לינקדאין אינסייט – כלי חשוב להבנת משתמשי לינקדאין באתר שלכם
לינקדאין אינסייט

לינקדאין אינסייט – כלי חשוב להבנת משתמשי לינקדאין באתר שלכם

אם אתם מפרסמים בלינקדאין, עליכם להכיר את הכלי שנקרא תג לינקדאין אינסייט (LinkedIn Insight Tag) שיכול לעזור לכם לקבל הסבר אודות קהל היעד. הכלי מאפשר להציג מידע גם על האנשים שנכנסים לאתר האינטרנט שלכם ויש להם חשבון לינקדאין.

הכלי דומה מאוד לכלי פייסבוק פיקסל במהותו ובאמצעותו ניתן לעקוב אחר פעילות המשתמשים באתר האינטרנט שלכם, בין אם זה בלוג, אתר מסחר אלקטרוני או אפליקציה. ניתן לעקוב אחר מספר פעולות כגון יצירת קשר, צפיות בעמוד, לידים וכד'.

יש לך הרבה זמן לקרוא תוכן וכתבות? אולי אין לך מספיק לקוחות ...

  • ייעוץ מקצועי ראשוני ממומחה שיווק ללא תשלום.
  • פתרונות שיווק דיגיטלי מותאמים לעסק שלך.
  • אחריות מלאה, שירות מבוסס תוצאות מוכחות.
    פנו אלינו כבר היום >>

מהו לינקדאין אינסייט?

לינקדאין אינסייט הוא תג או פיקסל המאפשר לכם למדוד את הפעילות של המשתמשים באתר האינטרנט שלכם וזאת לצורך שליחת הנתונים אל מערכת הפרסום של לינקדאין. תוכלו לראות דיווח דמוגרפי אודות המשתמשים באתר שלכם בעלי חשבון לינקדאין. המדדים הדמוגפיים שתקבלו בעת התקנת התג הם: תחום עיסוק של החברה, תיאור משרה, תפקיד, וותק, גודל חברה, מיקום, מדינה ושם חברה.

באמצעות התג ניתן גם לקבל נתונים אודות כמות הצפיות של הדפים באתר שלכם, מעקב אחר אנשים שביצעו פעולה באתר שלכם הנקראים גם "אירועים", כגון רכישת מוצר, השארת פרטי יצירת קשר ועוד.

בנוסף, הכלי משמש גם כמעקב המרות המאפשר להבין איזה קמפיין או מודעה מביאה את מירב ההמרות וכך תוכלו גם להתאים את הקמפיין שלכם לקבלת תוצאות טובות יותר.

לבסוף, ניתן אף לבנות קהלים באמצעות התג כגון אנשים שביקרו בעמוד ספציפי באתר או בניית קהל של אנשים שביצעו המרות בעבר וליצור עבורם מודעת רימרקטינג.

איך ליצור לינקדאין אינסייט?

על מנת ליצור תג לינקאין אינסייט, יש לגשת אל מנהל הקמפיינים בלינקדאין. לאחר הכניסה למנהל הקמפיינים, לחצו על "Account Assets" ואז בחרו ב-"Insight Tag", לאחר מכן יופיע לכם קוד שיש להטמיע באתר ובצד ימין יש להוסיף את רשימת הדומיינים שבהם התג הזה יופיע.

כך נראה לינקדאין אינסייט:

בשורות 2 ו-11 יופיע מספר התג שלכם וזה ישמש אתכם בהמשך.

קוד אירוע והמרה

אם ברצונכם למדוד אירועים או המרות באתר האינטרנט שלכם, אתם צריכים להוסיף תג אינסייט גם לעמוד "תודה" או באמצעות לחיצה על קישור או דרכים אחרות. לינקאדין מאפשרת למדוד את סוגי האירועים הבאים:

  • הוספה לעגלה.
  • הורדה.
  • התקנה.
  • ליד.
  • רכישה.
  • הרשמה.
  • אירוע מותאם אישית.

לכל אחד מההמרות ניתן להזין ערך ב-$.

איך להטמיע תג לינקדאין אינסייט באתר שלכם?

לאחר שיצרתם את תג לינקדאין אינסייט והגדרתם אותו כמו שצריך, יש להטמיע את הקוד באתר האינטרנט שלכם. יש כמה אפשרויות של הטמעת הקוד באתר שלכם:

הטמעה ידנית של הקוד באתר

קוד לינקדאין אינסייט צריך להיות בין תגי ה- body באתר. כלומר <body> כאן צריך להטמיע את הקוד</body>, ניתן גם להדביק בחלק ה-head באתר שלכם. על מנת למצוא את האזור באתר בו תוכלו להטמיע את הקוד, יש לפנות אל מנהל האתר שלכם או אם זוהי מערכת CMS כדוגמת וורדפרס, ניתן להמטיע דרך עריכת התבנית או דרך תוסף חיצוני.

מנהל תיוגים

אם אתם משתמשים ב-Google Tag Manager (גוגל תג מנג'ר), יש להטמיע את הפיקסל כך: יצירת תג חדש מסוג Custom HTML > הדבקת הקוד > בחירת מתי התג יחל לפעול (בעת טעינת עמוד או טריגר אחר) > פרסום.

אחר

אם יש לכם אתר כמו ויקס, שופיפיי או מערכת אחרת, ניתן לפעול על פי ההנחיות של פייסבוק.

איך לוודא כי תג לינקדאין אינסייט הוטמע כמו שצריך?

על מנת לוודא כי תג לינקדאין אינסייט הוטמע כמו שצריך, עליכם להוסיף את הדומיין לאישור. כדי לעשות זאת, יש לגשת לעמוד Insight Tag, ובצד ימין יש להוסיף את הדומיין שלכם, לא חובה להזין WWW. לאחר שמשתמשים יתחילו להיכנס לאתר האינטרנט שלכם, התג יזהה ויתחיל לפעול, בשלב זה תראו כי לינקדאין אישרו את הדומיין שלכם.

קדם את העסק שלך עם מומחים. צור קשר עם יועץ שיווק כעת


בעת שליחת הטופס, הינך מסכים/ה לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות שלנו

הצטרפו לעמוד הפייסבוק שלנו:

הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו: t.me/NetolinkIL
ייעוץ שיווקי דרך וואטסאפ שלנו: wa.me/972547423627

הטבות לעסקים קטנים ולעצמאים:

נטולינק (Netolink)

Netolink היא חברת שיווק דיגיטלי מובילה בישראל המספקת פתרונות: בניית אתרים, פרסום ממומן במנועי חיפוש וברשתות חברתיות, שיווק דיגיטלי, שיווק ברשתות חברתיות, שיווק באימייל ועוד.

כתיבת תגובה