קמפיין וואטסאפ ביזנס – איך ליצור מודעות פרסום קליק ל-WhatsApp כדי להגיע ללקוחות שלכם

וואטסאפ ביזנס היא ללא ספק שירות הכרחי לעסקים בכלל, ואפשר לגרום ללקוחות פוטנציאליים ליצור איתכם קשר ישירות דרך הפייסבוק או האינסטגרם באמצעות קמפיין וואטסאפ ביזנס. אם אתם רוצים להגיע לקהל חדש – זה כלי מעניין.

הנה כל מה שאתם צריכים לדעת.

מה זה קמפיין וואטסאפ ביזנס?

וואטסאפ ביזנס היא אפליקציה ושירות המאפשר לכם ליצור חשבון עסקי ולנהל שיחות ודיונים עם הלקוחות שלכם. אתם גם יכולים ליצור קטלוג מוצרים בווטאסאפ או אפילו ליצור חנות בוואטסאפ עם סל קניות.

אבל כעת נשאלת שאלה חשובה והיא.. אז איך גורמים לקהל היעד וללקוחות פוטנציאליים ליצור איתכם קשר באמצעות הוואטסאפ?! ובכן יש כמה שיטות לכך, אחת השיטות היא ליצור קישור לוואטסאפ ולהוסיף אותו לאתר האינטרנט, לרשתות החברתיות, למיילים וכדומה.

שיטה נוספת היא ליצור קמפיין וואטסאפ ביזנס, זהו קמפיין פרסום ממומן שמאפשר לכם לקדם את החשבון העסקי שלכם ולגרום ללקוחות ליצור איתכם קשר. אפשר ליצור קמפיין ממומן (בתשלום) כחלק משירות פרסום בפייסבוק או פרסום באינסטגרם.

פייסבוק מאפשרת לנו ליצור קמפיין מודעות קליק ל-WhatsApp. כלומר, יוצרים מודעה אשר מקושרת עם החשבון שלכם וכאשר משתמש לוחץ עליה, נפתחת לו האפשרות לשלוח לכם הודעה בוואטסאפ.

כך זה נראה:

קמפיין וואטסאפ ביזנס
קמפיין וואטסאפ ביזנס

יתרונות – למה זה כדאי?

וואטסאפ היא אפליקציה מאוד פופולארית וסיכוי רב שהלקוחות שלכם משתמשים בה לצורך שליחת מסרים עם החברים או המשפחה שלהם, יצירת שיחות קוליות או בוידאו ועוד. בנוסף, ייתכן והם כבר פונים לבתי עסק ומקבלים מהם שירות.

אם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, ובכלל קהל היעד שלכם, משתמשים באפליקציה זו כדי לקבל שירות או מכירה, הקמפיין הזה יכול לסייע לכם.

מעבר לכך, ההודעות שם הם מסרים מידיים, ולכן כולנו מצפים לקבל תשובות מהירות וזריזות. לכן, סביר להניח שהלקוחות ירצו להתנהל איתכם כך.

בנוסף, מדובר על קשר אישי עם קהל היעד שלכם, זה לא דומה למייל. לפיכך, ההנחה היא שהמשתמש מקבל מענה אישי המותאם בשבילו וסביר להניח שיהיה בשל יותר לבצע עסקאות איתכם.

איך ליצור קמפיין פרסום וואטסאפ?

הערה חשובה לפני הכל: אתם צריכים ליצור חשבון עסקי בוואטסאפ, ובנוסף לכך עליכם לקשר בין חשבון וואטסאפ ביזנס לבין עמוד הפייסבוק העסקי שלכם.

כדי ליצור קמפיין פרסום בוואטסאפ, עליכם לגשת לחשבון האד מנג'ר בפייסבוק.

שם עליכם לבחור את סוג הקמפיין, קרי את המטרה שאתם רוצים להשיג. האם תרצו למקד לקהלים לטובת תנועה לאתר, הודעות, המרה, תפוצה, הגברת מודעות למותג, מעורבות, צפיה בסרטונים ועוד. מטרת הקמפיין חשובה בהחלט והיא עומדת בד בבד עם המטרה שאתם רוצים להשיג בעת הצגת מודעות פרסום לקידום חשבון הוואטסאפ ביזנס שלכם.

לאחר מכן יש לבחור תקציב, קהלים, הצעת מחיר, תזמון ופרטים נוספים. בחלק של יצירת מודעה יש לבחור ב-WhatsApp במקטע של הודעות או לבחור את חשבון הוואטסאפ שלכם בכתובת URL.

אפשר ליצור את מסע הפרסום גם דרך העמוד העסקי שלכם, אבל מומלץ לעשות זאת דווקא מהאד מנג'ר.

הוספת תגובה

הוספת תגובה

נטולינק Netolink
Logo