להגיע ללקוחות היכן שהם נמצאים.

פרסום ברשתות חברתיות מאפשר להציג את העסק שלך והשירותים שאתה מציע על ידי מודעות ממומנות ללקוחות בזמן שהם נמצאים בקשר עם חברים ועם עסקים כמו שלך ברשתות החברתיות.

גם העסק שלך יכול להגיע ליותר לקוחות באמצעות פרסום ממוקד ואיכותי. בעזרת הפיתרון של Netolink, תקבל את כל הכלים והידע הנדרש כדי להשיג את המטרות שהצבת.

צור קשר כעת וקבל 300 ₪ לפרסום

מה השירות כולל?

seo

על מנת לספק את השירות היעיל ביותר עבורך, אנחנו מקיפים את כל הנושא של פרסום ברשתות חברתיות ובכלל:

  • בניית אסטרטגיה.
  • גיבוש מטרה.
  • אפשרויות מיקוד.
  • הגדרת תקציב.
  • יצירת קמפיין.
  • יצירת מודעות.
  • ניתוח נתונים.
  • שיפור ביצועים.

איפה ניתן לפרסם באמצעות פרסום ברשתות חברתיות?

Netolink מומחת במתן פתרונות: פרסום בפייסבוק, פרסום באינסטגרם, פרסום בלינקדאין, פרסום בטוויטר ופרסום ברשתות אחרות.

מהם היתרונות של פרסום רשתות חברתיות?


מיקוד מורחב

ניתן למקד את הפרסום לפי קהלי יעד, מיקום, תחומי עניין ועוד.


חיוב לפי קליק

החיוב מתבצע עבור הקלקות על מודעות, לא הקליקו – לא שילמת.


אין תקציב מינימום

ניתן להשקיע כל תקציב שאתם יכולים לעמוד בו.


הגעה ללקוחות

המודעות מופיעות ללקוחות שרלוונטיים לעסק שלך.



תשלום לאחר תוצאות

התשלום לאחר כ-30 יום – מספיק זמן למכור ללקוחות לפני שתוציא כסף מהכיס.


ניתוח ובקרה

אפשרויות מתקדמות לשיפור ביצועים, ניתוח מודעות ובקרה מלאה.


מחירון ניהול קמפיין (מסע פרסום) במנועי חיפוש

המחיר כולל גם דמי הקמת קמפיין (חד פעמי) וגם דמי ניהול קמפיין (חודשי).


ניהול קמפיין

870לחודש לקמפיין (או 25% מהתקציב) - הגבוה מבינהם
  • ניהול תקציב והצעות מחיר
  • הוספה ועריכת מודעות
  • חלוקה לפי קבוצות מודעות
  • ניהול מיקוד קהלי יעד
  • ניהול מיקוד לפי מילות מפתח / תחומי עניין
  • ניהול מיקוד לפי מיקומים
  • יצירת ניסויים ו-A/B Testing
  • אופטימיזציה נוספת

הקמת קמפיין

0במקום 590 ₪. (ללקוחות עם ניהול קמפיין).
  • איפיון והגדרת מטרות
  • הקמה והגדרת מסע פרסום
  • הגדרת קהל יעד ומיקוד
  • הגדרת תקציב ואסטרטגיית הצעות מחיר
  • מחקר מילות מפתח / משתמשים
  • מיקוד של הקמפיינים ^
    שפה, אזור גאוגרפי, טכנולוגיה, דמוגרפיה, מועדי תחילה וסיום, רימרקטינג ועוד בכפוף לפלטפורמות
  • יצירת מודעות (ללא עיצוב)
  • קיבוץ לפי קבוצות מודעות
  • למעט עיצוב תמונה או סרטון
  • יצירה של קוד המרות

* יש להוסיף מע"מ על פי חוק.

בעלי תקציב חודשי מוגדל?

  • תקציב חודשי 10,000-50,000 ₪ – דמי ניהול של 20% מהתקציב.
  • תקציב חודשי 50,000-100,000 ₪ – דמי ניהול של 15% מהתקציב.
  • תקציב חודשי של מעל 100,000 ₪ – דמי ניהול של 12% מהתקציב.

צור קשר כעת

מה עוד צריך לדעת?

באילו רשתות חברתיות ניתן לפרסם?

חברתנו, Netolink, מספקת פתרונות פרסום ברשתות חברתיות הבאים:

  • פרסום בפייסבוק (Facebook).
  • פרסום באינסטגרם (Instagram).
  • פרסום בפינטרסט (Pinterest).
  • פרסום בטוויטר (Twitter).
  • פרסום בלינקדאין (LinkedIn).
  • פרסום ב-Vkontakte.
  • פרסום ב-Odnoklassniki.

כל רשת חברתית עובדת בשיטה אחרת והיא מתאימה לקהלי יעד שונים. למרות זאת, אנחנו מומחים בפתרונות פרסום ברשתות חברתיות אלו.

