מעבר מ HTTP ל HTTPS: כל מה שאתם צריכים

מעבר מ HTTP ל HTTPS: כל מה שאתם צריכים

HTTPS הוא תקן פרוטוקול המשמש להעברת נתונים בצורה מאובטחת דרך האינטרנט, בדף האינטרנט במקרה זה.

כניסה לאתר HTTPS דומה באותו אופן כמו אתר HTTP, מלבד העובדה שכל הנתונים נשלחים מוצפנים. כאשר אתם מבקרים באתר אינטרנט עם קידומת https אתם "מבקשים" משרת האינטרנט שברצונך להתחבר לנתיב תקשורת מאובטח. HTTPS משתמש ביציאה שונה (מספר 443), כדי להבטיח שכל התקשורת המאובטחת והלא מאובטחת נשמרות בנפרד.

ההחלטה אם לבחור HTTP או HTTPS יכולה להיות חוויה מרתיעה למדי אם אתם לא מבינים את ההבדל בין השניים. HTTP מייצג פרוטוקול העברת היפרטקסט, בעוד HTTPS מייצג פרוטוקול העברת היפרטקסט מאובטח. Google חשפה לאחרונה כי היא תוכל לשפר את הדירוגים המבוססים על HTTPS, מפני שזה משפר את האבטחה, מגביר דירוג ומגביר נתוני הפניה. יש מגוון של יתרונות בחירת HTTPS מאשר HTTP, שאמור להיות מוסבר בפירוט על ידי מפתח האתר שלך, כך שיכול לעזור לך לזהות את השיטה הטובה ביותר עבור אתר האינטרנט שלך בעתיד.

להגדיל מכירות ולקוחות באינטרנט ..

  • פתרונות שיווק דיגיטלי מותאמים לעסק שלך.
  • אחריות מלאה, שירות מבוסס תוצאות מוכחות.
    לקבלת ייעוץ מקצועי ראשוני ממומחה שיווק ללא תשלום
    פנה/י אלינו עכשיו >

היתרונות הבולטים של המעבר ל HTTPS

נתוני הפנייה טובים יותר

הוא מספק נתוני הפניה טוב יותר מאשר אתר HTTP, מה שמאפשר לכם לזהות מהיכן מגיעה התנועה שלכם. זה יכול להיות מועיל כאשר להבין באילו תחומים למקד כדי לשפר את הצלחת SEO ועל מנת ללמוד עוד על בסיס הלקוחות הפוטנציאלי שלכם.

אבטחה, ביצועים ולאחר אמון

ה- 'S' בסוף מוסיף שכבות נוספות של אבטחה לאתר האינטרנט שלכם. מידע על האתר שלכם צריך להיות מוצפן ולא משנה מהו המידע. שמות המשתמש והסיסמאות הם מידע חשוב, כמו גם תוכן בדפי האינטרנט שלכם – אתם צריכים לשמור אותם לאבטח ולתת למשתמשים שלכם לדעת שהמידע שלהם יהיה מוגן.

קידום אתרים SEO

כולנו יודעים כי גוגל תמיד מעדכנת את האלגוריתמים המורכבים שלהם ומבצעים שינויים עקביים כדי לשפר את חוויית המשתמש. (אנחנו כבר פרסמנו על חלק מהשינויים הללו וכיצד הם יכולים להשפיע על SEO). אחד היתרונות של מעבר ל- HTTPS הוא להשיג דחיפת דירוג קלה ב- Google. הם מציינים בבלוג שלהם כי הם הולכים לתת לנו קצת זמן לפני שהם נותנים HTTPS דירוג חזק להשפיע, אבל אין החלטות חקוקות בסלע לגבי המעבר.

כמו בכל השינויים הטכנולוגיים, דחיפת דירוג חלקית היא רק אחד היתרונות של מעבר ל- HTTPS. למעשה, אין לנו סיבות כל בקשר למה אתם לא צריך לעשות מעבר זה.

למה אתם צריכים להעביר את האתר שלכם ל- https?

אם יש לכם חנות באינטרנט או באתרי מסחר סביר להניח שכבר יש לכם SSL בצ'ק אאוט שלכם. אם כך, העברת כל האתר ל- https זה לא בעיה, זה קל יותר לתחזק ולודא אם אתם עושים הכל כדי לוודא תעבורת SSL (ולכן לרוב החלק של האתר שלכם) מהר ככל אפשרי. בנוסף לכך, אתם עשויים למצוא כי האתר שלכם נהנה דחיפה קלה בדירוג אם תשנה מ- HTTP ל- HTTPS, מפני ש- Google מתמקדים בזה כאחת מנהלי הדירוג שלהם.

למרות שזה אינו מחזיק משקל רב בדירוג כתוכן, מילות מפתח, מהירות הניווט של האתר שלכם, זה יכול לעזור לתת לכם מעט דחיפה לחלק העליון של הדירוג כאשר לקוחות מחפשים מוצרים או שירותים אתם מציעים. HTTPS מספק יותר פרטיות ואבטחה עבור המשתמשים שלכם, אשר מושך Google. זכרו כי מנועי חיפוש מוסיפים תמיד אלגוריתמים כדי לספק למשתמשים חוויוה מהנה יותר ובלתי נשכחת.

משמעות דבר היא כי שימוש באמצעות אתר HTTPS, אתם באמת יכולים לשפר את הסיכויים לשמור המשתמשים שלכם מאובטחים, להגן על היסטוריית השימוש שלהם ואת פרטי כרטיס האשראי בעת ביצוע רכישות. ולאחר המעבר יש לוודא שכל הקישורים הפנימיים שלכם מתחילים להשתמש ב- https, ולא רק לדפים, אלא עבור תמונות, JavaScript, CSS, וכו'. כמובן שאתם צריכים לבצע הפנייה דרך שרת האינטרנט מ http ל- https (עוד על כך בהמשך), אבל לא לעשות את הפנייה הרבה יותר בעייתי.

אם אינכם בטוחים איך להשוות בין 2 הסוגים האלה, תחשבו על הפעם האחרונה שבה מחובר לחשבון הבנק שלך באינטרנט. בוודאי שמתם לב זה שזה הראה HTTPS, אבל אם אתם מחפשים מוצר בכלל נכנס לאתר של ספק, זה עשוי רק להראות HTTP. מה שחשוב להבין הוא כי לא כל ההיבטים של האתר שלכם עשויים להזדקק HTTPS; ייתכן רק צריכים את זה עבור עגלת הקניות שלך, כדי להבטיח ללקוחות שלך הם בטוחים ומאובטחים בכל העת.

תעודת SSL

ישנן שתי אפשרויות זמינות, אשר יש לדון בפירוט עם המפתח שלך. יש תעודת אימות סטנדרטית ויש מורחבת, יש לוודא כי עליכם לבחור אחד אשר מהווה את ההתאמה הטובה ביותר עבור האתר שלכם וללקוחות שלכם. הירשמו את האתר HTTPS שלכם ל Google על מנת להבטיח כי הם יודעים שאתם צריכים לקחת את הצעדים הרלוונטיים, כדי להבטיח חווית משתמש מהנה ובטוחה. כשמדובר SEO HTTPS הוא בהחלט אפשרות טובה יותר. זה לא רק נוח עם מנועי חיפוש, אבל יכול לשפר את התנועה בעת ובעונה האחת.

לכן אתם יכולים לבקש עזרה מחברת האחסון שלכם.

צ'קליסט – התהליך הכולל מעבר ל- HTTPS

  • רכישת תעודת SSL או באמצעות Let's Encrypt.
  • תעודת SSL צריכה להיות מותקנת.
  • כל הקישורים בקידוד קשיחים צריכים להיות מעודכנים ל- HTTPS.
  • עדכון JS מותאם אישית, ספריות AJAX ו- HTTPS.
  • הוספת הפניות 301 לכתובות אתרי HTTPS חדשים.
  • עדכן את קובץ robots.txt.
  • התקנת תעודת SSL ל CDN.
  • עדכון כתובת אתר מקור ל CDN.
  • אפשר תמיכה HTTP / 2 ל CDN.
  • עדכון כל הקישורים CDN בקידוד קשיח ל- HTTPS.
  • קידום אתרים: Google Search Console, מפות אתר, אחזור.
  • קידום אתרים: שליחה שוב קובץ הדחייה.
  • עדכון כתובת האתר בפרופיל Google Analytics שלכם.
  • לבסוף עדכונים שונים.

לקדם את העסק שלך עם מומחים.
יוצרים קשר עם יועץ שיווק ומקבלים שיחת ייעוץ ללא עלות!


לקדם את העסק שלך עם מומחים.
יוצרים קשר עם יועץ שיווק ומקבלים שיחת ייעוץ ללא עלות!


הצטרפו לעמוד הפייסבוק:
הצטרפו לערוץ הטלגרם: t.me/NetolinkIL
ייעוץ שיווקי דרך וואטסאפ: wa.me/972547423627

הטבות לעסקים קטנים ולעצמאים:

רוצים לדעת מה הזכויות והחובות שלכם? היכנסו למאגר מידע פרוטוקול.

נטולינק (Netolink)

Netolink היא חברת שיווק דיגיטלי מובילה בישראל המספקת פתרונות: בניית אתרים, פרסום ממומן במנועי חיפוש וברשתות חברתיות, שיווק דיגיטלי, שיווק ברשתות חברתיות, שיווק באימייל ועוד.

כתיבת תגובה