יום שישי השחור עבור עסקים ומסחר אלקטרוני

יום שישי השחור עבור עסקים ומסחר אלקטרוני

ברוכים הבאים אל יום שישי השחור, בעולם בו הכל הוא תמיד צפוף ומטורף.

ברוכים הבאים לעולם שבו קניונים צצו כמו בשדה קרב, המבצעים הם תמיד מעוררי תיאבון. עכשיו בואו נודה באמת; אם אתם מוצאים את עצמכם בתוך קניון ביום שישי השחור, אתם נמצאים במאבק. עם זאת, אתם יכול למנוע זאת, יש למפות את התוכניות שלכם עבור חוויית הקנייה שלכם.

זה דגול כי יום שישי השחור הוא יום ייחודי עבור מסחר אלקטרוני. זה סולל דרך לעונת מכירות, שהיא בדרך כלל הזדמנות נפלאה עבור כל קניון שמשתתף בתקופה זו של הזדמנויות. בדרך כלל, רוב הקמעונאים הגדולים וחנויות מקוונות ייפתחו מוקדם מאוד, הורדת מחירים לעתים קרובות בחצות או אפילו קודם לכן. שישי השחור של השנה יהיה ב- 25 בנובמבר. נכון להיום, יש לכם כמות מספקת של זמן להתכונן ליום הגדול הזה. תנו לנו לחשוב על איך אתם יכול להכין את העסק שלכם על מנת להשיג הצלחה גדולה ביום הזה.

להגדיל מכירות ולקוחות באינטרנט ..

  • פתרונות שיווק דיגיטלי מותאמים לעסק שלך.
  • אחריות מלאה, שירות מבוסס תוצאות מוכחות.
    לקבלת ייעוץ מקצועי ראשוני ממומחה שיווק ללא תשלום
    פנה/י אלינו עכשיו >

אסטרטגית קמפיינים לכל חג

בתקופה בסוף נובמבר עד דצמבר, אך יש בדרך כלל הרבה חגים; האחריות היא שלכם כדי לבדוק באיזה מהם החנות שלכם תשתתף. אפשרויות פתוחות בפניכם, אתם יכול להחליט לבחור את כולם, עם זאת, זה לא קל להשיג את כל הקמפיינים והפעילויות. אנו נמליץ לך להקדיש יותר תשומת לב אל החגים הפופולריים כגון יום שישי השחור (בלאק פריידי – Black Friday), יום שני סייבר (סייבר מאנדיי – Cyber Monday) וחג מולד.

תכננו את הפעילויות שלכם בקפידה

תזמון של פעילויות השיווק יאפשר לכם לצמצם את הנטל בתקופת החגים. אנו נמליץ לך להשתמש בתוכנית קידום מכירות ולוחות שנה, כמו כן זה יאפשר לכם לזכור את כל מה שאתם צריכים. למשל, התאריכים שבהם אתם צריכים להעלות או לעדכן תמונות וכרזות, תאריכי מסעות פרסום בדוא"ל וכן הלאה.

פשטו את מדיניות ההחזרה ואפשרויות תשלום

זהו גורם מאוד קריטי כי זה יקבע את שיעור ההצלחה של החנות שלכם בלי קשר לתקופה. אז חנויות רבות מנסות להציע בתמורה מדיניות חליפין גמישה במהלך העונה של מכירות. יש לכם צורך להחליט אם שירות זה מתקבל על הדעת עבור החנות שלכם על ידי זהירות משקפת על ההשפעה שתהיה לכך על החנות שלכם.

בנוסף, זה אפשרי להביא בחשבון אפשרויות תשלום נוספות. חלקם קלים לקבלה והם עשויים להגדיל המרות ומכירות מלקוחות הרוצים שיטות אלה תשלום.

בחרו בזהירות ערוצי שיווק

לפרסום של קמפיינים יש מספר פריטים שכל אחד צריך לתכנן מראש על מנת להשיג תוצאות בעלי שביעות רצון גבוהה. כאשר ערוצי רבים מעורבים בקידום – תכנון מושכל מאוד חיוני. אנו מייעצים להיות קשובים לערוצי הפרסום; אם אין לכם מספיק ניסיון כדי להתמודד עם זה, אתם יכולים לפנות אל אנשי מקצוע שיסייעו לך. הנה כמה ערוצי שיווק נפוצים:

תוכן איכותי

זמינות של תוכן איכותי עבור הבלוג שלכם יכול לעזור להגדיל את המכירות. אתם בהחלט רוצים להכין פרסומים בבלוג עבור כל מסע פרסום, נכון? עם ניצול של מילות מפתח והתאמת האתר למנועי חיפוש, פוסט בבלוג שלכם יכול למשוך הרבה משתמשים חדשים ולגרור הרבה תנועה לאתר האינטרנט שלכם. ודאו כי תוכן בבלוג שלכם מתפרסם מראש.

קמפיינים באימייל

זו נחשבת לעתים קרובות כאחת הדרכים היעילות ביותר שאתם יכול לקבל תנועה לחנות המקוונת שלכם. אם אתם יכולים לבחור מקטעים שונים (לפלח) של לקוחות ולהכין את המסרים המתאימים לכל קהל ממוקד, המכירות שלכם בהחלט יגדלו. רמז נוסף הוא להבטיח לכם לשים לב למשתמשים שהשתתפו במכירות בשנה שעברה. הקפידו ליצור איתם קשר ולהודיע להם על הנחות הנוכחיות, מגוון מוצרים וכן הלאה. זה יגרום להם להיות לקוחות נאמנים יותר.

תשלום עבור כל קליק

דעו כי ערוץ זה נמצא בשימוש אצל סוחרים רבים; קחו את הזמן שלכם כדי לתכנן את אסטרטגיות פלטפורמת הפרסום שלכם בתבונה, כך תוכלו לבלוט בין השאר. כלי שיווק מחדש הוא מפתח; תמיד הקפידו לכלול אותם בתוכנית השיווק שלכם. הראו פרסומות לאנשים שביקרו בעבר, זה יעזור לכם להגביר את המכירות שלכם.

מודעות מדיה חברתית

אם יש לכם חשבון בכל אחת מפלטפורמת מדיה חברתית, אז יש לכם יתרון נוסף. זהו עוד מדיום שבאמצעותו אתם יכולים לפרסם את המוצרים שלכם. כתבו הודעות חברתיות או טוויטים, תוכלו גם להעלות תמונות או להכניס את הקישור של האתר שלכם, כך שכאשר הם לוחצים על הכפתור, זה מוביל אותם ישירות אל אתר האינטרנט שלכם. וודאו שאתם מיידעים אותם מראש לפני עונת המכירות.

ניטור ובחינה של תוצאות אפשריות

כמעט, כל פעילויות עבודת הקרקע שלכם חייבות להיות מורכבות מכל הכלים המאפשרים מעקב וניתוח התוצאות של כל מסעות הפרסום. זה בר השגה בעזרת Google Analytics. ניתוח וניטור הקמפיין חייבים להיות תמידיים בתקופת מכירות מסיביות. ודאו שאתם יודע איך להשתמש בכלי ולהיערך מבעוד מועד. כאשר עונת המכירות נגמרה, יש לזכור לעשות ניתוח מקיף לכל הקמפיינים.

לבסוף הנה כמה המלצות טכניות בשבילך

במהלך עונת המכירות, לקוחות רשאים לחפש את המגוון השונה של מוצרים למכירה ולקנות את האחד שהם רוצים. לפני תחילת תקופת המכירות, נצלו את הזמן שנותר כדי לבדוק את הזרימה החופשית של רכישות ולעשות התאמה נדרשת מראש כדי למנוע מכשולים.

בהמשך לכך, גשו לביצועים הכוללים של החנות. בתקופה זו של מכירות, התנועה גדלה וזה דורש מכם להכין את החנות כדי להזמין ולהתאים את הסחורה. אם מסיבה כלשהי אתם חושדים שהאתר אינו פועל כהלכה, עליכם לתקן את זה מיד ופנו לייעוץ מקצועי. יותר מדי סוגים של המוצר עשויים להשפיע על התפקוד המבצעי של האתר.

יישומים ניידים. כל כך הרבה אנשים בוחרים לקנות on-line באמצעות המכשירים הניידים שלהם. כתוצאה מכך, אתם צריכים לתקן כל בעיה מראש.

עבודה טכנית היא ההיבט החשוב ביותר של כל ארגון עסקי. אנו מציעים לכם להשלים את כל העבודה הטכנית לפני תחילת עונת המכירות. והכי חשוב, לא עושה שום שינויים משמעותיים כאשר מכירות החלו. הסיבה לכך היא כדי למנוע שגיאות ובעיות בעתיד.

    לקדם את העסק שלך עם מומחים.
    יוצרים קשר עם יועץ שיווק ומקבלים שיחת ייעוץ ללא עלות!


      לקדם את העסק שלך עם מומחים.
      יוצרים קשר עם יועץ שיווק ומקבלים שיחת ייעוץ ללא עלות!


      הצטרפו לעמוד הפייסבוק:
      הצטרפו לערוץ הטלגרם: t.me/NetolinkIL
      ייעוץ שיווקי דרך וואטסאפ: wa.me/972547423627

      הטבות לעסקים קטנים ולעצמאים:

      רוצים לדעת מה הזכויות והחובות שלכם? היכנסו למאגר מידע פרוטוקול.

      נטולינק (Netolink)

      Netolink היא חברת שיווק דיגיטלי מובילה בישראל המספקת פתרונות: בניית אתרים, פרסום ממומן במנועי חיפוש וברשתות חברתיות, שיווק דיגיטלי, שיווק ברשתות חברתיות, שיווק באימייל ועוד.

      כתיבת תגובה