פייסבוק קריאטור סטודיו (סטודיו ליוצרים) – איך לנהל עמודי פייסבוק ולפרסם בדף בקלות

בעלי עסקים, יוצרים, משפיענים (מובילי דעה) או בלוגרים, יכולים להשתמש בכלי ייעודי שנקרא סטודיו ליוצרים של פייסבוק כדי לנהל עמודים בקלות. הכלי הזה יכול לחסוך כסף רב במקום שימוש בכלים חיצוניים.

כך תוכלו לעשות זאת בקלות.

מה זה סטודיו ליוצרים של פייסבוק?

סטודיו ליוצרים של פייסבוק (Facebook Creator Studio) הוא כלי רשמי של פייסבוק המאפשר לכל אחד לנהל כמה עמודי פייסבוק מתוך ממשק ניהול אחד ולקבל תובנות על הפרסומים השונים.

חשוב לציין ולומר כי יש כלי שנקרא פייסבוק ביזנס מנג'ר לניהול עמודי פייסבוק. אבל ביזנס מנג'ר הוא כלי לניהול עסק כולל ניהול עובדים, ניהול חשבונות פרסום, פיקסלים, קהלים, דפים ועוד. בזמן זה, סטודיו ליוצרים של פייסבוק נועדה לפרסום פוסטים אורגני.

כך זה נראה (יש גם בשפה עברית):

סטודיו ליוצרים פייסבוק
סטודיו ליוצרים פייסבוק

מה אפשר לעשות עם פייסבוק ב- סטודיו ליוצרים?

שאלה מעולה.. אז מה בכלל אפשר לעשות ולמה צריכים סטודיו ליוצרים עבור חשבון פייסבוק? הנה כמה דברים שאפשר לעשות:

  • עבודה מהמחשב – כאשר אנחנו מנהלים חשבונות של לקוחות, נוח הרבה יותר לנהל זאת דרך המחשב ולא דרך טלפון נייד. הזמן יעיל יותר ואפשר להספיק יותר.
  • גישה לכל התוכן – אפשר לגשת לכל התוכן שהועלה לדף פייסבוק, פוסטים של תמונות, סרטונים ואפילו סטוריז. אפשר גם לגשת לקישור הישיר של הפוסט בפייסבוק.
  • תזמון פוסטים – אפשר לתזמן מראש פרסום של פוסטים לפייסבוק מהמחשב.
  • נתוני שימוש – אפשר לראות סטטיסטיקה של העמוד העסקי, וכן ביצועי הפוסטים כך שניתן לדעת מה עובד ומה לא.
  • ניהול התוכן – אפשר בקלות למצוא כל תוכן שהועלה לדף הפייסבוק, על ידי סינון עם תיבת חיפוש, סינון לפי תאריכים ולפי סטטוס הפוסט.
  • דואר נכנס – אפשר לראות כל כל ההודעות הפרטיות שנשלחו דרך המסנג'ר לעמוד העסקי.
  • מוניטיזציה (הפקת רווחים) – אפשר להפיק רווחים מסרטונים ותוכן שהעולה לדף הפייסבוק.
  • נתוני קהל יעד – אפשר לראות את סך העוקבים וסימוני אהבתי, פילוח לפי דמוגרפיה (מגדר וטווח גילאים), פילוח לפי אזור גאוגרפי (מדינה ועיר) ועוד מה שמאוד חשוב.. לדעת מתי הם פעילים בפייסבוק.
  • ניהול חשבונות מקושרים – כמובן אפשר גם לראות את כל החשבונות שנוספו לסטודיו ליוצרים, להוסיף ולהסיר אותם.
  • מנהל זכויות – ניתן לנהל את זכויות היוצרים שנקבעו בפייסבוק.
  • קולקציית צלילים – ניתן לשמוע ולהוריד רשימת צלילים לשימוש עבור סרטונים ותכנים נוספים.

בנוסף, ניתן לנהל גם הודעות שנשלחו לדיירקט (תיבת ההודעות של אינסטגרם). אפשר לעשות זאת דרך הלשונית של פייסבוק, ואז לחיצה על תיבת דואר נכנס של עמוד הפייסבוק המקושר.

איך מוסיפים עמוד פייסבוק ל- סטודיו ליוצרים?

כדי לנהל את הדף משם, קודם צריך להוסיף אותו. לפני שמוסיפים את החשבון, צריך לוודא כמה דברים:

  • יש לוודא כי יש לכם דף או עמוד פייסבוק עסקי.
  • לא חובה שעמוד הפייסבוק יהיה ציבורי, אפשר שיהיה גם במצב לא מפורסם (מתאים למי שלא עובד עם פייסבוק לעסקים).

לאחר מכן אפשר לחבר את הדף האינסטגרם לסטודיו ליוצרים באופן הבא:

  1. ניגשים לחשבון קריאטור סטודיו כאן: business.facebook.com/creatorstudio.
  2. בחלק העליון באמצע, בוחרים בלוגו של פייסבוק.

איך להעלות תוכן לפייסבוק מהכלי?

העלאת תוכן לדף פייסבוק הוא לא דבר חדש, אפשר לעשות זאת דרך הדף העסקי מחשבון פרטי או מביזנס מנג'ר, או דרך האפליקציה לטלפון הנייד.

בקצרה עושים זאת כך:

  • לוחצים על הכפתור "הוסף פוסט".
  • בוחרים דף פייסבוק לפרסום.
  • כותבים את הפוסט הרצוי.
  • מעלים תוכן תמונה או סרטון, קישור וכד'.
  • בוחרים תזמון: פרסום עכשיו או תזמון לתאריך עתידי. ואז משגרים.

נתוני שימוש של פייסבוק בסטודיו ליוצרים

כמו שכתוב מקודם, אפשר לקבל סטטיסטיקה אודות הפוסטים שאתם מפרסמים בפייסבוק (תמונות, סרטונים, סטוריז ועוד). כלומר, אפשר לדעת כמה לייקים, כמה תגובות, כמה שמירות פוסט או שליחות במסנג'ר. כמו כן, נתונים של חשיפות והופעות בפיד, צפיות בסרטונים הכנסות ועוד.

לבסוף אפשר לדעת גם נתונים אודות קהלי היעד כמו מספר עוקבים, מין, טווח גילאים, מיקום גיאוגרפי, זמני פעילות שלהם וכן ימי פעילות.

הוספת תגובה

הוספת תגובה

נטולינק Netolink
Logo