (עמוד פייסבוק) הוא כלי מאוד חשוב והוא אחד המתאימים לכך. העמוד הוא כלי הכרחי למקרים רבים כמו פרסום ושיווק אורגני.

כאן יש מידע מקיף ומפורט על האפשרויות של הכלי.

מה זה דף פייסבוק עסקי (עמוד פייסבוק)?

דף פייסבוק עסקי או עמוד פייסבוק (פייג', או באנגלית Facebook Page) הוא פרופיל ציבורי חינמי שמאפשר לכל אחד מכם, בין אם אתם עסק, ידוען או מוביל דעה, גופים, ארגונים, מותגים וגורמים נוספים להגיע אל קהל היעד שלכם.

דף פייסבוק (עמוד פייסבוק) מציע כלים רבים לניהול הפעילות העסקית בפייסבוק כמו למשל פרסום פוסטים ותכנים, קבלת הודעות פרטיות של לקוחות וקהלים, יצירת מסעות פרסום בפייסבוק, קבלת נתונים סטטיסטיים ועוד.

מבצעי הנחה על כלים לאתרי וורדפרס לקראת Black Friday & Cyber Monday
  • Cloudways - אחסון אתרים לוורדפרס הטוב ביותר! 40% הנחה קוד קופון BFCM2021.
  • Elementor PRO - תוסף בניית עמודים לוורדפרס (מומלץ!) עד 50% הנחה.
  • JetPlugins - תוסף הרחבה לאלמנטור (מומלץ!) עד 40% הנחה עם הקוד BFCrocoblock2021.
  • Astra PRO - תבנית/ערכת נושא לוורדפרס מבין הטובות ביותר עד 60% הנחה.

הדפים בפייסבוק הם ציבוריים, לעומת שהפרופילים הם פרטיים, לכן הם יכולים גם להופיע בעת חיפוש במנועי חיפוש כמו גוגל, בינג ואחרים. זה אומר כי קהל הלקוחות שלכם יכולים למצוא אתכם וליצור איתכם קשר בעמוד העסקי.

כך נראה עמוד פייסבוק:

דף פייסבוק עסקי - עמוד ראשי
דף פייסבוק עסקי – עמוד ראשי

יתרונות של דפי פייסבוק

אז למה זה כדאי להשתמש בדפים עסקיים בפייסבוק? הנה כמה יתרונות עיקריים:

  • חינמי – דף פייסבוק ניתן ליצור ולנהל בחינם, בלי תשלום לפייסבוק.
  • אפשרות הגעה לקהלים – עמוד פייסבוק מעניק לכם אפשרות להגיע לאנשים שנמצאים בפייסבוק שעשוים להיות הלקוחות שלכם.
  • מתאים למטרות רבות – דף פייסבוק יכול להתאים לסוגים שונים של מטרות כמו קידום העסק, גיוס עובדים, קידום מטרה מסויימת ועוד.
  • טוב לקידום אתרים – נוכחות בפייסבוק טובה להגברת המהימנות של העסק במנועי חיפוש כדוגמת גוגל.
  • קבלת תובנות – הכלי מציע לכם לקבל תובנות ונתונים סטיסטיים על הפעילות שלכם בפייסבוק.

תכונות עמוד פייסבוק

לעמוד פייסבוק יש תכונות שהופכות אותו לכלי איכותי לניהול הפעילות העסקית. הנה התכונות:

1. ניהול המידע של העסק

דף פייסבוק מאפשר לכם לנהל את המידע של העסק שלכם. מידע זה יכול להיות כתובת העסק שלכם, מספר טלפון, שעות פעילות, קטגוריות, כתובת אתר אינטרנט, כתובת מייל, קישורים לרשתות חברתיות נוספות, תיאור על העסק, קישור ייחודי ועוד.

2. ניהול פוסטים ותכנים

עמוד עסקי בפייסבוק מציע כלים לפרסום תכנים כמו פוסטים, טקסט, תמונות, סרטונים, לייב, סטוריז, אירועים, כפתורי הנעה לפעולה ועוד. אפשר להשתמש בכלי פרסום ייעודיים של העמוד ואף לבצע תזמון של פוסטים לפרסום מראש.

3. קבלה ושליחת הודעות פרטיות

הדף בפייסבוק מאפשר לקבל הודעות פרטיות של משתמשים וכן מאפשר לכם להשיב בחזרה ללקוחות ולמשתמשים. ניתן לתקשר עם אנשים דרך פייסבוק, אינסטגרם או מסנג'ר.

בנוסף, אפשר ליצור הודעות אוטומטיות, הודעות לא נמצא ועוד, מה שמסייע בניהול הניהול עם הלקוחות שלכם. כמו כן, אתם יכולים ליצור ולהציג תוסף צ'אט פייסבוק מסנג'ר לאתר שלכם, כדי שמשתמשים יוכלו ליצור קשר דרך האתר.

4. דיווחים ונתונים

דף פייסבוק מציע לכם כלים לניהול הנתונים הסטטיסטיים, אנליטיקיס, דוחות ועוד. אפשר לקבל נתונים על הפעולות שעושים משתמשים בדף שלכם, מספר העוקבים והלייקים, תדירות המעורבות של המשתמשים, צפיות בעמוד, נתונים על פוסטים ועוד.

5. כלים מתקדמים

העמוד העסקי מאפשר לכם להתממשק למערכות חיצוניות כמו מערכת ניהול לקוחות או למערכות ליצירת הודעות אוטומטיות כמו בוטים, ליצור לוח תזמון ופגישות, יצירת אירועים, יצירת מודעות דרושים, לנטר עוקבים ואנשים שסימנו סימון אהבתי (לייקים), התחברות לחשבון אינסטגרם עסקי, ניהול תוכן ממותג ועוד.

יצירת דף פייסבוק

אז איך יוצרים דף פייסבוק? ובכן, אפשר לפתוח עמוד עסקי בפייסבוק בכמה דרכים:

  1. פייסבוק פרטי – לחיצה על 9 הנקודות בתפריט ואז יצירת דף, או בקישור זה.
  2. פייסבוק ביזנס מנג'ר – בהגדרות העסק לגשת לדפים או בקישור זה, ואז על "הוספה" ואז יצירת דף חדש.

השיטות שונות מעט, אך עם זאת הפרטים שצריך להזין הם זהים לחלוטין. יש לתת שם לעמוד העסקי שלכם, לבחור את הקטגוריה המתאימה, להוסיף תמונת פרופיל ותמונת נושא.

לאחר היצירה הראשונית, ניתן להשלים את הפרטים החסרים ולספק הגדרות נוספות.

בעבר היה ניתן ליצור עמוד עסקי על ידי המרת פרופיל פרטי לדף עסקי, כיום לא אפשרי.

מיזוג דפי פייסבוק

אם יש לכם כמה עמודי פייסבוק זהים או שפתחתם כמה כאלו שלאחר מכן הוחלט שהם נוצרו למטרה אחת, אז במקום לנהל את 2 העמודים הללו, אפשר בהחלט למזג דפי פייסבוק דומים.

איך לפרסם פוסטים?

אתם יכולים לפרסם פוסטים ותכנים באמצעות כמה שיטות ודרכים:

הגדלת כמות לייקים ועוקבים

לאחר שיצרתם עמוד פייסבוק עסקי, אתם תרצו לגרום לאנשים להצטרף אליכם לעמוד כדי שיוכלו לקבל את הפרסומים שלכם וכדי להציג את התכנים שלכם עבורם. לכן יש כמה דרכים להגדלת כמות הלייקים בעמוד.

פרופיל פרטי או דף עסקי?

פייסבוק מאפשרת יצירת פרופיל פרטי וגם דף עסקי ולכן חשוב לדעת איך נכון לנהל את הפעילות העסקית. למעשה דף עסקי נועד למטרות עסקיות, כאשר פרופיל פרטי לא נועד לצרכים עסקיים ולא ניתן לקדם דרכו תכנים.

פרסום בפייסבוק

ניתן ליצור קמפיינים שיווקיים בהתאם למטרה אותה אתם רוצים להשיג באמצעות שירות פרסום בפייסבוק. כך למשל אתם יכולים לקדם את אתר האינטרנט על ידי הגברת כמות התנועה או כמות הרכישות באתר, או שאתם רוצים להביא להגברת החשיפות והמודעות לעסק שלכם, או שתרצו להביא לצפיות בסרטונים – אז הפרסום מתאים לכם.

חנות בפייסבוק

אם יש לכם מוצרים בחנות דיגיטלית באינטרנט או בחנות פיזית, אתם יכולים ליצור חנות בפייסבוק כדי ליצור חלון ראווה ולקדם את הפוסטים שלכם בעמוד.

    מומחה שיווק דיגיטלי זמין לשיחה כדי לקדם את העסק שלך


    הטבות לעסקים קטנים ולעצמאים:

    רוצים לדעת מה הזכויות והחובות שלכם? היכנסו למאגר מידע פרוטוקול.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *