שיווק דיגיטלי Netolink » בלוג שיווק דיגיטלי באינטרנט » פייסבוק קומרס מנג'ר (Facebook Commerce Manager) – איך לנהל קטלוגים וגם את החנויות שלכם בפייסבוק ובאינסטגרם?

פייסבוק קומרס מנג'ר (Facebook Commerce Manager) – איך לנהל קטלוגים וגם את החנויות שלכם בפייסבוק ובאינסטגרם?

אם אתם מנהלים אתר איקומרס למכירת מוצרים דרך חנות דיגיטלית באינטרנט, ותרצו ליצור חנויות פייסבוק שופס ולנהל קטלוג, עליכם להכיר את הכלי פייסבוק קומרס מנג'ר (Facebook Commerce Manager).

זהו אחד הכלים החשובים שכדאי להכיר.

    מומחה שיווק דיגיטלי זמין לשיחה כדי לקדם את העסק שלך


    מהו פייסבוק קומרס מנג'ר?

    פייסבוק קומרס מנג'ר (Facebook Commerce Manager) או בתרגום לעברית – מנהל מסחר של פייסבוק, הוא כלי או שירות, אשר מאפשר לכם לנהל את הקטלוגים של המוצרים שלכם, כדי ליצור חנויות פייסבוק שופס (חנות בפייסבוק, חנות באינסטגרם). זוהי מערכת הכוללת כלים ושירותים כדי לנהל את המידע של המוצרים ברשתות החברתיות של פייסבוק.

    הכלי הזה מתאים במיוחד לעסקים שיש להם חנות מסחר אלקטרוני (חנות באינטרנט) אשר מוכרים את המוצרים שלהם. אבל אם אין לכם אתר כזה, אתם יכולים עדיין להשתמש בכלי כדי לנהל את המוצרים שלכם בפלטפורמה.

    ובכן, כאשר יש לכם פייסבוק קומרס מנג'ר, אתם יכולים להגדיר חנות בפייסבוק, באינסטגרם, במרקטפלייס, בוואטסאפ או בכולם. תוכלו גם להשתמש בקטלוג מסויים המחובר לחשבון הקומרס מנג'ר.

    יתרונות – למה זה כדאי?

    הנה כמה סיבות למה כן כדאי להשתמש במערכת פייסבוק קומרס מנג'ר:

    • מגוון מקורות מכירה – אפשר למכור דרך האתר האונליין שלכם, באמצעות הודעה ישירה לעמוד העסקי או דרך תשלום ישיר בפייסבוק או באינסטגרם.
    • סוגי חנויות – המערכת מאפשרת לכם ליצור פייסבוק שופס (חנויות ברשתות החבריות פייסבוק, אינסטגרם, מרקטפלייס או וואטסאפ).
    • קבלת תובנות – ניתן לקבל דוחות על הביצועים של הפריטים ושל הלקוחות שלכם.
    • קידום המוצרים – אפשר לקדם את המוצרים שלכם במגוון ערוצי שיווק, גם ממומן וגם אורגני.
    • תצוגה מקדימה – ניתן לראות כיצד נראים מוצרים לפני שהם מוצגים ללקוחות שלכם בפלטפורמות.

    תכונות חשבון קומרס מנג'ר

    לחשבון פייסבוק קומרס מנג'ר יש כמה תכונות שכדאי להכיר אותם כאשר משתמשים בו. ראשית, עליכם להיות עם חשבון פייסבוק וגם חשבון פייסבוק ביזנס מנג'ר כדי ליצור חשבון Commerce Manager, אך תוכלו לנהל מספר חשבונות קומרס בחשבון אחד.

    אלו התכונות:

    1. ניהול המידע של העסק

    חשבון קומרס מנג'ר מאפשר לכם לנהל את המידע של העסק שלכם ברחבי פייסבוק, מידע חשוב שמיועד ללקוחות כאשר הם רואים את המוצרים שלכם. כמו למשל מדיניות משלוחים, מדיניות החזרת מוצרים וזיכוי כספי ומידע נוסף.

    2. ניהול קטלוג מוצרים

    המערכת מאפשרת לכם לנהל את המוצרים ואת הנתונים שלהם, כמו כן את התצוגה של בערוצי השיווק השונים. אפשר לראות את מקורות הנתונים של המוצרים (הפידים), לטפל בבעיות שונות אם קיימות וגם קבוצת פריטים (סטים) לצרכי פרסום ושיווק.

    3. נתונים ותובנות

    יש לכם אפשרות לראות את הביצועים של המוצרים ובפרט מספר חשיפות, צפיות בעמודי מוצר, אופן הגילוי שלהם, הפוסטים בהם המוצרים מתוייגים, קהל יעד ועוד. כמו כן, אפשר לחבר לכלי מעקב כמו פייסבוק פיקסל.

    4. ערוצי שיווק ומכירה

    אתם יכולים ליצור חנויות בפייסבוק ובאינסטגרם, חנויות במרקטפלייס או בוואטסאפ – כלומר מעין חלון ראווה דיגיטלי ששם מופיעים המוצרים שהועלו למנהל הקטלוגים בפייסבוק. כמו כן, תוכלו ליצור מודעות שופינג או קטלוג כדי לקדם את המוצרים. למעשה – גם אורגני וגם ממומן.

    כך זה נראה:

    פייסבוק קומרס מנג'ר - תצוגה כללית
    פייסבוק קומרס מנג'ר – תצוגה כללית

    איך לפתוח חשבון קומרס מנג'ר?

    כדי לפתוח חשבון פייסבוק קומרס מנג'ר, עליכם להיכנס לעמוד הבא ואז להתחבר עם חשבון הפייסבוק שלכם, הביזנס מנג'ר.

    לאחר מכן יש לפעול כך:

    • לחצו על צור חנות או התחל.
    • בחרו את שיטת התשלום, האם התשלום באתר חיצוני, דרך צ'קאאוט בפייסבוק ובאינסטגרם (ארה"ב בלבד כרגע) או דרך המסנג'ר.
    • בחרו את ערוצי המכירות – עמודי פייסבוק או אינסטגרם.
    • תנו שם לחשבון הקומרס שלכם.
    • הוסיפו מוצרים – יש לבחור את הקטלוג שלכם או ליצור חדש.
    • בדקו שהכל תקין באמצעות התצוגה המקדימה.

    זה הכל, אחר כך תוכלו לגשת להגדרות החשבון כדי לעצב את החנויות, להגיש בקשה ועוד.

    על מנת שתוכלו להשלים את החשבון, עליכם להעלות את רשימת המוצרים באמצעות קובץ או תוכנה, עם אתר המסחר האלקטרוני שלכם. מפרט המוצרים כולל, בין היתר את שם המוצר, המחיר, תמונה, קישור לרכישה, מספר פריט או מספר סידורי, זמינות במלאי או לא, קטגוריות מוצרים לפי גוגל (כן, לפי גוגל), מצב, תכונה וכד'.

    חשוב לומר כי יש מפרט שהוא חובה לגבי כל סוג של מוצר ויש מפרט אופציונלי בהתאם לסוג המוצר. למידע נוסף ניתן לעיין כאן.

    אם יש לכם חנות מסחר אלקטרוני, אתם מוזמנים לפנות אלינו כדי שנוכל לסייע לכם לממשק את המוצרים שלכם אל החשבון, וגם כדי לקדם את המוצרים שלכם. Netolink עובדת עם חנויות דיגיטליות ומציעה להם שירותי הטמעה, יצירת מודעות שופינג מתקדמות וקידום המוצרים בתוצאות החיפוש החינמיות.

      מומחה שיווק דיגיטלי זמין לשיחה כדי לקדם את העסק שלך


      הטבות לעסקים קטנים ולעצמאים:

      רוצים לדעת מה הזכויות והחובות שלכם? היכנסו למאגר מידע פרוטוקול.

      כתיבת תגובה

      האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *