פרסום במנועי חיפוש

להגיע ללקוחות בזמן שהם צריכים אותך. פרסום במנועי חיפוש מאפשר להציג את העסק שלך בתוצאות החיפוש הממומנות ללקוחות בזמן שהם מחפשים את העסק שלך או את השירותים והמוצרים שאתה מציע.

גם העסק שלך יכול להגיע ליותר לקוחות באמצעות פרסום ממוקד ואיכותי. בעזרת הפיתרון של Netolink, תקבל את כל הכלים והידע הנדרש כדי להשיג את המטרות שהצבת.

על מנת לספק את השירות היעיל ביותר עבורך, אנחנו מקיפים את כל הנושא של פרסום במנועי החיפוש ובכלל:

  • בניית אסטרטגיה.
  • גיבוש מטרה.
  • אפשרויות מיקוד.
  • הגדרת תקציב.
  • יצירת קמפיין.
  • יצירת מודעות.
  • ניתוח נתונים.
  • שיפור ביצועים.

מחירון ניהול קמפיין (מסע פרסום) במנועי חיפוש

המחיר כולל גם דמי הקמת קמפיין (חד פעמי) וגם דמי ניהול קמפיין (חודשי).

* יש להוסיף מע"מ על פי חוק.

באילו מנועי חיפוש ניתן לפרסם?

חברתנו, Netolink, מספקת פתרונות פרסום במנועי חיפוש הבאים:

  • פרסום בגוגל (Google).
  • פרסום בבינג (Bing).
  • פרסום ביאנדקס (Yandex).

כל מנוע חיפוש עובד בשיטה אחרת והוא מתאים לקהלי יעד שונים. למרות זאת, אנחנו מומחים בפתרונות פרסום במנועי חיפוש אלו.

איך זה עובד? (בהרחבה)

ראשית כל, אנחנו יוצרים איתך קשר על מנת לקבל מידע על העסק שלך, על השירותים שאתה מציע, מיהו קהל היעד שלך, מיהם הלקוחות שלך, מהי מטרת הפרסום ומידע נוסף.

שנית, אנחנו בונים אסטרטגיה ומגבשים תכנית עבודה. בשלב הבא אנחנו מתחילים לבנות עבורך קמפיין תוך כדי הגדרה ומיקוד לפי פרמטרים שונים על מנת לפנות אל קהל היעד המתאים ביותר עבורך ולרבות מחקר מילות מפתח.

לאחר מכן, אנחנו יוצרים עבורך מודעות רלוונטיות ומפנים את הלקוחות אל דף הנחיתה שלך.

לאחר שהקמפיין פעיל, אנחנו עורכים אותו ומנהלים בצורה מקצועית על מנת שתקבל תוצאות טובות יותר תוך כדי ייעול מקסימלי וניצול אפקטיבי של התקציב שלך.

פרסום במנועי חיפוש – מחירים

המחירים של חברת נטולינק מחולקים ל-2:

  1. עלות הקמת קמפיין (תשלום חד פעמי) – זהו העלות של יצירת הקמפיין, יצירת מודעות, מיקוד ופרטים נוספים.
  2. עלות ניהול קמפיין (משתנה בהתאם לתקציב) – זהו העלות של ניהול הקמפיין, לרבות שירותי אנליטיקס עבור מודעות, שיפור ביצועים ושאר פרטי הניהול.

נטולינק Netolink
Logo