איך זה עובד? (בהרחבה)

ראשית כל, אנחנו יוצרים איתך קשר על מנת לקבל מידע על העסק שלך, על השירותים שאתה מציע, מיהו קהל היעד שלך, מיהם הלקוחות שלך, מהי מטרת הפרסום ומידע נוסף.

שנית, אנחנו בונים אסטרטגיה ומגבשים תכנית עבודה. בשלב הבא אנחנו מתחילים לבנות עבורך קמפיין תוך כדי הגדרה ומיקוד לפי פרמטרים שונים על מנת לפנות אל קהל היעד המתאים ביותר עבורך ולרבות מחקר מקיף ותחומי עניין.

לאחר מכן, אנחנו יוצרים עבורך מודעות רלוונטיות ומפנים את הלקוחות אל דף הנחיתה שלך.

לאחר שהקמפיין פעיל, אנחנו עורכים אותו ומנהלים בצורה מקצועית על מנת שתקבל תוצאות טובות יותר תוך כדי ייעול מקסימלי וניצול אפקטיבי של התקציב שלך.

האם אני צריך דף נחיתה?

דף נחיתה הוא עמוד בו הלקוחות שלך משאירים פרטי התקשרות או רוכשים ממך מוצרים ישירות מהאתר שלך. כאשר הלקוחות שלך רואים את המודעה שלך ברשתות החברתיות ולאחר לחיצה על המודעה, הם נוחתים בעמוד נחיתה.

במידה ויש לך עמוד נחיתה – מעולה!

במידה ואין לך עמוד נחיתה – לא נורא! אנחנו נבנה עבורך דף נחיתה איכותי וברמה גבוהה.

פרסום ברשתות חברתיות - מחירים

המחירים של חברת נטולינק מחולקים ל-2:

  1. עלות הקמת קמפיין (תשלום חד פעמי) – זהו העלות של יצירת הקמפיין, יצירת מודעות, מיקוד ופרטים נוספים.
  2. עלות ניהול קמפיין (משתנה בהתאם לתקציב) – זהו העלות של ניהול הקמפיין, לרבות שירותי אנליטיקס עבור מודעות, שיפור ביצועים ושאר פרטי הניהול.
מה התקציב הנדרש לפרסום?

אין כל תקציב מינימום שנדרש לצורך פרסום העסק שלך. אולם, התקציב המינימלי שאנחנו מנהלים עבור הלקוחות שלנו הוא תקציב חודשי של 1,000 ₪.

אין התחייבות!

אין לכם כל התחייבות ואנחנו לא מחתימים אתכם לשנה או יותר. אתם רשאים לעזוב בכל עת ובכל זאת בהתראה של 30 יום מראש שהיא תיכנס לתוקף בתום החודש לאחר מתן ההתראה המוקדמת.

מהו רימרקטינג?

רימרקטינג היא פעולה הנקראית "שיווק מחדש" והיא יעודה גם בשם ריטרגטינג. למעשה, לאחר שהאנשים נחתו בדף הנחיתה שלך, נוכל למדוד אותם ולאחר מכן ליצור קהל ייחודי שאליו נמקד קמפיינים נוספים.

לדוגמה, נוכל להגיע אל האנשים שנחתו בדף הנחיתה שלך ולא השאירו פרטי יצירת קשר. דוגמה נוספת היא, נוכל למקד אנשים שהוסיפו מוצר לעגלת קניות ונשרו לאחר מכן ולא רכשו את המוצר שלך.

יש עוד מגוון רחב של אפשרויות מיקוד על ידי שיווק מחדש.

מה אפשר לפרסם?

שאלה מעולה! למעשה, ניתן לפרסם כל דבר שעשוי לתרום לעסק שלך ובתנאי שזה חוקי ועומד בהנחיות של מערכות הפרסום. ככלל, ניתן לפרסם:

  • מודעות לצורך קידום מוצר חדש בחנות מסחר אלקטרוני.
  • קמפיין של הנחה/הטבה של שירות / פתרון כשלהו.
  • סדרת מודעות לקראת תקופות חגים.
  • מודעות שמטרתן לגייס עובדים חדשים.
  • קמפיין הגברת הנוכחות של המותג שלך.
  • ועוד.
האם אפשר למדוד תוצאות?

בוודאי! יש לנו מגוון של כלים לניתוח תוצאות של הקמפיין שלך. מערכת הפרסום היא כלי אחד המאפשר קבלת מידע על ביצועי הקמפיין, מערכות הטמעה נוספות מאפשרות לקבל מידע מורחב יותר תוך כדי השוואת פרמטרים נוספים.

בנוסף, ניתן להטמיע מערכות ניתוח וניטור משתמשים אל דף הנחיתה שלך על מנת שנוכל למדוד כמה אנשים נחתו בדף הנחיתה שלך וכמה אנשים השאירו פרטי התקשרות. נוכל למדוד המרות ולאחר מכן נוכל למקד לאנשים נוספים.

הערות נוספות

כל עבודה נוספת שלא נמצאת בחבילה, תתומחר לפי 350 ₪ לשעה + מע"מ.

המחירים עשויים להשתנות מעת לעת.

ט.ל.ח